Någon som spelar America's Army Proving grounds?

Permalänk
Medlem

Någon som spelar America's Army Proving grounds?

Som rubriken lyder, spelar någon detta spel? Har provat lite. Spelade AA i början på årtusenden,men det har ju ändrats en del.
Skulle hur som helst behöva lite nybörjartips.
Ha det gött!

Visa signatur

Intel Core i5 4670K 3.4 GHz - ASRock Z87M Pro4 mATX - A-Data 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz - MSI RadeonR) 270X Gaming OC - Samsung SSD EVO 840 120GB - be quiet! Pure Power L8 530W 80+ Bronze - SilverStone Precision PS07B

Permalänk
Skrivet av Betvå:

Som rubriken lyder, spelar någon detta spel? Har provat lite. Spelade AA i början på årtusenden,men det har ju ändrats en del.
Skulle hur som helst behöva lite nybörjartips.
Ha det gött!

Har spelat men fattade zero, tyckte det vart lite likt Insurgency.

Permalänk
Geeks Gaming

Lite då och då. Men va ett tag sedan nu.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB | GPU: Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti 16GB Windforce OC SFF | PSU: Kolink Regulator 850W ATX 3.0 | RAM: Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | MOBO: MSI X670E GAMING PLUS WIFI

Permalänk
Medlem

Slutade spela Americas Army när de slopade linux stödet, då gick det ju inte att spela längre.

Permalänk
Medlem

jag har inte spelat America's Army sedan 2.x och då måste jag erkänna att då spelade jag sjukligt mycket. Sen när de släppte AA3 så tabbade de sig på mycket tycker jag. De försökte nog klona "mainstreamet" för mycket, men ville ändå ha kvar det där realistiska för de var ändå arméns lilla projekt. Dessutom slaktades budgeten rejält så det var fyllt med buggar. Provade Proving Grounds som hastigast med det var en hemsk upplevelse med buggiga animationer och hemska menyer (det var precis när det kom) och inte alls ett gameplay som jag förväntande mig av ett AA spel.

höll mig till Insurgency istället (på tal om, det kommer ju ett nytt nu till hösten som jag hoppas blir bra!)