Logitech DFGT + Intressekoll vattenkylningsprylar

Permalänk
Medlem

Logitech DFGT + Intressekoll vattenkylningsprylar

Hej,
Tänkte sälja min Logitech Driving Force GT nu när jag har uppgraderat till en Logitech G25.
Föredrar om man kan hämta denna i Skövde men frakt går nog att lösa. Köparen betalar dock frakten då den går på en del.

Lämna ett bud eller skriv ett pm om ni är intresserade!

Sen tänkte jag även kolla om någon är intresserad av lite vattenkylningsprylar.
OBS, dessa grejer sitter just nu i min dator och jag undrar om någon är intresserad och i sådana fall kanske vi kan göra en deal.

2 st EK 240 Radiatorer, Den ena är tunn och den andra tror jag är 45mm.
ca 10-12 st vanliga G1/4 nipplar (barbs), bra slangklämmor ingår också.
EK DCP 2.0 pump/resorvoar
Ett EK Supremecy LTX genomskinligt CPU block
1 flaska EK Clear färdigblandad vätska
Kan även skicka med 2st fläktar
Skickar även med ca 2m svart 10/13 slang

Om ni vill ha bilder på vattenkylningen är det bara att säga till.

Jag säljer till den jag vill eller inte alls bla bla bla

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag ser gärna någon bild på vattenkylningsgrejerna

Visa signatur

Amd Ryzen 5800x | Asus TUF Gaming B550 PRO | Intel Arc A750 | 2x16GB 3200Mhz Kingston FURY Beast DDR4 RGB | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

@Mac83:
Här är lite bilder, ber om ursäkt för kvaliteten. Glömde även nämna att jag målade ena radiatorn vit, jag kan måla den svart eller liknande innan jag skickar iväg den ifall så önskas. (Endast "kanterna" på radiatorn är målade vita)
http://imgur.com/a/19Wxe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hugom3:

@Mac83:
Här är lite bilder, ber om ursäkt för kvaliteten. Glömde även nämna att jag målade ena radiatorn vit, jag kan måla den svart eller liknande innan jag skickar iväg den ifall så önskas. (Endast "kanterna" på radiatorn är målade vita)
http://imgur.com/a/19Wxe

Färgen spelar ingen roll för mig då jag inte har fönster och är ute efter kylningseffekten och inte utseendet
Vad skulle du sätta som riktpris på vattenkylningen?

Visa signatur

Amd Ryzen 5800x | Asus TUF Gaming B550 PRO | Intel Arc A750 | 2x16GB 3200Mhz Kingston FURY Beast DDR4 RGB | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro

Permalänk

Jag är eventuellt intresserad av vattenkylningspaketet. Bor även i närheten så kan göra en snabb affär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mac83:

Färgen spelar ingen roll för mig då jag inte har fönster och är ute efter kylningseffekten och inte utseendet

Skrivet av Bruntesaurus:

Jag är eventuellt intresserad av vattenkylningspaketet. Bor även i närheten så kan göra en snabb affär.

Ni får lägga bud och om jag är nöjd får jag överväga om jag vill sälja nu

Mvh Hugo Martinsson

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mac83:

Skrivet av Bruntesaurus:

Om någon av er fortfarande är intresserade lägg var vänliga lägg ett bud eller kontakta mig via pm

Permalänk

Bjuder 500 för dfgt, kan hämta i Skövde.

Permalänk
Medlem

Ratten är såld så Inga mer bud på den