Permalänk
Medlem

tack själv för att du la ut så fina bilder

@eucalyptus: kul att du la upp så fina bilder och ansträngde dig. inget jobbigt alls att berömma så fint bygge. det tog ju massa tid för dig att få ihop. hoppas du sätter tänderna i nått annat projekt snart som man kan få följa.

mvh accel

Visa signatur

HALLÅ KISSEKATTER!
Skylake i7 6700k, Corsair ven16gb 2133mhz RAM, red dragon 5700 xt 8gb, 500gb x2 Samsung EVO, Fractal design node 304 ,beQuiet pure rock,Fractal design 650W interna, Gigabyte z170 wifi, Win 10

Permalänk
Proffsmoddare

Najs som majs!

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Sjukt fint bygge.

Permalänk
Proffsmoddare

Kul att du fick ihop det till något riktigt läckert!
Synd på ljudnivå och temps. Gör väl inget för show men till normalt användande blir det trisst.
Går ju som du sa att köra med lurar. Eller... hörselkåpor haha

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Riktigt jävla läckert!

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem

Jag tackar Er alla jätte mycket! Så roligt att höra

Kan avslöja att ett nytt projekt kommer dyka upp nu i sommar där en väldigt stor sponsor kliver in hjälper till

Tack återigen

Permalänk
Medlem

Jag har kollat ditt galleri och kollade lite i byggloggen också, även om jag mest skummade texten och kollade bilderna.
Riktigt snyggt projekt.

Jag har aldrig gjort något projekt som kommer i närheten av detta, men lite mindre moddar har jag gjort och jag vet att även saker som inte ser så märkvärdiga ut kan ta en del tid.
Det syns att du verkligen har lagt ner tid på detta projektet!

Grymt jobbat, solklar 5:a

Lycka till med ditt nästa projekt!!

Permalänk

Helvete vilket snyggt bygge! 5/5

Permalänk
Medlem

Det där va nog det coolaste och mest påhittiga jag sett här

5/5

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Snyggt!

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem

Börjar bli tråkigt att använda tack så mycket, men vet inte hur jag ska uttrycka min tacksamhet

Super roligt att höra att ni gillar bygget.

Kan även jubla lite extra högt för mitt projekt vann precis "Mod of the Month" på Bit Tech Forum. Vilket är en extremt prestigefylld utmärkelse

Som grädden på moset kommer en stor artikel publiceras i den engelska tidningen Custom PC magazine Helt underbart!

Permalänk

Men frågan är, är den ekologiskt? xD
Fräckt tema och innovativt tänk med tubsen. När jag tittar på den tänker jag bara hur lång tid kommer det ta innan den är fylld av plantor och växter, hade nog nästan lagt in lite fake växter med löv på insidan så det ser ut som det växer från den ist för målningen av löv på ssd'erna.

Permalänk
Medlem

Det där är ett rent och skärt konstverk, fantastiskt vackert!

Visa signatur

MB: Asus ROG Strix Z370-E Gaming // CPU: Intel Core i7-8700K
GPU: Asus RTX 3080 TUF OC // Acer Predator XB271HU
RAM: Corsair 16GB DDR4 3000Mhz // PSU: Corsair 750W HX
SSD: Samsung 840 Pro 128GB + 850 EVO 250GB + 850 EVO 500GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av RazerEdge:

Men frågan är, är den ekologiskt? xD
Fräckt tema och innovativt tänk med tubsen. När jag tittar på den tänker jag bara hur lång tid kommer det ta innan den är fylld av plantor och växter, hade nog nästan lagt in lite fake växter med löv på insidan så det ser ut som det växer från den ist för målningen av löv på ssd'erna.

Aee hade blivit "too much" men tack som tusan! Kommer i sommar göra om alla rör, blir dock exakt likadant, men blir med ett par nya fittings från Monsoon som ännu inte släppts, kommer få en förhandsvisning och den första att testa dem, med anledning till att jag har problem med de nuvarande tar sån sinnessjuk tid att böja rören på fri hand...

Skrivet av Wiggin:

Det där är ett rent och skärt konstverk, fantastiskt vackert!

Härligt att höra Wiggin! jätte roligt!

Permalänk
Medlem

Fantastiskt bygge! Bra jobbat!

Visa signatur

ASUS ROG MAXIMUS Z690 EXTREME GLACIAL | Intel Core i9 12900K | ASUS RTX 3080 Strix OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Trident Z5 RGB Silver | 2st WD Black SN850 2TB M.2 SSD | Samsung 960 EVO 1TB | Samsung 860 EVO 1TB | WD Black 4TB | Seasonic Prime TX 1300W | CaseLabs SMA8 | Samsung Odyssey Neo G9

Permalänk
Medlem

Och vart kan man köpa den här skönheten?

Grymt snyggt bygge, jag älskar färgerna du valt att lira med ruskigt snyggt och allt passar ihop så bra.

Permalänk

Sjukt snyggt bygge 10 / 10!

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Avstängd

somjag skrev i PM till dig för ett tagsen så är byttes riktigt maxat och alla g33ks där ute som blir avundsjuka kan ju gå och stoppt upp något.

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

@eucalyptus Fan vad snyggt det blev tillslut!
Fira ordentligt nu!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Neeon123:

Fantastiskt bygge! Bra jobbat!

Skrivet av Tohges:

Grymt snyggt bygge, jag älskar färgerna du valt att lira med ruskigt snyggt och allt passar ihop så bra.

Skrivet av Twicefire:

Sjukt snyggt bygge 10 / 10!

Super roligt att höra kamrater

@Tohges tackar så mycket Jo färger klingar väldigt bra! Nya bygget blir också HELT krit-vitt, men med blå-havsliknande vatten

Kan inte tacka er tillräckligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Genx031:

somjag skrev i PM till dig för ett tagsen så är byttes riktigt maxat och alla g33ks där ute som blir avundsjuka kan ju gå och stoppt upp något.

Jo, precis Men nu "skördas framgångarna" Bygget vann ju "Mod of the Month" på Bit Tech Forum. Som dessutom i samma veva nu kommer få ett helt reportage i den stora engelska tidningen Custom PC magazine. Sen att hamna på framsidan på Sweclockers, jag säger bara, WOW! Fyfan vad häftigt Ställde ut den i skolan igår, kom säkert ett hundratal av vuxna och elever och kollade, så kreativiten och arbetet i projektet uppkskattas på många håll, vilket är helt underbart, obeskrivligt roligt

Skrivet av juckeyy:

@eucalyptus Fan vad snyggt det blev tillslut!
Fira ordentligt nu!

Tack som tusan Jocke!!! Hoppas allt är bra med dig
Jo det firas på nu Riktigt ordentligt! Tack vare detta projekt så kommer en uppföljare snart

Permalänk

@eucalyptus: Tycker själv inte alls om själva chassit men dawg snyggt jobbat 5 av 5

Regards

Visa signatur

"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win."

Permalänk
Medlem
Skrivet av QuantumPersuader:

@eucalyptus: Tycker själv inte alls om själva chassit men dawg snyggt jobbat 5 av 5

Regards

Kul att du gillar min version bättre än originalet då

Jag gillar INTE att jobba i detta chassi, men formen är då bara helt fantastisk IMO. Skulle vilja ha ett som är mycket större, M-atx, så stort så man kan ha den på golvet brevid hahah men skulle ju aldrig fungera i praktiken :/

Annars passar ju chassit suveränt som HTPC om man bara kör allting i originalutförande med lite sköna leds och prestanda nog för att kolla film och surfa

Permalänk
Medlem

Patentera den och make it real real fir!

Permalänk
Medlem

Ser ju maffigt ut. Lite ironiskt dock att setupen är ju en total motsats till vad som kallas green tech ^^

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk

Riktigt snygg! Bra jobbat!!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk
Medlem

Riktigt fräckt bygge! Verkligen!

Gör att man blir sugen på att bygga själv. Trots att jag knappt använder den datorn jag har i dagsläget.

Permalänk
Medlem

Fantastisk roligt med alla glädjande kommenterarer

Givetvis blir man lite, mycket, nyfiken på vilka som delar mitt projekt...? För kollar man i galleriet, och längst ner, över 120 personer har delat det på facebook, LOL!?

Tack ännu en gång

//Sebastian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mozelito:

Patentera den och make it real real fir!

Skulle bli knepigt. Men jag lade märke till ett nytt bygge som dök upp på bit tech och overclock. En ny snubbe som använder sig utav Tristellar chassit, och han gör EXAKT likadant som jag med reservoarerna ahahah Han använder andra delar och komponenter, men han gör exakt likadant med att lägga reservoarerna utanpå.... Roligt att man kunde inspirera någon, men samtidigt väldigt trist att de inte kunde komma på något eget :/

Permalänk
Medlem

Åh!!! Började följa detta projekt när det startades och väntade ivrigt när du skrev "wait for it, it's gonna be legendary" och sen presenterade den gröna färgen.
Sen är jag borta från forumet några månader och kommer tillbaka till det här! Gud vad snyggt det blev!

Skickades från m.sweclockers.com