Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Fläktlöst grafikkort för tusenlappen?

Permalänk
Medlem

Fläktlöst grafikkort för tusenlappen?

Hej alla!

Som topic lyder så är jag intresserad av ett schysst grafikkort som enbart är passivt kyld och som kostar ca en tusenlapp.

Förslag får gärna ges på butiker i Göteborg där man kan handla rakt över disk!

Och ja, jag har använt sökfunktionen..

Permalänk
Medlem

Leta efter ett Radeon 9200, dem skall vara fläktlösa.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

Ja, men Inet data (här i Gbg) säger att det sitter en fläkt monterat. Är det ett, eller flera speciella fabrikat jag ska titta efter och är det en kvalitetskillnad mellan olika korttillverkare även om deras kretsar är likadana?

Permalänk
Medlem

Jag trodde också att 9200 hade passiv kylning, men vissa tillverkare kanske har valt fläkt till...

Visa signatur

Hur övertalar man föräldrar att skaffa snabbare bredband?

Permalänk
Medlem

Connect3D samt sapphire har fläktlösa kort vad jag vet.
Min son har ett connect3d 9200 kort & det är fläktlöst.

Sapphire kortet.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Medlem

Har för mig att 9600np ska vara fläktlöst. Kostar iofs några hundra mer, men jaja... så att du har lite att välja mellan iaf