Dator1: Chieftec-Fulltower|XP200+Barton 1833@2190|Expo 8rda+|MSI-Ti4200|200Gb+120Gig|DualDDR 2x256 pc3200 twinmos WinBond|Kylning --> 120mm cpufläkt. 4st 80mm chassit fläkt 1st 90mm chassitfläkt..alla kopplade till 2st fläktkontrollers.
Modd av nätagg [Bilder]
Visa signatur
Visa signatur
Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)
Visa signatur
Dator1: Chieftec-Fulltower|XP200+Barton 1833@2190|Expo 8rda+|MSI-Ti4200|200Gb+120Gig|DualDDR 2x256 pc3200 twinmos WinBond|Kylning --> 120mm cpufläkt. 4st 80mm chassit fläkt 1st 90mm chassitfläkt..alla kopplade till 2st fläktkontrollers.
Visa signatur
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken. | Kolla profil om ni vill se vad jag har för dator.
Visa signatur
- If you don't change direction, you may end up where you're heading
Visa signatur
Modermodemet, själva hjärtat i hårddisken. | Kolla profil om ni vill se vad jag har för dator.
Visa signatur
Jag är inte som du, jag får stava fel pga dyslexi.
Visa signatur
Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb
Visa signatur
Visa signatur
ronnysfar
Visa signatur
Hur hade världen varit utan kvinnor?
Visa signatur
Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"
Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"
Visa signatur
Glömmer att logga ut :D
Visa signatur
;)
Visa signatur
"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
Keep in mind you should familiarize yourself with what the parameters mean and how they affect you.
Visa signatur
kosmonist javisst
Visa signatur
Visa signatur
Visa signatur
"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"