Jag har skoluppgift att ladda ner Windows server 2012, jag gjorde detta och har Windows 10 som default, efter att min dator installerade så startades den såhär!!
Jag har skoluppgift att ladda ner Windows server 2012, jag gjorde detta och har Windows 10 som default, efter att min dator installerade så startades den såhär!!
Windows Server 2012 är ett operativsystem precis som Windows 10. Det framgår inte om du har installerat över befintlig installation, gjort dual-boot eller vad.
Vill du köra det inifrån Windows 10 får du ju installera det i en virtuell maskin.
Tack för svar! Jag vet inte, jag körde den på min laptop och så startades den såhär! Har du tips på hur jag kan göra så den fungerar korrekt igen snälla?
Kan jag installera datorn till Windows 10? Hur gör jag detta?
Windows Server 2012 är ett operativsystem precis som Windows 10. Det framgår inte om du har installerat över befintlig installation, gjort dual-boot eller vad.
Vill du köra det inifrån Windows 10 får du ju installera det i en virtuell maskin.
Okej tack! Hur kan jag göra det nu? När jag startar om datorn så kommer denna skärm upp efter inloggning. Hur gör jag om? Jag råkade installera 'core' skulle tydligen installerat 'gui'
Jag är på väg till en datorcenter som kan laga min dator och installera om Windows 10. Men om jag kan köra som nu vore det en lättnad med lol. Skriv gärna, kan jag köra packet tracer I nuvarande läge?? Tror ej lol