Permalänk
Medlem

Tangentbord slutar svara

Köpte ett nytt tangentbord för några veckor sedan, ett Havit Gaming 399 eller liknande. Har märkt att under tiden jag skriver så kan tangentbordet bara sluta svara eller att den "hänger sig", om jag tex skriver Hej så kan det bli "Hejjjjjjjjjjj" tills den slutat hänga sig.

Någon som har en aning på en lösnig? Finns inga drivers och testat olika usb portar.

Lutar åt en reklamation.

Permalänk
Medlem

Händer det så ofta eller lite då och då? Händer det med någon annan dator?

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk
Medlem

Något liknande hände mig i dagarna när jag skrev på ett trådlöst tangentbord och batteriet tog slut. Så en gissning är att kommunikationen mellan tangentbord och dator lägger av och den fastnar på sista bokstaven som är intryckt. Prova annan usb-port, tex kör du på usb 3 port, prova usb 2, osv. Prova på annan dator för att se om det bara händer på din befintliga.

Visa signatur

thank you, come again