Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy Tab A 6

Hej, jag har en Samsung Galaxy Tab A 6 till salu, jag fick med den när jag skaffade en mobil i våras. På grund av att jag redan har en platta har denna legat och samlat damm. Förseglingen är inte brutna någonstans, den är helt oöppnad.

Spec;

1920x1200 Upplösning

1,6 GHz processor

2gb Ram

7300 mAh Batteri

Jag kan tänka mig att sälja den eller bytta den mot något intressant av liknade värde.
(en skärm hade varit intressant), föredrar att ses personligen framför att skicka med posten.

Om man utgår för något riktvärde borde det vara mellan 800 – 1300 kr.

Mvh Proxies

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med ett bud på 600 + frakt om du skulle kunna tänka dig skicka. Min fyraåring skulle behöv en ny platta... det hände en fallolycka med den förra..

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

800kr plus frakt

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

1200kr hämtar MvH Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esgd:

1200kr hämtar MvH Erik

Bud noterat, får jag inte in något bättre innan lördag kl 23.59 är platan din. (Kommer tillbaks till Göteborg på söndag)

Mvh Proxies

Permalänk
Medlem

Du har PM

Visa signatur

CPU : AMD 9800x3d
Moderkort : Asus ROG Strix x870
Grafikkort : Gigabyte RTX 4080 Super
Skärm: Acer Predator X34GS 180Hz

Permalänk
Medlem

@proxies Hur ser det ut med minne, 16/32 GB?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

@proxies Hur ser det ut med minne, 16/32 GB?

Skickades från m.sweclockers.com

Det ser du om du kollar bilderna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@MrBicce: Jupp, genom att öppna annonsen på datorn, klocka upp första bilden, öppna den i sin egen flik och zooma in cirka 50 procent. Sedan gick det att läsa. Lite bökigt. ;-D

Permalänk
Medlem
Skrivet av hakro807:

@MrBicce: Jupp, genom att öppna annonsen på datorn, klocka upp första bilden, öppna den i sin egen flik och zooma in cirka 50 procent. Sedan gick det att läsa. Lite bökigt. ;-D

Sorry, ja kunde ju ha skrivit "svaret" istället för att va lite jobbig Du får det se det hela positivt, att det va 32gb och inte 16gb

Visa signatur

Permalänk
Medlem

@proxies: Är annonsen avslutad?