Muskampen 2025 är igång! Varje dag 19:00
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nixon
Jag har också en 604a men mitt problem är att jag inte kan inte http://***.info.se sidor och liknande. Jag spelar även CS och om servern ligger på en bostream lina så hittar jag den inte heller.
Hjälper inte att låsa upp massa portar allafall.
Har läst manualer men inget till nytta där tyvärr. Nån som lyckats knäcka nöten?

Uppdatera Firmawaren, D-Link tabbade sig rejält vid första Firmawaren och spärrade BoStreams nät samt vissa sidor på internet.

Finns länk tidigare i tråden :).

Permalänk
Medlem

Nämen sitter inte en qlex0r här o ställer nybörjarfrågor, vad trevligt?

jaja, bli inte för tjurig nu Santa... puss på er alla

</onödigt inlägg 2k3>

Btw, Grattis i efterskott, såg att du sluddrade lite på IRCen... garvade rätt fett, är väl bara föratt jag är halvnykterist själv

Haihai

Visa signatur

Apple PowerBook G4 12" 1GHz // 1260MB DDR-RAM (266MHz) // 80GB 7200RPM HDD
Ghettoburk 7k // Arch Linux 64bit // AMD 64 3000+ // 1024MB DDR // GeForce 4 Ti4800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Men förfan, jag länkade till ett svensk dokument på D-Links hemsida som precis visade hur man skickar vidare portar .

nej? du visade till ett dokument som visade hur man öppnar portar, inte direkt det jag ville ha hjälp med, men jag har iaf fått hjälp redan, och bijan, den där länken hjälpte som sagt inte ett smack

xlator =P im a noob you know ^^

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Avstängd

grattis.. du är nu ägare till värdens dyraste skräp

Visa signatur

Hemsida: www.galencpu.nu || http://berit.homelinux.net
Abit nf7s |twinmos pc3200 512Mb|POV GF4 ti4200|XP2500+ @ 2100Mhz
|Debian gnu/linux|

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qlex0r
nej? du visade till ett dokument som visade hur man öppnar portar, inte direkt det jag ville ha hjälp med, men jag har iaf fått hjälp redan, och bijan, den där länken hjälpte som sagt inte ett smack

xlator =P im a noob you know ^^

Vad var det du ville ha hjälp med? Alla andra har uppfattat det som att det är öppning/vidarebeodring av portar du vill åstakomma?

Permalänk
Medlem

ok tror jag löst problemet nu till varför webläsarna krånglade så mycket, var trots allt routern tror jag, updaterade nämligen firmwaren till

Firmware Version: 1.62 build 6, Thu, Nov 21 2002

och allt verkar funka prima bra nu, den finns föresten på dlink.se och inte dlink.com

Och tack för alla svar allihop!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
allt verkar funka prima bra nu, den finns föresten på dlink.se och inte dlink.com

Njae, kolla på länken jag skrev i tråden om du inte vill köra med alpha-versionen av Firmawaren som du just nu har uppgraderat till .

Dessutom, inte någon har sagt att den ska finnas på dlink.com då det är käprätt åt helvete.