Individuellt sleevade extensions

Permalänk
Medlem

Individuellt sleevade extensions

Hej!

Jag erbjuder individuellt sleevade extensions till nätaggregat.

Du väljer själv färg (utefter vad som finns i lager), längd och om du vill ha styv eller mjuk kabel.
Observera att jag har fler färger än vad färgschemat visar. Är det någon färg du vill ha, skicka PM så kan vi kolla på saken.
Kabelkammar finns i svart och halvtransparent vit.
OBS! Vita kontakter finns tyvärr inte i lager.

Kablarna sleevas i Paracord 550 typ 3 (100% nylon).
Kabeln som används är få-trådad 18 AWG (300/500V) med PVC isolering.
Den styva kabeln har något hårdare isolering, vilket gör att den håller formen bättre men är inte så värst förlåtande om du råkar böja den fel.
Den mjuka kabeln har mjukare isolering, vilket gör att den är lättare att böja och böja tillbaka.

Du kan få båda sorter i utföranden med curve (den undre raden är något kortare än den övre), eller utan curve (alla kablar är lika långa).

För närvarande kan jag göra 24-pin, 6+2 pin PCIE, 4+4 EPS (4+4+2 går också att ordna).

Alla kablar testas med multimeter innan leverans och är dragtestade för normalt slitage och hantering.

Standardkit:
1x24-pin
1x4+4-pin EPS
2x6+2 pci-e
30 cm långa
2 kabelkammar per kabel.

250:- med mjuk kabel
350:- med styv kabel (utgående, kan göras i begränsad mängd)
+ eventuell frakt (ca 63:-)
Extra PCI-E eller EPS kostar 50:-.
Extra kabelkammar 5:-/st

Leveranstid: Max 5 arbetsdagar + postens hantering.

Kan göra fullt modulära till corsair type 4. Pris bestäms utefter utförande. Längre leveranstid på dessa!

Fler färger beställs hem löpande, har du önskemål är det bara slänga iväg ett PM.

Observera att detta bedrivs som hobbyverksamhet. Jag har ingen intention att gå med vinst, därav att jag också kan hålla låga priser. Jag har ett heltidsjobb 7-16 och gör det för att det är roligt samt att jag inte tycker att det ska behöva kosta en förmögenhet att pimpa sin dator lite.

Onödiga och kränkande kommentarer undanbedes.

Vid frågor, intresse eller andra funderingar släng iväg ett PM.
Finns även på instagram.com/sleevatse för fler bilder och uppdateringar.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Rog strix B450-F gaming | 16GB XPG spectrix D60G CL 14 | Gigabyte 2060 Super Aorus | NZXT C650 | NZXT Kraken X62 | NZXT H510 elite

Permalänk
Medlem

Vad tar du för ett standard kit med Corsair type 4 kontakter i svart/rött tema? 😊

Permalänk
Medlem

Var fanns du när jag beställde från Alixpress!

Grymt att du gör detta!

Kanske gör en beställning längre fram!

MVH

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: ViVo X200 Ultra 16/512

Permalänk

Ett tips är att tillverka till dem nya 3080/3090 korten, lär va rätt hög efterfrågan på detta och du kan dessutom ta ut en slant så du får betalt för mödan . Ser inget fel med att gå vinst på det här. Snyggt jobbat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av greenflow:

Ett tips är att tillverka till dem nya 3080/3090 korten, lär va rätt hög efterfrågan på detta och du kan dessutom ta ut en slant så du får betalt för mödan . Ser inget fel med att gå vinst på det här. Snyggt jobbat!

Man kan få en extra pcie för en liten slant, så att man kan anpassa till om man kör 30xx serien. 😊 Så den är absolut inga problem.

Vinstdelen är mer skatteverkets regler eftersom att det då anses vara näringsverksamhet och inte hobby. Just nu är jag inte redo för det steget, eftersom att jag inte tror att marknaden och efterfrågan är såpass stor att det är värt det.
Så i dagsläget är det endast materialet jag tar betalt för, inte min tid. 😊

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Rog strix B450-F gaming | 16GB XPG spectrix D60G CL 14 | Gigabyte 2060 Super Aorus | NZXT C650 | NZXT Kraken X62 | NZXT H510 elite

Permalänk

Har hört det är "dyrt" material hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av greenflow:

Har hört det är "dyrt" material hehe.

Om man vill ha kvalite är det rätt dyrt, ja. 😊
Går åt ca 15 meter kabel och sleeve till ett standardkit. Sleeve kostar ca 5-7kr/meter och den mjuka elkabeln ca 3:- metern. Sen kontakter, pins, kammar, fraktemballage. Tickar på snabbt!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vilken service! riktigt sugen blir man.

Visa signatur

Don't worry about what people think. They don't do it very often.

Permalänk
Medlem

Blir absolut beställningar för nästa moddning! Sleevning är något jag inte vågar ge mig in på. Jäkligt snyggt!

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, PNY 1TB m2, Samsung 960 EVO 500Gb, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Philips Envia 49" OLED 144hz,
Galleri Ancalagon The Black

Permalänk
Inaktiv

Gör du även renodlade kablar, dvs inte extensions?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon193054:

Gör du även renodlade kablar, dvs inte extensions?

Ja, till corsair type 4 kan jag fixa 😊

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Helt klart finns det en efterfrågan, har själv ett set kablar till Ghost S1 från pslate som tog bra lång tid att få hem så detta hade jag önskat kunna få lokalt.

Lycka till!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dunderil:

Helt klart finns det en efterfrågan, har själv ett set kablar till Ghost S1 från pslate som tog bra lång tid att få hem så detta hade jag önskat kunna få lokalt.

Lycka till!

Han är dock sjukt duktig på specialkablar, något jag är långt ifrån framförallt när det kommer till just specifika för olika sfflådor. 😊

Visa signatur

Permalänk
Slaget: Team SweC

Att skicka gåvor som tack, vad säger skatteverket om det? Jag skulle aldrig kunna beställa kablar från dig och ha det på samvetet att inte ha givit något tillbaka.

Visa signatur

CPU: 9800X3D GPU: RTX 4080 Super Moderkort: ASUS Rog Strix B650E-F
RAM:
G.Skill 32GB DDR5 CL30 @6000Mhz Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: Corsair RM1000x SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB
Skärm:
ASUS ROG Strix XG27AQDMG OLED Cooled by Noctua

Permalänk
Medlem

Fasiken, varför dyker du upp nu när jag precis beställde 2 set till mina Ghosts

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk
Medlem

Hej jag leta efter individuella ”osleevad” tunna nätaggregat kabel till en Corsair SFX 700 i en trångt Ghost Louqe vatten bygge. Tunna men säkra som möjligt.

Darrenj

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

Hej jag leta efter individuella ”osleevad” tunna nätaggregat kabel till en Corsair SFX 700 i en trångt Ghost Louqe vatten bygge. Tunna men säkra som möjligt.

Darrenj

Hej,
Osleevade kablar går fint. Skicka ett pm!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Azureye:

Att skicka gåvor som tack, vad säger skatteverket om det? Jag skulle aldrig kunna beställa kablar från dig och ha det på samvetet att inte ha givit något tillbaka.

Jag är i behov av ett 3090 och en 8k tv, jag gissar på att skatteverket säger ja

Skämt å sido, jag gör detta för att jag älskar att göra det. Behövs inga gåvor!

Visa signatur

Permalänk
Slaget: Team SweC
Skrivet av enial:

Jag är i behov av ett 3090 och en 8k tv, jag gissar på att skatteverket säger ja

Skämt å sido, jag gör detta för att jag älskar att göra det. Behövs inga gåvor!

Stort! <3

Visa signatur

CPU: 9800X3D GPU: RTX 4080 Super Moderkort: ASUS Rog Strix B650E-F
RAM:
G.Skill 32GB DDR5 CL30 @6000Mhz Chassi: Fractal Design Meshify 2
PSU: Corsair RM1000x SSD1: Samsung 990 Pro M.2 NVMe 1TB
SSD2: Samsung 980 Pro M.2 NVMe 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB
Skärm:
ASUS ROG Strix XG27AQDMG OLED Cooled by Noctua

Permalänk

Hej. Jag behöver ett kit till min dator, jag håller på med ett bygge å jag är inte supervass på datorer men vilka kablar behövs samt finns det vita kablar med vita kontakter? Mvh

Permalänk
Medlem

Köpte kablar till mitt Corsair i förra veckan, dom kom igår.
Sjukt nöjd med dom.

Visa signatur

The more people i meet, the better i like rattlesnakes

Permalänk
Medlem

Fick hem mina sleevade Corsair type 4 kablar igår. Riktigt nöjd!