Permalänk

Inno3d Gtx980TI Ichill X4

Hej

Har en Gtx980TI med special kylning.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3189951

Har haft den sedan somras, men spelar mycket mindre nu för tid så tänker sälja den vidare. Funkar jättebra, ni kan komma kolla den innan köp om vill.

Kanske har lådan kvar någonstans.
Köpt i Hongkong, inte svensk kvitto. Står på kortet serialnummer från inno3d.

Tänker på 5000. Finns i Vällingby Stockholm.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej Kan ge dig 5k plus frakt under förutsättning att kortet är i perfekt skickinget coilswine eller att det varit tok överklockat etc.
Ger inno 3d någon extern garanti utanför butikens som du köpte den i?
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk

Kortet är inte klockat, det behövs inte då det är redan fabriksöverklockat. Ingen coilwine jag kan höra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Kortet är inte klockat, det behövs inte då det är redan fabriksöverklockat. Ingen coilwine jag kan höra.

Är intresserad har du något nummer man kan nå dig på om vi ska prata affärer.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Cpu:Intel 5820k H2O Gpu:Gainward 970 sli Mobo:Asus x99-S 16Gb DDR4 PSU:CorsairAX860W Chassis:NZXT H440

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Hej

Har haft den sedan somras, men spelar mycket mindre nu för tid så tänker sälja den vidare. Funkar jättebra, ni kan komma kolla den innan köp om vill.

Läs hela annonsen här

Jag köper ditt kort men vill gärna prata lite med dig innan det
Mvh.Niclas

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av lejonhead:

Hej

Läs hela annonsen här

Hej
Har lite brådis med att få tag på ett kort då jag är utan just nu och väljer mellan ditt och ett annat som är lite dyrare vill få detta klart så fort det går så gör gärna av dig om du är intresserad av att sälja det vilket jag antar med tanke på att du har en annons uppe.
Mvh.Niclas

Visa signatur

Permalänk

Grafikkort

@sweboy7602:

Hej, mitt nummer är 0709864114

Permalänk
Moderator
Testpilot

Fick du kortet sålt?

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - LG 45GR95QE 45" UltraWide OLED 3440x1440p@240Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk

Kortet är sålt.