Skulle ni kunna hjälpa mig att få igång detta på windows? Kan absolut ingenting om detta men jag har iaf varit inne i min com hem hub c2 för att se om man kan forwards portar, vilket inte verkar gå
Testade ngrok vilket funkade bra för react appen men man kan endast köra 1 sida hos dem. Jag har nämligen en express server på port 3001 med route och react på 3000.
Har även testat med heroku men får inte express servern och react att lira med varandra där.
Börjar bli lite trött på detta men vill gärna få upp sidan. Det är det här som är den stora nackdelen med denna "stack" har jag nu lärt mig.
Med gamla goa PHP och vanilla js/HTML så får man upp sidan på nån minut hos webbhotell.
Om din ISP använder CGN (NAT) för att ge dig en delad publik IP så kommer du inte kunna komma göra det du vill.
Försäkra dig först om att din ISP ger dig en unik publik IP, sedan skaffa en router som kan forwarda portar.
Nästan lika lätt med din nuvarande stack. Bara kör Express-appen på ett gratiskonto på Heroku eller liknande och React-appen på typ Netlify eller GitHub Pages.