Permalänk
Medlem

Gta 5 ?

Någon som vet nått om det? Kommer man vara samma person? Vilken stad? Något? (Blir det San-Fran som 3e staden i ettan var?) PC-MP?

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk

Jag hoppas dom fixar till grafiken så att den inte ser så tecknad ut, blir lite tråkigt efter ett stund.

Permalänk
Medlem

och jag hoppas att det blir justeringar när det gäller storyline o karaktärer...

GTA2 var bäst. Trots att det inte hade någon story vilket gjorde att det blev så bra.

Visa signatur

One mans gain,
is another mans Windows

Permalänk
Medlem

Hipshot är nog inte intresserad av vad ni "hoppas på" utan vill ha fakta...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KvDread
GTA2 var bäst. Trots att det inte hade någon story vilket gjorde att det blev så bra.

ehh.....jag tycker att gta2 sög som satan. Efter att ha spelat ettan och känt en hel del på den sköna känslan blev jag helt stum i 2an.....körkänslan var ju som bortblåst...aja, fuck it.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

Har läst på nån sida att det är på G. men då stod det gta4 inte 5 alltså.

Permalänk
Permalänk
Medlem

vem vet, omöjligt att spekulera i det nu iof...

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

OnT: Har ej hört något om nått ytterligare, men det är säkert möjligt att det blir nått.

OT: Ettan var ju klart bäst, man tappade ju nästan racing-känslan helt i tvåan. Trean var ju helt kass, iaf till ps2. Iofs så kanske det är för att jag har en fobi mot handkontroller

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon

Heh, det spelar ingen roll ni får gärna skriva vad ni tycker eller tror med

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon

Okej, kan du inte skriva ner all fakta som finns då?

Oj visst ja...det finns ingen fakta!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
OnT: Har ej hört något om nått ytterligare, men det är säkert möjligt att det blir nått.

OT: Ettan var ju klart bäst, man tappade ju nästan racing-känslan helt i tvåan. Trean var ju helt kass, iaf till ps2. Iofs så kanske det är för att jag har en fobi mot handkontroller

Provade vice på en polares PS2. helt sjuka kontroller var det. Man saknar verkligen sin kära mus när man ska sikta och handbromssvägningar var ju ett helt nummer för sig. Visserligen är sådant en vanesak antar jag men just siktet är verkligen konstigt till PS2

Visa signatur

||Vanligt sunt förnuft är inte särskilt vanligt ||

Permalänk

Skulle dom inte börja på ett projekt som handlade om att spela online? (Som ett MMPORG/MMPOFPS?)

Permalänk

hoppas det kommer i samma stil som 3an och VC....har suttit med VC i 2 veckor nu...otroligt långt spel asså! Var väldigt länge sen jag spelade ett spel vars SP höll så här länge....endå så har jag bara 70% klart

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag har alltid tyckt om GTA sen första spelet, men jag tycker att dom inte tar till vara det som en av dagen"medel" dator kan ge, jag mena, pixel shading o ett par extra polygoner och en kurs i motion capture skulle nog vara på sin rätta plats hos Rockstar. För jag fattar inte hur dom tänkt sig att en kvinnlig person går (GTA:VC)

Visa signatur

It's out there
P4C800 Deluxe|2.6@3.2|4x256MbPC3200|2-2-2-5|Club3D ATi Radeon 9800Pro|http://service.futuremark.com/compare?2k1=7108213

Permalänk
Medlem

haha.....så sant xarion.

kvinnorna glider liksom fram(vilket alla karaktärer gör) samtidigt som de överdrivet vickar på höfterna....det finns mycket sådant som skulle kunna göras mycket bättre....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem

GTA 5? Jaa, först borde dom väl släppa 4:an? Vice City är ju inte GTA 4 utan typ... 3.5.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk

någon som vet när de släpper 6?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Vice är ju 4a, det räknas ju som 4a... varför skulle det inte vara en 4a ? Ni vet bara för att inte grafiken är en Dx version fram så betyder inte det att det är ett fristående exp

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

4:an påstås bli ett online GTA, låter intressant

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Fanns det inte ett spel som hette GTA London ? som komer efter 1an så fall borde det vara 2an om man går efter hur Hipshot räknar
nej GTA: Vice city är inte fyran utan "Vice City"

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Varför pratar ni om GTA5 före GTA4 ens kommit? Är säkert många år kvar till femman

Permalänk

GTA London sög. Det var väl mer som ett expansion pak till GTA 2 eller nåt? GTA 2 btw sög oxå. GTA 1 är hittils det bästa av dem.

och Nej gta: VC är INTE en fyra. och det "räknas" inte som en fyra heller.

Permalänk
Medlem

GTA london var för GTA1.

Permalänk
Medlem

Vice är typ som GTA3 & 1/3. Nästa spel antas bli GTA san Andreas och först därefter kommer GTA4 med en förhoppningsvis ny grafikmotor

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Först ska väl GTA4 komma?

Permalänk
Medlem

GTA3(LC) = första spelet i den nya motorn.
GTA VC = andra spelet i den nya motorn
GTA SA = förmodligen den tredje spelet i samma motor som ovan.

dessa spel räknas nog med i en s.k. GTA3-serie

Permalänk
Medlem

tror på persa där... nästa spel som kommer är nog inte gta4 eller gta5 utan helt enkelt Gta: San andres

vad som kommer efter det... altså gta4.. skulle jag tro(hoppas) är ett online spel

Permalänk
Medlem

think so too

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem

haha, kommer ju bli kaos om 20 pers springer runt och omväxlande skjuter poliser för skojs skull och flyger helikopter eller bara djävlas med de andra

men rockstar löser det nog på något fiffigt sätt

Visa signatur