Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken. | Kolla profil om ni vill se vad jag har för dator.
Modd av nätagg [Bilder]
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Visa signatur
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken. | Kolla profil om ni vill se vad jag har för dator.
Visa signatur
[font="arial"][size="1"]| "Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience." |[/size][/font]
Visa signatur
Visa signatur
❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X
💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?
Visa signatur
Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
NAS: Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1
Visa signatur
5d mkII 35 1,4 L 24-70 2.8 L 135 2 L 70-200 2.8 L IS
Visa signatur
- If you don't change direction, you may end up where you're heading
Visa signatur
"Var glad över att Nintendo Game Cube inte ser ut som en stor svart verktygslåda eller en kupévärmare på högkant"
Visa signatur
Projekt inför 2008 på G.
Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Senast redigerat
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Karlsson