Permalänk

NY Intel® Core™ i7-5820K

För att göra en lång historia kort, jag byggde precis en dator, den har 2011-3 socket men stödjer enbart Broadwell-e efter biosuppdatering. Därför var jag tvungen att köpa en haswell för att uppdatera bios och sedan stoppa i min 6900k.

Jag köpte alla delar till min dator på netonet, och fick där med lite "goodwill" lovat att jag skulle få lämna tillbaka processorn om jag inte åsamkade några skador på den, vilket jag inte gjorde. Däremot slängde min flickvän innanmätet till kartongen och därav kan jag ej lämna tillbaka den.

Vrakar iväg den för 2500kr - nypris 3990kr ( ser du på länken nedan )

Den är använd i sisådär 5-10 minuter. Skickas med originallåda, plastfodral men ej kartongen som är inuti.

Inga problem att posta den.

https://www.netonnet.se/art/komponenter/processor/intelsocket...

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: i7-6900k @ 3,2GHz GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1070 8GB RAM: 32GB DDR4 @ 3000mhz CASE: NZXT H440 HDD: 2X Samsung 850 EVO 500GB

Permalänk
Administrativ avgift

Fyfan vad ruttet Snälla någon köp den av han!

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Har skickat PM för 2 timmar sedan utan att få något svar än. Dock såg jag att den dykt upp en annons för den på blocket också för 3k.

Visa signatur

13700K | 128GB DDR5 | Asus 4090
5600G | 32GB DDR4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bjebben:

Har skickat PM för 2 timmar sedan utan att få något svar än. Dock såg jag att den dykt upp en annons för den på blocket också för 3k.

Han kanske hellre vill få iväg den till nån nisse här som saknar en 5820k. =P

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Skrivet av andra94:

Fyfan vad ruttet Snälla någon köp den av han!

Skrivet av Bjebben:

Skrivet av Genx031:

Han kanske hellre vill få iväg den till nån nisse här som saknar en 5820k. =P

Allt sitter i att jag är jävligt dålig på att hänga med i forum, och alla andra medier som hör därtill.

Men, jag har sett Bjebbens PM och säljer den till honom. Jävligt dålig affär för mig men ibland blir det så. Klandrar inte frugan för det, hon slängde faktiskt den högen av kartonger som skulle slängas och olyckligtvis låg även lådan för processorn där.

Kanske detta blir bra karma för mig, förhoppningsvis hittar jag något bra kap i framtiden

Visa signatur

CPU: i7-6900k @ 3,2GHz GPU: NVIDIA GEFORCE GTX1070 8GB RAM: 32GB DDR4 @ 3000mhz CASE: NZXT H440 HDD: 2X Samsung 850 EVO 500GB

Permalänk
Avstängd

@ghostbiker: hmm, vad exakt är det som fattas? Har faktiskt en orginalkartong varpå jag ev kan skicka delen som fattas..

Visa signatur

Citera För Svar

Permalänk
Skrivet av Genx031:

@ghostbiker: hmm, vad exakt är det som fattas? Har faktiskt en orginalkartong varpå jag ev kan skicka delen som fattas..

Vilken fantastisk människa du är!!
Dock över en månad sedan jag köpte den nu, så öppet köp är därför ute ur bilden. Gav upp hoppet lite när kartongen inte längre var komplett. Att jag inte tänkte på detta och bara söka efter en ny kartong här!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ghostbiker:

Vilken fantastisk människa du är!!
Dock över en månad sedan jag köpte den nu, så öppet köp är därför ute ur bilden. Gav upp hoppet lite när kartongen inte längre var komplett. Att jag inte tänkte på detta och bara söka efter en ny kartong här!

Well, alltså, jag ser ju mer Swec som ett Community där man hjälps åt, ifall man har mjukvaru/hardvaru-issues. Oftast är d ju så att de bästa idéerna kläcks när d kanske i lite sent. =P

Visa signatur

Citera För Svar

Permalänk

Finns den kvar?

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 64gb | Samsung 980 Pro | AMD Radeon RX 7900 XT | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |