MSI Z97 Gaming 5 S + Intel I5 4690K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 2133mhz, GIGABYTE GEFORCE GTX 770 OC 2GB, ASUS Maximus HERO VI Z87 och Nvidia Quadro 1200K,

Permalänk

MSI Z97 Gaming 5 S + Intel I5 4690K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 2133mhz, GIGABYTE GEFORCE GTX 770 OC 2GB, ASUS Maximus HERO VI Z87 och Nvidia Quadro 1200K,

Hej,

Tänkte se hur intresset ser ut här för lite nyligen utbytta delar och fynd från garderoben.

MSI Z97 Gaming 5 S + Intel I5 4690K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR3 2133mhz, GIGABYTE GEFORCE GTX 770 OC 2GB. - Moderkort och processor säljes ej separat, ram minnen och grafik kort kan säljas separat men slänger annars ihop allt för paket priset 1200kr eller högsta bud. Tyvärr saknas kartongerna

ASUS Maximus HERO VI Z87 - S 1150 - Skänkes mot upphämtning

Nvidia Quadro 1200K - 800kr

Kan även slänga med de 3.5" Samsung hårdiskarna som syns på bild, 400gb, 7200RPM.

Finns att hämta på Karlaplan

Läs hela annonsen här

Strykit över det som är sålt
Permalänk
Medlem

Skicket på ASUS Maximus HERO VI Z87 kortet?

Skrivet av ZeroGrowth:

Hej,

Tänkte se hur intresset ser ut här för lite nyligen utbytta delar och fynd från garderoben.

ASUS Maximus HERO VI Z87 - S 1150 - Skänkes mot upphämtning

Finns att hämta på Karlaplan

Läs hela annonsen här

Hej!

A. -Undrar hur skicket är på ASUS Maximus HERO VI Z87 kortet?
B. -Finns I/O-plåten till det kortet?
C. -När kan det upphämtas?

Mvh
KenzoM

Textkorrigeringar
Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"

Permalänk
Medlem

1200kr för paketet kan hämta närsom

Permalänk
Medlem

1300 + upphämtning för paketet (tar även gärna det extra moderkortet och hårddiskarna)

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hej, Jag tar jättegärna ASUS Maximus HERO VI Z87 - S 1150.
Jag kan komma och hämta det redan imorgon på dagen och kan betala 100kr för det om du vill? 😀

Permalänk
Medlem

1500 och upphämtning för paketet (tar även gärna det extra moderkortet och hårddiskarna)

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Hej!
1600 SEK och upphämtning för paketet (och tar gärna det extra moderkortet)

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem

1700:- och hämtar för ovan nämnda delar

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Hej igen!
Är ”extramoderkortet” funkis så bjuder jag 1800 sek plus frakt.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av KenzoM:

Hej!

A. -Undrar hur skicket är på ASUS Maximus HERO VI Z87 kortet?
B. -Finns I/O-plåten till det kortet?
C. -När kan det upphämtas?

Mvh
KenzoM

I/O plåten finns. Jag kan tyvärr inte testa hur skicket är och därför det skänks bort men det har legat i fint förvar i sin kartong i några år.

Skrivet av nbasse:

Hej, Jag tar jättegärna ASUS Maximus HERO VI Z87 - S 1150.
Jag kan komma och hämta det redan imorgon på dagen och kan betala 100kr för det om du vill? 😀

Tack för erbjudandet men då jag inte kan testa i vilket skick moderkortet är i så känns det inte rätt att ta betalt för det.

Skrivet av JohanFlodqvist:

1700:- och hämtar för ovan nämnda delar

"Paket", Hårddiskar och det extra moderkortet är ditt, skriver ett DM så kan vi bestämma dag för upphämtning m.m.

Permalänk
Medlem

Jag kan hämta och bjöd 1800 sek

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Skrivet av bimbim:

Jag kan hämta och bjöd 1800 sek

Tack men hade redan skickat ett meddelande till Johan så avvaktar hans respons

Permalänk

Nu finns bara Quadro kortet kvar