Fick en stöt från psu, sjukhus?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Over the rainbow
Registrerad
Sep 2006

Jag undrar också hur länge eventuella effekter av 230V samt 400V AC kan tänkas kvarstå.
(Frågar därför att min syster fick en stöt från proppskåpet för kanske 10 år sedan, ingen tänkte på det då, men nu börjar man ju undra... Vad mig själv anbefaller så skiter jag högaktningsfullt i det, men när det gäller syrran så vill jag seriöst veta veta om faran är avblåst nu.).

Alltså effekterna av 230V och 400V AC

Vänligen Besvara också de SISTA inläggen i trådarna inte bara de första! (Det första inlägget kan mycket väl ha hunnit bli inaktuellt.)

Det är farligt att leva, dödligheten lär vara 100%

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jun 2018

Kan vi inte pausa den här elefanten till tråd? Är nyfiken på hur det har gått för TS men annars känns det lite som rundgång

Enthoo Evolv ATX | Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Delid 8700K UV 1.100v | NH-D15 | 32GB DDR4 | NVME M2 960 500GB | AG271QG | Gigabyte 1080Ti | R1600T3 Edifier | Sony MDR-1A | Cerberus MK II | Corsair Gaming Sabre Optical |
Windows 10 x64 Enterprise LTSC | Integritet.net

BurningMan på Discord | Gilla Inlägg som är bra!

Trädvy Permalänk
Community Manager
Forumledare
Registrerad
Jun 2005

*tråd låst tills vidare*

Tråden fortsätter spåra trots uppmaningar om att hålla sig till ämnet så vi låser den i väntan på mer info från TS, @Glacialend, pm’a gärna om du vill dela läget med de som undrar hur du mår.

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers