Permalänk
Medlem

NES och SNES med spel

Jag köpte de här grejerna begagnade för flera år sedan för att kunna köra lite retrospelkvällar. Tyvärr kom de aldrig till användning och sedan dess har de legat och samlat damm.

NES-konsolen är i hyfsat skick men SNES-konsolen är ganska ordentligt gulnad och har en skada i sidan som jag försökte få med bra på bilden. Det som är på bilderna är vad som ingår. SNES-handkontrollen är inte original utan en Asciiware Asciipad. Jag tycker mest att det är synd att prylarna bara tar plats här hemma och inte används så jag är inte intresserad av att tjäna så mycket pengar på det här. Jag tänker mig en hundring styck för respektive konsol med tillbehör men jag är öppen för förslag. Kom med bud eller frågor i tråden!

Upphämtning prioriteras, så klart. Annars kan jag tänka mig att komma med grejerna om vi kan ses någonstans hyfsat nära och jag blir av med allt på en gång. Betalning endast med Swish.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ingen möjlighet att skicka?

Permalänk
Medlem

500:- för allt o hämtas.

Permalänk
Medlem

1000 kr + frakt som start. Du bör dock sälja detta på Tradera kan jag tycka, så du får rätt betalt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

1500kr + frakt

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

och hemtar

Permalänk

Rekommendera dig att sälja varsin.. Inte tillsammans. 1600kr för båda är skambud skulle jag säga. Retrospel är klassisk.. Och som ovan @skånepojk_90 säger, sälja på tradera istället så du får bra betalt för båda konsol

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nasra:

500:- för allt o hämtas.

Att du ens kan med o lägga ett sånt bud , endast castlevania 4 spelet är värt mer än 500kr

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av retrocc:

Att du ens kan med o lägga ett sånt bud , endast castlevania 4 spelet är värt mer än 500kr

Vaddå får man inte öppna ett startbud i Sverige längre?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@MrPasty: Bjuder 2200kr + frakt

Permalänk
Medlem

2300 hemtar

Permalänk
Medlem

Oj, jag hade uppenbarligen inte gjort min läxa innan jag lade ut den här annonsen. Tack till er som har föreslagit att jag lägger ut allt separat på Tradera i stället. Jag får sova på saken och fundera på om jag ska göra det. Samtidigt är det ju budgivning här nu och jag föredrar att göra affärer här på Sweclockers där folk brukar vara trevliga att ha att göra med. Dessutom är det bekvämt att sälja allt på en gång. Jag låter budgivningen hålla på här ett tag, sedan får jag bestämma mig för hur jag ska göra. Jag hoppas att det är ok.

Permalänk
Medlem

2500 kr, hämtar

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@MrPasty: har du sovit på saken

Permalänk
Medlem

@ResarXam: Jag skriver ett PM till dig.