Riktigt fin Mitx till försäljning utan grafik. 4790K / Rog Impact VII mm
Hej på er, har tagit beslutet att byta till ATX rigg, eller har redan skaffat en och kommer att behålla min GPU.
Min itx rigg består nu av följande och kommer att säljas i bitar eller gärna som paket.
Chassi: Fractal Nano S utan fönster, kvitto utan kartong.2017
Mobo: Asus Rog Maximus VII Impact (Z97), har AC wifi, m2 (även NVME), bra ljudkort mm mm. kvitto och kartong.2015
CPU: 4790K, en riktigt fin sådan som gått stadigt på 4.6Ghz 1,18v sedan ny nästan, svalt, fint och klippstabilt. C-states enablade så den klockar ju ner när det inte behövs kraft. Haft uppe den i 5,1Ghz på bra volt stabilt i test. Men till 99% har den söndagsåkt som familjedator på tomgång kan jag lova. Kan kolla alla volt mer exakt för den som är intresserad av sånt.
Kvitto och kartong. 2015
Ram: G-Skill Trident X 2x8 2400Mhz CL9, kvitto och kartong. 2015
Kylare: Fractal Design Celsius S24, knäpptyst, komplett, kvitto och kartong. 2017
PSU: Coolermaster V700 helmodulärt guld, komplett, kvitto och kartong. 2015
Lagring: Har inte bestämt vad jag kommer sälja/behålla men jag har 2x850 EVO 250GB och 1x850 EVO 1Tb.
Fläktar har jag många olika: Sitter Be Quiet silent wings i nu, men har noctua, fractal, corsair och allt möjligt om någon vill köpa.
Vill ha bud på komplett dator utan GPU med 850 EVO 250 Gb. Då är det verkligen bara att stoppa i en gpu och köra. + ett operativ förstås. (mitt sitter på ett 960EVO som jag behåller)
Annars bud på mobo-cpu-ram tillsammans då det är ett helt klockrent paket, som det svider att sälja. Kommer absolut inte slumpa iväg det.
Resten var och för sig hur man vill.
Har även:
Kraken G10 GPU kylare Röd, komplett i kartong med kvitto.
Corsair H55 använd typ 3-4mån med G10, i kartong komplett med kvitto.
Noctua D14 med enbart intel fäste, utan kartong kvitto.
Fractal Design R5 chassi helt nytt oanvänt i kartong med kvitto.
Func KB460 Tangentbord bruna switchar, lite använt i kartong med kvitto.
Kan komma att fylla på med mer.
Beror helt på buden vad som kommer att säljas i slutändan och jag väljer om jag säljer något alls och till vem.
Skall det fraktas så vill jag ha betalning i förskott via swish. Tar absolut inget ansvar för vad transportören ev ställer till med.
Jag garanterar ärliga affärer med bra kommunikation från min sida, jag vet hur det kan kännas om man ligger ute med pengar och väntar. Har sålt grejer här med jämna mellanrum tidigare.
Har säkert skrivit fel någonstans, reserverar mig för detta.
Lite bilder kommer så fort jag hinner med.