Prisvärda prylar från främst China
Hej!
Jag är en snubbe 21 år, tror inte jag är den enda som har vart i en situation där det skulle vara olägligt att dra upp Telefonen.
Jag tycker att det vore ganska respektlöst att dra upp något synligt som en telefon när någon talar.
Men ibland kanske man väntar på ett viktigt sms..
Hur löser man detta?
Jo , smartklocka är en bra lösning när man vill få en överblick om vem det var som smsa och om det var så viktigt att man tex ska lämna rummet. Tyvärr finns det många smartklocker som kostar en del och det är många funktioner man kanske aldrig använder.
Jag har lösningen, detta är en sån här "MADE IN CHINA Smartklocka" som är löjligt bra och billig.
Här är den , https://www.wish.com/c/5591fbfee4973e25be740189 .
(Finns säkert på ebay för lägre pris om man verkligen vill pressa priset till MAX)
Jag har använt min Klocka varje dag i 2 veckor och jag är jätte nöjd och batteritiden är bra!
Om ni har några frågor om klockan så tveka inte att fråga..!
SYFTET MED DENNA TRÅD.
Syftet med denna tråd är att ni ska kunna dela era billiga favorittips som gör både vardagen bättre och som inte tömmer plånboken allt för mycket ;)!
Det kan vara ett par hörlurar eller något sånt användbart..
Krav är att det ska vara löjligt billigt, sen om man beställer den från China eller Tysklad till fortfarande lågt pris gör inte stor skillnad.
Sen är det bra att du eller anhörig/kompis har använt produkten du länkar till, på så sätt så vet alla som klickar på din länk att du har erfarenhet av produkten och kan stå bakom din rekommendation. Sen är ju smaken som baken och det får man inte glömma..
Ser fram emot era bra tips!
Dela gärna bilder/recensioner ect..
Mvh DAVID