Permalänk
Medlem

Om WG plannerar att nerfa accuracy, öka pen drop samt nerfa pen, så finns det ingen mening med LTs. Stor mening att ha öppna banor när ingen kan träffa och penna ändå. WG är roliga, de säger att top tier MTs och TDs har för bra pen och accuracy, ändå introducerar dem svenska tanks och buffar accuracy och pen på flertal tanks (speciellt premiums). Detta innebär att när balanseringen kommer, kommer alla tanks utan premiums att nerfas eftersom WG inte nerfar premiums.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon32713:

http://i.imgur.com/vcuPgNu.jpg

Wow! Köpte 5 paket för 50 kr och drog jackpot! M46 Patton KR!

Tycker de är rätt roliga. Derpy. Men lite ostabila.
Har bara kommit till V än då.

Vart hittar man såna paket?

EDIT: Hittade. Lätt värt att betala 50:- för ett gäng lådor när man ändå får guld till samma värde (det fick i alla fall jag).

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Skrivet av VideoyGTX:

Om WG plannerar att nerfa accuracy, öka pen drop samt nerfa pen, så finns det ingen mening med LTs. Stor mening att ha öppna banor när ingen kan träffa och penna ändå. WG är roliga, de säger att top tier MTs och TDs har för bra pen och accuracy, ändå introducerar dem svenska tanks och buffar accuracy och pen på flertal tanks (speciellt premiums). Detta innebär att när balanseringen kommer, kommer alla tanks utan premiums att nerfas eftersom WG inte nerfar premiums.

Du är då bra rolig, först klaga på för hög pen hos top tier tds och meds, och att armor inte betyder nåt. Sen klaga igen när de säger att de ska nerfa den, för att ge armor mer betydelse. Och om du missade det ligger det massor av icke-premiums i kö att buffas.

Permalänk
Medlem

@SuperOlsson:
Nej. De kan nerfa pen och accuracy, men då ska alla tanks och banor också balanseras utefter det för att uppmuntra till close och medium range brawling, support och flanking. Annars blir det ett stort skämt. Stor mening att ha tier 9 och 10 LTs och öppna ombalanserade banor, när det blir meningslöst att snipa ändå. Det fungerar inte att ha öppna banor, samtidigt som folk tvingas att gå närmare för att penna/träffa med AP, då blir man bara snipad av campers, vilka ändå kommer penna tack vare guld ammo.

WG gör allt fel. Och tror WG själva på att slöa HT med armor kommer spelas mer och vara roligare när alla ändå bara trycker 2? WG vet inte vad dem gör.

Permalänk
Skrivet av VideoyGTX:

@SuperOlsson:
Nej. De kan nerfa pen och accuracy, men då ska alla tanks och banor också balanseras utefter det för att uppmuntra till close och medium range brawling, support och flanking. Annars blir det ett stort skämt. Stor mening att ha tier 9 och 10 LTs och öppna ombalanserade banor, när det blir meningslöst att snipa ändå. Det fungerar inte att ha öppna banor, samtidigt som folk tvingas att gå närmare för att penna/träffa med AP, då blir man bara snipad av campers, vilka ändå kommer penna tack vare guld ammo.

WG gör allt fel. Och tror WG själva på att slöa HT med armor kommer spelas mer och vara roligare när alla ändå bara trycker 2? WG vet inte vad dem gör.

Och nyss gjorde wg banorna mer korridorigare och fördummade snarare än öppna, jag börjar tro att du mest vill klaga och klaga, för du verkar klaga på wg vad de än gör, även om det är i linje med vad du sagt tidigare. Och ja, man kan nerfa tier 10 tds till 250 pen och .4 acc, och det kommer ändå hända att de träffar dig för 750 damage på 500 meters håll, och du kommer komma hit och klaga ändå.

Permalänk
Medlem

Någon postade det här lilla programmet på Reddit: https://bt13.itch.io/aim

Rätt bra träning för den som vill bli bättre på att leda (kallar vi det så) sina skott.

Visa signatur

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

@scienta: Det var ett trevligt program faktiskt! Känns som att man kan lära sig att bli bättre på att träffa drivewheels och liknande med det.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

@SuperOlsson:
Jag "klagar" bara på vissa aspekt. Och jag är inte den enda. Vilka bra spelare är överlag positiva med WGs beslut? Att man inte får kritisera etablisamanget i sverige är kännt sedan tidigare, men att inte "få" kritisera WG är helt absurt.

Permalänk
Skrivet av anon32713:

http://i.imgur.com/vcuPgNu.jpg

Wow! Köpte 5 paket för 50 kr och drog jackpot! M46 Patton KR!

Tycker de är rätt roliga. Derpy. Men lite ostabila.
Har bara kommit till V än då.

Nice! Jag fick min först på 30:e paketet! Inte provat den än dock

Permalänk
Skrivet av VideoyGTX:

@SuperOlsson:
Jag "klagar" bara på vissa aspekt. Och jag är inte den enda. Vilka bra spelare är överlag positiva med WGs beslut? Att man inte får kritisera etablisamanget i sverige är kännt sedan tidigare, men att inte "få" kritisera WG är helt absurt.

Klart man får gnälla hur mycket man vill, på wots egna forum blir alla som gnäller trollade, antar att det är därför du inte hellre postar där. Och ja, alla har sin idé om hur de vill att spelet ska vara, det betyder inte att de tycker det är dåligt för det. Vilka bra spelare överlag? Jag har ingen statistik över sånt, och det tror jag inte du heller har, men sirfoch är säkert en som inte är nöjd. Och att gnälla på wot är inget nytt fenomen heller, det var ett herrans liv redan 2013 om hur dåligt wot var och att det aldrig på tusen år skulle vinna golden joystick igen, och ändå gjorde de det, det är alltid gnällspikarna som hörs mest

Permalänk
Medlem

Rent internt så finns många konflikter också, vissa developers är inte nöjda med ändringarna med de måste genomföras pga. byrokrati.

Permalänk
Skrivet av VideoyGTX:

Rent internt så finns många konflikter också, vissa developers är inte nöjda med ändringarna med de måste genomföras pga. byrokrati.

Ok, vissa developers är inte nöjda ändringarna de "måste" göra (dvs deras jobb), jag förstår inte riktigt vad det har att göra med ditt gnällande om att de vill genomföra ändringar som du själv ville ha in för några sidor sen.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av SuperOlsson:

Nice! Jag fick min först på 30:e paketet! Inte provat den än dock

Sweet!
Funderar på att köpa halvår premium nu när det är "rea". Kamske ska bomba på med paket tills man kommer upp i behövd mängd och samtidigt hoppas på en Scorpion G eller så... verkar ju bli nya paket snart också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är det en ny tank som går att köpa i kalendern idag? http://calendar.worldoftanks.eu/

Men fuck WG då. E25 ute igen, men verkar som att man bara kan köpa den i ett fetpaket? Jag som hoppades på att få en chans att köpa den igen då jag missade att advents-tanksen såldes utan tillbehör också. Men det kanske inte gällde den ändå?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem

Får man sälja sina wotkonton eller är det förbjudet? Har slutat spela för länge sedan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av s0et:

Får man sälja sina wotkonton eller är det förbjudet? Har slutat spela för länge sedan.

du får ta o titta här kanske
https://www.playerauctions.com/wot-account/

Visa signatur

One of the sheep, and part of the herd!

Permalänk
Medlem

Nej, att sälja konton är inte tillåtet. Permaban om du blir påkommen såvitt jag vet.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D (-15 CO), ASUS B850 TUF Gaming Plus, 2x16GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000/CL30, Gigabyte RTX 5070 Ti Windforce SFF (.935v @3000MHz core, +3000 mem)

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Är det en ny tank som går att köpa i kalendern idag? http://calendar.worldoftanks.eu/

Men fuck WG då. E25 ute igen, men verkar som att man bara kan köpa den i ett fetpaket? Jag som hoppades på att få en chans att köpa den igen då jag missade att advents-tanksen såldes utan tillbehör också. Men det kanske inte gällde den ändå?

Är väl inte så illa egentligen, för med det extra guldet har man tillräckligt för en teir 8 medium. Förutsatt att man vill ha en sådan då. Jag funderar på att skaffa e25an och en revalorise med guldet.

Mvh

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D, GPU: Powercolor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate, MOBO: MSI B550M MAG Mortar, RAM: 32GB 3200MHZ, Nätdel: be quiet! Dark Power 12 750W, Lagring: 3TB SSD

Permalänk
Medlem

Varför har folk så svårt att förstå att man måste gå mot flaggan på Lakeville, när den är inne i stan?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Varför har folk så svårt att förstå att man måste gå mot flaggan på Lakeville, när den är inne i stan?

Tycker folk har svårt att spela objective för övrigt i wot.

Permalänk
Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=5PGnHPPpFwE

Random människa dyker upp i slutet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hej
Nån som vet formeln för "Free exp"? Hur mycket får man för en match?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FANTEN:

Hej
Nån som vet formeln för "Free exp"? Hur mycket får man för en match?

Hmm, är väl 10 % av din XP.

/hulle

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Hej!

Finns det någon som kan ge tips på missionsen till T55A? Vilka vagnar ska/bör man använda för att klara dem och hur bör jag gå tillväga..

Med StugIV och T28 HTC kändes det mer som "jag spelar ett par matcher och klarar 3-4 stycken", men med dessa till T55A är det till och med svårare att komma igång, det klart det blir svårare varje gång men jag hoppas ni fattar vad jag menar Ska man sluta tänka på det kanske?

Jag började med dessa missions enbart för att få tag på en T55A så nu är jag nära mitt mål

Hoppas någon har tid och lust att ge lite tips

MVH Veerz

Visa signatur

I7 13700KF - RTX 3070 - ASUS VG27A - Corsair K70 RGB - Logitech G502
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

Tror det är 5% free exp, men det borde ju vara en smal sak att kolla upp genom att köra en match.

Permalänk
Medlem

Har fan inte gått bra, känns som det är lite mycket christmas noobs, vinnner inte så ofta just nu. Blir en pause till nästa vecka nu, är ju fest hela helgen c:

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Du är duktig på att döda fiender när jag plockat dom från 100% till 2%

Edit och winrate sjunker som fan när man kör med dig.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 9070
32Gb

Permalänk
Medlem

Tänkte passa på och köpa lös en tank eller två nu när det är 15% rea på tier 8-10.
Har länge haft ett gäng upplåsta 9or och 10or men jag funderar mellan E50 och M103?
Lutar mer åt M103 men E50 kanske e rolig också?

Visa signatur

i7 4790K @4,4Ghz/Thermalright Macho Rev.B/Asus Z97-C/2x8GB DDR3 G.Skill 2400Mhz/MSI GTX 970 Gaming OC/Crucial M4 128GB/Sandisk Ultra II 960GB/Samsung F3 500GB/Western Digital Green 2TB/EVGA G2 750W/Define S/HP Pavilion 23xi/Windows 7 Professional 64bit