Tips och Råd inför köp av In-Ear Earbuds Wireless / Handsfree

Permalänk
Medlem

Tips och Råd inför köp av In-Ear Earbuds Wireless / Handsfree

Tjena!

Då mitt jobb innefattar att gå omkring rätt mycket utan att prata med folk så har jag börjat lyssna lite på musik för att göra det steget roligare, dock har jag börjat tröttna på allt trassel med kabeln, har rätt mycket runt mitt bälte som jag måste komma åt och att ha en kabel dinglande är bara i vägen. Jag pratar också en del i arbetstelefonen och emellanåt med personer som man stöter på.

Jag testade då skaffa en Handsfree (Plantronics Voyager Edge) för att kunna svara i telefon, slippa kablar, kunna höra tydligt då ena örat är fritt. Det tråkiga var att ljudet var extremt dåligt i denna handsfree, hade inte jättehöga förväntningar då det är en handsfree (inte fokus på musik) men ljudet var verkligen kasst för summan 799:-.

Någon som har någon idé vad man kan använda istället? Det finns ju trådlösa In-Ear Earbuds där man bara har en kabel mellan öronsnäckorna men då måste jag antingen ta ur och i den ena snäckan så fort jag är bland människor eller köra utan den hela tiden men då har jag betalat för något jag inte använder. Det bästa valet hade varit en handsfree men lyckas inte hitta en handsfree som faktiskt har bra ljudkvalité på streamad musik.

Tacksam för tips!