Lars "Lan" Levin tillträder som Community Manager på SweClockers

Permalänk
Melding Plague

Lars "Lan" Levin tillträder som Community Manager på SweClockers

För att främja SweClockers gemenskap och utveckla forumet får redaktionen nu sällskap av ett välkänt ansikte, som intar rollen som Community Manager.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vad bra

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
SpelClockers

Inväntar ivrigt på första testet av våffeljärn och hur man bäst överklockar dessa för att få ut maximal prestanda!

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Blåbärssylt, bacon och en gnutta socker på pannkakorna för övrigt.

EDIT: Ibland ser jag bara det jag vill.
På våfflor brukar jag har jordgubbssylt och grädde.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk

Trevligt.. Äger inte ens ett våffeljärn men det kanske lyfts upp något på framsidan som får en att köpa ett!

Skämt å sido, Trevligt med ett ansikte på ännu en av er!

Visa signatur

Idag använder jag min dator till Ingenting men den har

Ryzen 3700x b550 Gigabyte Aorus PRO, corsair 3600, b AOC 24"@144hz
Ryzen 2600x,Asus x470,Gigabyte 1080 Ti aorus
16 Gb vengeance @3000Mhz 1.37volt, Custom loop
|triple monitor|AOC24" AOC 24"@144hz, Dell Ultrasharp 24"

Permalänk
99:e percentilen

I en bråkdel av en sekund tänkte min hjärna Lars Lerin! ^^

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Våfflor görs utan socker och med vispad äggvita nedvänd i smeten! Bakpulver har inte en chans mot det!

Tillbehör är i stil med langos! Storfavorit är avokado, gräddfil, rödlök och fiskägg.

Permalänk
Medlem

Har fått både ris och ros av lan. Mer av lan/dig skadar inte. Välkommen hit är lite fel, så ja kul att du får mer och mer med swec att göra.

Men om du gillar våfflor så gillar du kanske langos. Vet att vissa tycker om det med sötsaker på. Tror det vart populärt på vattenfestivalen.

@matclockers
Langos tillbehör.
Min rekommendation är däremot att ha på är... från botten till toppen:
Langos, strimlad isbergssallad, gräddfil blandad med pressad vitlök, skalade räkor, röd eller svart rom ojämnt utdelad samt hackad rödlök. Drick till vatten eller just öl. Starksprit till om man ska ha det tycker jag bara för att få känslan, palinka men det är lite som med takos lite smörgåsbord variant fungerar. Det svåra är att få till potatisbrödet bra. Ska man göra langos hemma så gäller alla andra regler om vanligt med fritering och lukt mm.

passus:
Vart någon annan sugen på våfflor med vanilj glass och skivade kivi eller jordgubbar?

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Medlem

Välkommen Lars !!

Permalänk
Medlem

Välkommen Lars!

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Moderator
Moderator

Tack allesammans, detta ska bli en rolig resa. Jag kommer att synas lite här och var, nu senaste lyfte vi en rolig tråd ifrån Marknad. Ett samarbete är påbörjat i forumet för Extreme överklockning, allt som ger er mervärde och energi är mitt fokus! Vågar man säga, det kommer mera?

Skrivet av Alling:

I en bråkdel av en sekund tänkte min hjärna Lars Lerin! ^^

Kan vara så att det blir en del felringningar till mig jo.

Skrivet av Borderlander:

Våfflor görs utan socker och med vispad äggvita nedvänd i smeten! Bakpulver har inte en chans mot det!

Tillbehör är i stil med langos! Storfavorit är avokado, gräddfil, rödlök och fiskägg.

Perfekt, vi kör en Våffelchallenge!

Det där låter dock inte dumt, ägg är absolut inte fel. Ska återbesöka äggvarianter någon helg framöver.

Skrivet av hACmAn:

Har fått både ris och ros av lan. Mer av lan/dig skadar inte. Välkommen hit är lite fel, så ja kul att du får mer och mer med swec att göra.

Men om du gillar våfflor så gillar du kanske langos. Vet att vissa tycker om det med sötsaker på. Tror det vart populärt på vattenfestivalen.

@matclockers
Langos tillbehör.
Min rekommendation är däremot att ha på är... från botten till toppen:
Langos, strimlad isbergssallad, gräddfil blandad med pressad vitlök, skalade räkor, röd eller svart rom ojämnt utdelad samt hackad rödlök. Drick till vatten eller just öl. Starksprit till om man ska ha det tycker jag bara för att få känslan, palinka men det är lite som med takos lite smörgåsbord variant fungerar. Det svåra är att få till potatisbrödet bra. Ska man göra langos hemma så gäller alla andra regler om vanligt med fritering och lukt mm.

passus:
Vart någon annan sugen på våfflor med vanilj glass och skivade kivi eller jordgubbar?

Haha, tack för de vänliga orden. Känner mycket väl till langos, har ätits på många platser och tillfällen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Relik 📜

@Lan Triple Crossfire? Tankar?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

@Lan Triple Crossfire? Tankar?

är det något man har på våfflor?

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Moderator
Moderator

@emilakered: -1 våffla. Allt kan bedömmas i +/- våfflor.

Emil syftar på katastrofen med mina tre 7970 som typ havererade en efter en. Vilken mardröm det var, natas vad jag svor över det. Tror det finns ett par fredagspaneler där det hintades på det...

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Välkommen Lars.

Bra beslut, då Sweclockers växer på alla fronter.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av emilakered:

@Lan Triple Crossfire? Tankar?

Skrivet av Mr_Lazy:

är det något man har på våfflor?

Jajamän, javist, självklart.
Näst efter bento grass* till sushin så är faktiskt både crossfire och sli nyttiga val på tallriken**.

Bra saker att veta:
1, du skrattar eller blir sur för att de finns där.
2, du är på comicon eller serverar någon som klätt ut sig till en datordel.
3, är en master builder och övriga komponenter på tallriken kommer från Danmark.
4, du seriöst VET att crossfire flatkabeln passar bättre som garnityr till sallad raw food då den är orange vita, så morötterna och vitkålen gifter sig. medan den svarta varianten av sli går till kokta musslor.
5, Lyssna inte på mig utan gå och lata mat.
*
google "bento grass" så får du hur det ska se ut fast vi vill ha plast varianten för den äkta känslan.

**
Så länge de inte äts eller kommer i kontakt med något som ska ätas.

Finns det en tråd om våfflor? Den har jag nog missat i så fall. Har däremot testat att fritera räkor och gul lök i våffelsmet en gång vart ingen höjdare. Alldeles för sött och höll inte ihop bra. Men det var en medveten dum test.

Edit:
Detta är ett skoll exempel när man går från en rolig tanke tills det blir måste jag läsa alt.
Så det var nog det roligaste skämtet hittills. EDIT,,,

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
SpelClockers

Lan tillsatt som community manager 5/5 våfflor.

Permalänk
Medlem

Jag gillar hela redaktionens mer synliga deltagande i forumets trådar och det blir extra roligt med en community manager för att fortsätta främja en bra atmosfär.

Och mycket trevligt när positiva exempel lyfts fram från forumet som i exemplet härom dagen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

så när anordnas community våfflan? Skoj att se att Lan avancerar i communityn

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
SpelClockers

Så när får vi en våffla som emoij? Viktig fråga i detta sammanhang!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

🥞🥘🍽🤗

Jag tycker vi inför våfflor per minut i kommande tester som enhet på prestanda.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Låter ju utan tvivel som rätt man på rätt plats. Gillar han katter är det ett stort plus!

Katt lika roligt som hårdvara, Sweclockers kattråd

Visa signatur

Core i7 5820K @ 4.5GHz | Asus Strix X99 Gaming | Palit Super Jetstream GTX 1080 | 16GB Corsair Vengeance LPX DDR4 2666MHz | Intel® 750 SSD 400GB PCIe, Samsung 840/850 Evo 750GB & 1TB | Asus 12x Blu-Ray Combo | Phanteks Enthoo Luxe | 3x Nanoxia Deep Silence 140mm + 5x 120mm | Corsair H105 | Corsair AX1200i 1200W | Windows 10 Pro | Asus ROG Swift PG348Q | Audio Pro Addon T12 | Sennheiser HD650 | Corsair Vengeance K70 | Mad Catz R.A.T. 7 MMO

Permalänk
Medlem

@DavidtheDoom: ...å pris för bästa övervåffling!

Permalänk
Medlem

Välkommen Jag vart grymt sugen på några frasiga våfflor!

Visa signatur

Citera så får du svar :)

Permalänk
Hjälpsam

Första tanken, när jag fick se bilden, var att han borde raka sig, klippa sig och skaffa ett anständigt jobb!

Välkommen!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Ser ju ut som Gabens ohängde son.

Permalänk
Inaktiv

Oj, Lan har blivit offentlig person.

Permalänk
Medlem

Trevligt Trevligt..

Visa signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Permalänk
Administrativ avgift

@lan grattis anmäler mig som domare till swec-våffel turneringen meddela mig tidpunkt o värt jag ska ta mig! Får även tacka för alla de år som varit och de år som kommer i forumet.

Tyvärr är pannkakor min grej När det gäller o laga själv ^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Inaktiv

Gratulerar!

Sympatisk och diplomatisk person på rätt plats.

Dagens fynd i våffeldjungeln för er som blivit sugna på våfflor nu:
Åviken Waffle Iron 904 för 265kr på Webhallen:
https://www.webhallen.com/se/product/105311-Aviken-Vaffeljarn...