Köpråd till ny dator 20-30k budget, färgtema vit

Permalänk
Medlem

Köpråd till ny dator 20-30k budget, färgtema vit

Tjenare, jag sitter och håller på och pillar ihop en ny burk för spelbruk, men tänkte att jag kan fråga svea rikes tech-gurus om åsikter och tips. Har för tillfället plockat ihop följande. Som ni ser så följer den färgtemat vit, då jag tycker det är lättare på ögat.
Är det något som ni ser som jag skulle kunna ändra för det bättre? Jag har redan ett Corsair 780T chassi och en 750W PSU som jag utelämnat, men funderar på ny PSU som passar färgtemat bättre.

Tack på förhand!

Permalänk
Outtröttlig köprådgivare

Lite billigare, om det överhuvudtaget är av intresse.

Funderat på luftkylare?

Luftkylning ger mer kylning per krona, är tystare eftersom man inte har någon pump som låter, är mer pålitligt eftersom den kan kyla även om en fläkt går sönder medan en trasig pump leder till en överhettad dator, har en längre livslängd och du slipper läckor.

Air VS AIO

Denna borde lätt kunna kyla en 3900X.

Phanteks PH-TC14PE 140mm Vit SweClockers marknad

Skrivet av dannzio:

750W PSU som jag utelämnat, men funderar på ny PSU som passar färgtemat bättre.

Kanske nya kablar till samma nätaggregat annars? Man kan sätta vita vinyl wraps på nätaggregatet.

Windows kan man köpa billigare på typ Ebay eller en CD Keys sida.

Visa signatur

|i5 6600K|Be-Quiet Dark Rock TF|Vengeance 2x8GB @2133MHz|2x850 EVO 500GB|Asus Z170I Pro Gaming|Lian Li PC-Q10|
Acer CB290Cbmidpr 29" 2560x1080 @76Hz|Infinity ErgoDox w/ Gateron Clear|Corsair K65 RGB w/ Cherry MX Red|Logitech M570|Steam Controller|Wii Remote Plus|Sennheiser HD 558|Antlion ModMic 4.0|

Permalänk
Medlem

Du ska iaf inte betala 1300 kr för oem Windows... Retail on ngt.