Permalänk
Inaktivt företagskonto

Semester!

Hej Sweclockare!

Jag kommer att vara på semester hela nästa vecka (åka snowboard woho!) så jag kommer inte att finnas till här på forumet för att hjälpa er och svara på era frågor. Kommer heller inte ha möjlighet att svara på PM.

Om ni har något problem med en produkt från oss så hör antingen av er till affären ni köpt ifrån eller skapa en ticket här på våran support-sida.

https://corsair.secure.force.com

Trevlig helg på er alla!

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem

glhf

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

Men om man träffar på dig i backen så är det bara å komma med alla sina problem?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av 93Clocker:

Man tackar!

Skrivet av Haptic:

Men om man träffar på dig i backen så är det bara å komma med alla sina problem?

Om du lyckas hitta mig så är du värd att få hjälp ja..