Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexander_e_b:

Skynda fynda Zelda till Switch på Ginza. 299kr

Sålde slut på typ 20 minuter

Nån som vet om det är en ny utgåva på g, eller var det bara ginza som fått för sig att sluta sälja?

Permalänk
Skrivet av BasseBaba:

Sålde slut på typ 20 minuter

Nån som vet om det är en ny utgåva på g, eller var det bara ginza som fått för sig att sluta sälja?

Tack för den Ginza, 15minefter att jag hade lagt beställningen fick jag mail att den va slutsåld Fan va surt och dåligt att dem inte har bättre uppdatering på sin hemsida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexander_e_b:

Tack för den Ginza, 15minefter att jag hade lagt beställningen fick jag mail att den va slutsåld Fan va surt och dåligt att dem inte har bättre uppdatering på sin hemsida.

Mjo är ju många handlare som verkar ha så, webben sitter inte ihop med lagret i realtid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sephirot:

Du verkar ha koll på detta. Jag har bara provat Oculus en gång och var tagen med storm. Är det några skillnader med kameror som ska följa rörelser mellan denna och Oculus?

Eller är enda skillnaden kvalite på skärmarna? Jag sitter på jobbet och har inte sett videon som länets till tidigare.
Jag har möjlighet att köpa ett ex i butik i stan

Det är en stor skillnad på upplösningen på skärmarna. Rift och Vive har 1080x1200 per öga, WMR 1440x1440. Dock är det LCD-skärmar på WMR istället för OLED vilket är en nackdel. Bäst av alla WMR är Samsung Odyssey, som har 1440x1600 upplösning (samma som Vive Pro), OLED och du kan ställa in IPD på headsettet (alla andra WMR går det bara att ställa in IPD via mjukvara). Dock säljs inte Odyssey i Sverige så måste importera för en kostnad på ca 6000kr totalt.
Konsensus atm bland de som testat WMR med nyare patchar (inte bara precis när de kom), verkar vara att Vive Pro och Odyssey är ganska jämnlik överlag (ena har en fördel i vissa saker, andra har fördel i andra), och att just dom 2 är de bästa du kan få just nu. Dom är också de dyraste atm. Sen finns ju Pimax och liknande, men de verkar ha en del problem och hamnar i botten just nu.

Nu har jag inte använt varken Rift, Vive eller WMR personligen än, så kan bara ge min uppfattning på det hela.
Vive och Rift har separata kameror som trackar vart huvudet och händerna är, medans WMR inte har det.
Trackingen är bättre på Rift och Vive pga. detta. Med det sagt, så verkar WMR vara väldigt bra nu dock.
Tidigare reviews klagar lite på trackingen i WMR. WMR har 2 inbyggda kameror headsettet, som trackar vart handkontrollerna är.
När kontrollerna inte är inom synfältet så kan kamerorna inte tracka handkontrollerna längre, dock har dom inbyggt gyroscope etc som ändå trackar. I början så var det tydligen en del problem med detta, men Windows har släppt en massa updates för att förbättra dom, och nu (speciellt sedan Win 10 update 1803), så funkar WMR väldigt mycket bättre.

https://reddit.com/r/WindowsMR/ Är ett bra ställe att hitta mer info, där jag fått de mesta av min info.

Min HP WMR kommer att komma idag, har dock ingen bluetooth dongle och den jag beställde har inte skickats än (behövs till handkontrollerna, dumt att det inte följer med). Kan bli så att jag bara tar en sväng och köper en dongle i butik och låter den jag beställde åka tillbaks så att jag kan testa idag.

Personligen om jag vore du, så hade jag lagt en beställning via nätet på ett par HP WMR men med upphämtning i butik, på så vis har du rätt att utnyttja distansköpslagen och ångra köpet inom 14 dagar och testa om det är något för dig. Glöm i så fall inte att köpa en Bluetooth 4.0 dongle och kanske några extra AA batterier utifall att du spelar ett tag (handkontrollerna använder AA-batterier). Tyvärr hade min lokala Elgiganten ingen HP WMR i lager, så var tvungen att vänta på paket istället.

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - MSI Ventus 3080TI (non oc) - Ryzen 5800X - Noctua NH-D15 Chromax black - 32GB 3600 MHz - Samsung M.2 960 EVO 500GB - Corsair RM850X V2

Permalänk
Medlem

Ska nog lämna tillbaka mitt mixed reality headset då det är för mycket screen door effect för mig. Om någon är ute efter ett i göteborg/kungsbacka och vill ta den istället för retur till butik så säg till.

Permalänk
Skrivet av Zyie:

Det är en stor skillnad på upplösningen på skärmarna. Rift och Vive har 1080x1200 per öga, WMR 1440x1440. Dock är det LCD-skärmar på WMR istället för OLED vilket är en nackdel. Bäst av alla WMR är Samsung Odyssey, som har 1440x1600 upplösning (samma som Vive Pro), OLED och du kan ställa in IPD på headsettet (alla andra WMR går det bara att ställa in IPD via mjukvara). Dock säljs inte Odyssey i Sverige så måste importera för en kostnad på ca 6000kr totalt.
Konsensus atm bland de som testat WMR med nyare patchar (inte bara precis när de kom), verkar vara att Vive Pro och Odyssey är ganska jämnlik överlag (ena har en fördel i vissa saker, andra har fördel i andra), och att just dom 2 är de bästa du kan få just nu. Dom är också de dyraste atm. Sen finns ju Pimax och liknande, men de verkar ha en del problem och hamnar i botten just nu.

Nu har jag inte använt varken Rift, Vive eller WMR personligen än, så kan bara ge min uppfattning på det hela.
Vive och Rift har separata kameror som trackar vart huvudet och händerna är, medans WMR inte har det.
Trackingen är bättre på Rift och Vive pga. detta. Med det sagt, så verkar WMR vara väldigt bra nu dock.
Tidigare reviews klagar lite på trackingen i WMR. WMR har 2 inbyggda kameror headsettet, som trackar vart handkontrollerna är.
När kontrollerna inte är inom synfältet så kan kamerorna inte tracka handkontrollerna längre, dock har dom inbyggt gyroscope etc som ändå trackar. I början så var det tydligen en del problem med detta, men Windows har släppt en massa updates för att förbättra dom, och nu (speciellt sedan Win 10 update 1803), så funkar WMR väldigt mycket bättre.

https://reddit.com/r/WindowsMR/ Är ett bra ställe att hitta mer info, där jag fått de mesta av min info.

Min HP WMR kommer att komma idag, har dock ingen bluetooth dongle och den jag beställde har inte skickats än (behövs till handkontrollerna, dumt att det inte följer med). Kan bli så att jag bara tar en sväng och köper en dongle i butik och låter den jag beställde åka tillbaks så att jag kan testa idag.

Personligen om jag vore du, så hade jag lagt en beställning via nätet på ett par HP WMR men med upphämtning i butik, på så vis har du rätt att utnyttja distansköpslagen och ångra köpet inom 14 dagar och testa om det är något för dig. Glöm i så fall inte att köpa en Bluetooth 4.0 dongle och kanske några extra AA batterier utifall att du spelar ett tag (handkontrollerna använder AA-batterier). Tyvärr hade min lokala Elgiganten ingen HP WMR i lager, så var tvungen att vänta på paket istället.

Ingår handkontrollerna i den dealen på Elgiganten?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Qraft: Samma sak för mig, jag åker tillbaka med mitt idag till Kungens Kurva. Vill någon ha ett i Huddinge och få hemleverans så skicka PM

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zisid:

@merdique:
Har fungerat bra förutom ett felmeddelande som kommer upp ibland när jag skall söka på Google. Ska ta och kolla upp om man kan bli av med det senare.
https://i.imgur.com/MqFtV6J.png

Utan IPA:
https://i.imgur.com/co6HP03.png

Med IPA:
https://i.imgur.com/pEQ6eI9.png

Har 100/10 ifrån ComHem.

"Felmeddelandet" kommer ju för att du sitter bakom en IP adress som inte bara används av dig.

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av BasseBaba:

Sålde slut på typ 20 minuter

Nån som vet om det är en ny utgåva på g, eller var det bara ginza som fått för sig att sluta sälja?

Kan någon förklara för mig logiken i att alla AAA spel till switchen kostar 650+kr på typ GameStop - de begagnade är ofta dyrare än om man tar någon av de 3 billigaste på prisjakt. Dessutom brukar (de jag kollat på iaf) digital download från Nintendo ändå vara billigare eller samma pris. Jag är med på logiken att om du äger en fysisk utgåva kan du sälja/byta men tycker ändå prissättningen för fysiska spel till Switchen är helt absurd.

//4bsylon

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4bsylon:

Kan någon förklara för mig logiken i att alla AAA spel till switchen kostar 650+kr på typ GameStop - de begagnade är ofta dyrare än om man tar någon av de 3 billigaste på prisjakt. Dessutom brukar (de jag kollat på iaf) digital download från Nintendo ändå vara billigare eller samma pris. Jag är med på logiken att om du äger en fysisk utgåva kan du sälja/byta men tycker ändå prissättningen för fysiska spel till Switchen är helt absurd.

//4bsylon

Nintendo har alltid haft höga priser på sina spel, troligtvis för att de själva ger ut många av spelen och därmed kontrollerar prisnivån. För just Switch så beror det även på att minneskorten är dyrare än motsvarande Bluray och vissa mindre utgivare har gått så långt att de inte vill ge ut sina spel på Switch eftersom de då måste ta ~100kr mer per spel vilket kan vara svårt att motivera för potentiella kunder.

Gmestop är dessutom ökända för sina ockerpriser och livnär sig på att blåsa ovetande föräldrar som ännu inte upptäckt Prisjakt (hur det nu ens är möjligt).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

@ågren:

Då hänger jag med, visste inte att chippen var så dyra - och i kombination med just tex GameStop blir de orimligt dyrt...

Tack för input!

//4bsylon

Permalänk
Medlem

angående trackingen med Windows MR:

https://www.reddit.com/r/WindowsMR/comments/7njjek/has_any_on...

Det gäller ett bordtennisspel som jag spelat sönder på min Vive och trackingen måste vara väldigt precis för att det ska gå att spela ett sånt spel, snabba rörelser och exakta positioner (för att träffa bollen). Enligt flera redditors i tråden fungerar det bra även med Windows MR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yrfhar:

Fungerar det samma med Shield som med Oculus Go att sideloada appar?
https://www.youtube.com/watch?v=baWEzvLC8Bo

Ej testat faktiskt, så kan inte svara på det. Jag vet bara att det går med t ex Chrome, vissa kör även Telia Play m,m som är android-appar, dvs inte android tv.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Dustin verkar ha studentrabatter på sin hemsida, är det någon som har koll på ifall det är något bra? Jag kan inte se priserna utan att registrera mig så jag tänkte kika ifall det är någon här som redan vet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elektron:

Dustin verkar ha studentrabatter på sin hemsida, är det någon som har koll på ifall det är något bra? Jag kan inte se priserna utan att registrera mig så jag tänkte kika ifall det är någon här som redan vet.

Var ett tag sedan jag köpte något, men generellt vill jag minnas att priser på exempelvis kablar gick ned en hel del med rabatten. På skärmar, grafikkort, etc var det knappt några kronor.

Visa signatur

Gaming: MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | AMD Ryzen 9 5900X | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB | Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3200 MHz | Corsair RM850x V2 | Sabrent 2TB Rocket Nvme PCIe 4.0 | FD Define S | LG 27GP850 | LG 48C1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qraft:

Ska nog lämna tillbaka mitt mixed reality headset då det är för mycket screen door effect för mig. Om någon är ute efter ett i göteborg/kungsbacka och vill ta den istället för retur till butik så säg till.

Skrivet av lasseTM:

@Qraft: Samma sak för mig, jag åker tillbaka med mitt idag till Kungens Kurva. Vill någon ha ett i Huddinge och få hemleverans så skicka PM

Visst finns det lite screen door effekt, men jag tycker personligen att den var minimal. Endast om jag letade efter den så var den "tydlig". Ser nästan mer ut som om det vore än väldigt liten mängd smuts som bara syns när man håller huvudet still och kollar på ljusare saker.
Nu har jag som sagt inte testat Vive eller Rift, men kan inte tänka mig att det är mindre screen door på dom t.ex. då PPI'n på HP WMR'en är bra mycket högre (visst, det är inte bara PPI som påverkar hur tydlig screendoor effekten är, avståndet mellan pixlarna och FOV'n påverkar också).

Skrivet av HarreBarre:

Ingår handkontrollerna i den dealen på Elgiganten?
Skickades från m.sweclockers.com

Japp! Följer även med batterier. Det du behöver köpa själv utöver headsettet är en bluetooth 4.0 dongle om du inte redan har en.

Skrivet av merdique:

angående trackingen med Windows MR:

https://www.reddit.com/r/WindowsMR/comments/7njjek/has_any_on...

Det gäller ett bordtennisspel som jag spelat sönder på min Vive och trackingen måste vara väldigt precis för att det ska gå att spela ett sånt spel, snabba rörelser och exakta positioner (för att träffa bollen). Enligt flera redditors i tråden fungerar det bra även med Windows MR.

Ah, okej.
Personligen efter att jag testat nu i ca 3-4 timmar så tycker jag att trackingen är bättre än jag hade räknat med. Även om jag håller kontrollerna bakom ryggen så trackar den hur jag vänder och vrider på kontrollerna utan problem, men självklart klarar den inte att tracka positionen på rätt sätt utan dom hamnar precis framför en (dock trackar den ändå rätt höjd fortfarande då).

Det enda större problem jag har haft är om jag står nära väggen, det är nån ful gammal gul tapet som tydligen fuckar med trackingen.
I övrigt har det gått långt över förväntan. Att skjuta pilbåge t.ex. var inga problem alls trots att jag trog bak pilen bakomför det område som headsettet kan tracka.

Skrivet av Sephirot:

Du verkar ha koll på detta. Jag har bara provat Oculus en gång och var tagen med storm. Är det några skillnader med kameror som ska följa rörelser mellan denna och Oculus?

Eller är enda skillnaden kvalite på skärmarna? Jag sitter på jobbet och har inte sett videon som länets till tidigare.
Jag har möjlighet att köpa ett ex i butik i stan

Har testat den lite nu. Headsettet funkar långt över vad jag hade räknat med.
Det finns som sagt minimalt med screen door effekt, vet inte hur pass mycket högre upplösningen måste bli innan den försvinner helt, men tror inte ens Samsung Odyssey eller Vive Pro med deras 1440x1600 per öga lyckas få bort den effekten om man försöker hitta den.

Trackingen funkade utan några större problem, det är som sagt min gula vägg som inte var helt omtyckt. Dock har jag det ganska mörkt i rummet och ingen lampa tänd, vilket kan vara en del av problemet. Har läst att folk rekommenderar att man har hyffsat välbelyst i de rum man spelar i. Så ska testa tända lampan och öppna upp persiennerna som jag har nerdragna och se hur väggen funkar då.

Att hitta "sweet spot" där bilden är som skarpast var lite småkrångligt. Området är hyffsat litet så man får pilla lite för att få det helt rätt. Dock använder jag glasögon, vet inte om det kanske försvårade det hela lite. Vissa saker, som t.ex. Ready Player One Betan har en HUD som inte helt lätt gick att läsa då den har text i alla hörn och följer med huvudrörelserna, då du tappar fokus om du flyttar ögonen för mycket.

Det är ganska god komfort tycker jag. Nu efter närmare 4 timmar utan avbrott så trykte den lite mot pannan, men ingen större fara.
Det kommer igenom liten mängd ljus på sidorna och vid näsan för min del. Inget som syns medans jag spelar dock så länge bilden inte är i princip helt svart. Då kan jag även se en liten reflektion av linserna som annars inte är synbar.

Allt som allt så är jag positivt överaskad, jag trodde att det skulle vara mer att klaga på än det faktiskt har varit. För ett pris på 2222kr (plus typ 100-150kr för en bluetooth dongle), så tycker jag absolut att det är värt det priset.

Skulle nog, med priset inräknat, ge den typ 4/5 i betyg. För normalpriset på runt 4500 så hade den nog fått 3/5.
Vad jag trodde skulle ske efter test, mest troligast först, är: 1) Att jag skulle få lite bloodad tand och skicka tillbaks denna men istället köpa mig en Samsung Odyssey eller en Vive Pro. 2) Att jag skulle behålla HP WMR'en tills nästa generation och vänta på något lite bättre då men att den var bra nog att behålla, eller 3) Att jag inte skulle känna att WMR som platform funkar bra nog och därför inte vilja behålla varken HP'n eller köpa mig en Odyssey samt känna att det var för mycket screen door för att Vive Pro med sina extra 160 pixlar på bredden inte skulle vara nog för att få bort nog mycket av det.

Ska testa lite mer under helgen och se om min uppfattning förändras. Som det känns just nu så kommer jag att behålla den. Visst, en Odyssey eller Vive Pro är garanterat snäppet bättre, men är det verkligen värt 3x-5x priset jämnfört med denna? Spontant känner jag att det inte alls är det. Hade jag köpt den för ca 4500, så hade jag kanske valt att lämna tillbaks den och lagt de extra 1500kr på att köpa en Odyssey dock.

Visa signatur

Fractal Design Meshify S2 - ASUS ROG Strix B550-F Gaming - MSI Ventus 3080TI (non oc) - Ryzen 5800X - Noctua NH-D15 Chromax black - 32GB 3600 MHz - Samsung M.2 960 EVO 500GB - Corsair RM850X V2

Permalänk
Medlem

Någon som har hittat någon prisvärd TV för mellan 10-20k? OLED, QLED?

Visa signatur

Macbook Pro 13" Retina 2015 - i5 @ 2.7Ghz - Intel Iris 6100 1536MB - 8GB 1867Mhz

Permalänk
Skrivet av capolano:

Någon som har hittat någon prisvärd TV för mellan 10-20k? OLED, QLED?

LGs Oled på 55" är nere på 13k. 65" har varit nere på 22k. Jag skulle satsat på någon av dessa.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Jag konsumerar all media i min hembio via Shielden, istället för htpc/chromecast/roku/amazon fire/Apple TV osv.

Anledningen till att den är populär är pga dess prestanda, den klarar 4K-material i både h264/h265 (hevc) inklusive populära ljudformat som Atmos, DTS HD-Master m fl. Du kan sätta igång en 85GB 4K UHD Bluray utan att den börjar svettas.

Sen är det ju en ren android-tv dvs du kan ladda ned alla sådana appar från Google Play store, sen går det även sideloada .apk-er typ Chrome samt att du kan streama spel från din speldator om du har ett Nvidia-grafikkort med relativ låg latens. Du kan även spela och streama spel direkt från Nvidias molntjänst.

Kortfattat : Jag sätter mig i soffan och använder fjärren för att starta Plex eller Netflix och kikar på serier eller film

Tack för din input!
Gissar på att jag inte kan förvara media på Shielden, utan den är mer än "strömnings-mottagare", som en Chromecast (fast bättre/kraftfullare).

Streamingen av spel, går det att likställa vid Steam Linken?

Permalänk
Medlem

@Swe.Stars: Du kan ju köpa pro som har 500gb hdd den kan du ju förvara media på.
Annars kopplar du in en extern hdd och kör media direkt från den externa.

Visa signatur

Blank

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4bsylon:

Kan någon förklara för mig logiken i att alla AAA spel till switchen kostar 650+kr på typ GameStop - de begagnade är ofta dyrare än om man tar någon av de 3 billigaste på prisjakt. Dessutom brukar (de jag kollat på iaf) digital download från Nintendo ändå vara billigare eller samma pris. Jag är med på logiken att om du äger en fysisk utgåva kan du sälja/byta men tycker ändå prissättningen för fysiska spel till Switchen är helt absurd.

//4bsylon

Jag undrar samma sak. Det är ett helt sjukt krig om billiga spel till switchen.
Fattar inte att efterfrågan på t ex Zelda, Mario Kart, fortfarande är så stor.

Det är över 2 månader sen jag köpte switchen och har bara lyckats säkra två spel, odyssey beggat för 300:- och nu Zelda för 299+frakt.

Spel på blocket brukar sälja inom typ 15-20 min, sitter man inte redo när notisen trillat in är det kört.
99% (killgissat) av allt som säljs beggat är folk som gör sig av med konsolen och spel, så verkar som stt folk med Switch har ett litet speciellt mönster, antingen behåller man spelen eller så säljer man hela rasket.

Rea/prissänkningar är ju mer eller mindre obefintliga.

Ginza skickade mitt Zelda igår, men verkar ha skickat det som brev. 40:- i frakt är fasen ocker om det inte går som spårbart postpaket! Grrrrrr.

Permalänk
Medlem

@BasseBaba: Jag har haft min Switch i över ett år nu, Zelda: BOTW är fortfarande det enda spelet jag äger till min Switch. Dock har jag bara haft planer att köpa exklusiva titlar och de går väldigt sällan under 400kr vid deals, annars 500kr ordinärt.

Visa signatur

🟧 Aruba - Certified Edge Professional, ACSP, ACMP & ACDP
🌐 Cisco - CCNA R&S
🧱 Palo Alto Networks - PCNSA

Permalänk
Föredetting
Skrivet av glemmy:

Visas som slut först när man väljer "gå till kassan" tyvärr.

Fick faktiskt mitt Canon 17-40 levererat igår. Stod som slutsålt först, men under småtimmarna den 14:e fick jag iväg en order.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swe.Stars:

Tack för din input!
Gissar på att jag inte kan förvara media på Shielden, utan den är mer än "strömnings-mottagare", som en Chromecast (fast bättre/kraftfullare).

Streamingen av spel, går det att likställa vid Steam Linken?

Det är som steam link fast lite mer avancerat vad gäller inställningar samt möjighet att streama spel från molnet.

Ja, Det går även att använda Shield för medialagring.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Medlem

Steam Link 95% Sommarrea.

Inkl frakt blev det typ 17€

https://store.steampowered.com/app/353380/Steam_Link/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Fick faktiskt mitt Canon 17-40 levererat igår. Stod som slutsålt först, men under småtimmarna den 14:e fick jag iväg en order.

Då den var nere under 3500? Grattis till bra köp! Försökte lägga en beställning flera gånger utan resultat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

EOS 5Dmk2, 24/1.8, 50/1.8 II, 70-200/4L, Sigma 530 Super
Flickr

Permalänk
Medlem

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4421996

Threadripper 1950X för 6 283 kr.

Kan det vara en felmärkning?

Jag tog iaf och beställde, får se om den alls dyker upp.

Visa signatur

MSI Z-790-A | 13700K | 64 GB D4 3600 MHz | 3080
YOUTUBE | ANDERS BURLIN

Permalänk
Medlem

Cyberphoto har Canon 6D mark ii för 15 000kr bara idag. Bör man slå till nu eller kommer det vara snarlikt pris till höstens reor?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AndersB:

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4421996

Threadripper 1950X för 6 283 kr.

Kan det vara en felmärkning?

Jag tog iaf och beställde, får se om den alls dyker upp.

Datagrottan verkar sälja den för 5999kr så det är nog en sänkning skulle jag gissa på.

Visa signatur

Råd tas på eget ansvar.