3080/3090 samt rimligt prissatta 3080TI i lager [diskussionstråd]

Permalänk
Medlem

tidig julklapp för mig!

tusen tack till @Webhallen, fantastisk kommunikation! above and beyond.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krushy:

Jahopp så där rök chansen till ett kort i år med andra ord... Aja inget ni kan göra åt saken men lite surt att man var top 10 på att beställa kortet och troligen får låta ens nya datorprylar (som man haft 1 vecka innan launchen på 3080s) stå oanvända i ett hörn i troligen ännu 1 månad eller längre då

Vägrar ta scalperkort eller annat kort då allt ska vattenkylas oavsett, sparar tid + garanti ifall jag kör med förmonterat vattenblock.

Mitt 980Ti får la kämpa på vidare fram tills Jan/Feb nästa år när man troligen får ett kort.

Tack för updaten i alla fall så man slipper sitta med hoppet uppe

980 TI låter som lyx! Här sitter jag med ett GTX 770 2gb och har väntat på 3080 ända sen releasedagen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det stämmer! 2st inkomna, enda EKWB vi lär se i år tror jag

/Patrik

Hur ser det ut med 3080 MSI Gaming X Trio, 15:43? Kommer man få ett kort innan nästa år tror du? Vore bra att veta för jag funderar på att försöka mig på att köpa ett 3070 annars istället om såna finns mer tillgängliga.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Inget talar för att de helt plötsligt skulle kunna börja pumpa ut 3080 tis dock. Sen lär de ta extra betalt för minimal prestandavinst nu när de ser hur många miljoner de tappar till scalpers och folk var trots allt redo att betala multum ändå

Det är såklart sant men jag satt inte och F5 spammade när 3080 släpptes så jag är superlångt bak i kön. 3080Ti hade gett mig en chans att vara längre fram :>

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossman02:

Börjar själv misstänka samma sak, mitt Suprim x har haft en del problem också i spel, ska göra lite tester sen, var en av dem som fick först

Har du 3080 varianten?
Butiken klassade mitt som DOA, så nu sitter jag utan kort.

Gick inte att styra fläktarna heller.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Inget talar för att de helt plötsligt skulle kunna börja pumpa ut 3080 tis dock. Sen lär de ta extra betalt för minimal prestandavinst nu när de ser hur många miljoner de tappar till scalpers och folk var trots allt redo att betala multum ändå

Att de ska börja ta mer betalt för minimal prestandavinst har de redan misslyckats med en gång, gällande 2000 serien, där de sålde väldigt få 2080 och 2080ti kort. Det misslyckandet ledde till att de nu faktiskt började gå tillbaka till 1080ti priser lite grann med riktig prestandaökning (ändå den ökningen vi borde fått redan vid 2000 serien egentligen) och det ihop med att alla sitter hemma mer nu under Corona pandemin ledde till att det ser ut och låter som att efterfrågan är hög, speciellt om man bara läser såna här trådar med trånande människor.

Beviset är inte stort för att så många fler skulle vilja ha dessa kort än vid 1000 seriens release till exempel, scalpers är inte heller problemet. Problemet är egentligen att det finns löjligt få kort. Folk har beställt kort vid releasedagen och haft köplats nummer 60 osv och ännu inte fått kortet, det betyder att mindre än 60 grafikkort kort har skickats ut på snart 4 månaders tid. AMD skickade inte ens ut några kort överhuvudtaget till många butiker. Vid alla andra release brukar det finnas massvis med kort och alla butiker har dem i hyllorna. Det är knappast stor efterfrågan eller scalpers som är problemet, utan tillverkningen från Nvidia. Skulle det bli mycket dyrare priser vid nästa generation för väldigt lite prestanda ökning kommer det bara sluta upp som vid 2080 igen där det blir en flopp, en del som väsnas mycket över det, fanboys som köper upp det dyrt men sedan så visar det sig det var väldigt få som faktiskt såldes eller används idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettlebell:

980 TI låter som lyx! Här sitter jag med ett GTX 770 2gb och har väntat på 3080 ända sen releasedagen.

Jag väntade först på X Trio sen realeasedagen men efter kundsupporten hos Komplett så avbokade jag det och gick till webhallen istället, spelar ju inte så krävande spel så ett 3080 är just nu onödigt för mig men eftersom att gamingrummet är fullt med helt nya komponenter och vattenkylning till allt så vill jag satsa på något mer "high-end" som håller ett par år, lite trist bara att delarna kommer stå och ta massa plats i minst 1 månad till

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av krushy:

Jag väntade först på X Trio sen realeasedagen men efter kundsupporten hos Komplett så avbokade jag det och gick till webhallen istället, spelar ju inte så krävande spel så ett 3080 är just nu onödigt för mig men eftersom att gamingrummet är fullt med helt nya komponenter och vattenkylning till allt så vill jag satsa på något mer "high-end" som håller ett par år, lite trist bara att delarna kommer stå och ta massa plats i minst 1 månad till

Yep ungefär samma här, fast jag beställde redan från början ett 3080 Gaming X Trio från Webhallen releasedagen och det till och med innan klockan 16:00, har fortfarande inte fått det ännu. De enda som verkar få sina kort är de som köper nyligen släppta dyrare kort som MSI Suprim osv, alltså kort för över 10 till 12 tusen kr. Funderar starkt på att köpa ett 3070 istället men vet inte om man kommer lyckas få tag på en sån heller längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettlebell:

Yep ungefär samma här, fast jag beställde redan från början ett 3080 Gaming X Trio från Webhallen releasedagen och det till och med innan klockan 16:00, har fortfarande inte fått det ännu. De enda som verkar få sina kort är de som köper nyligen släppta dyrare kort som MSI Suprim osv, alltså kort för över 10 till 12 tusen kr. Funderar starkt på att köpa ett 3070 istället men vet inte om man kommer lyckas få tag på en sån heller längre.

https://partner.getgifted.com/se/#mobileAppForceOpenInBrowser

ett tips om du vill få ner priset något. jag använde det, blev 8600kr istället för 9500kr för mitt amp holo på webhallen som jag beställde 2/12 och fick idag 12/12. bara 5% nu och inte 10% som det var under black week men kan ändå ge en vettig rabatt. nackdelen är att pengarna är fast i presentkort naturligtvis, men något att fundera på i alla fall. kan beställa ett av korten som faktiskt kommer inom vettig tid med lite rabatt så blir det mer rimligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phrawmi:

Varför köper man inte då ett 3090
Kort om man ändå lägger 18k på Tradera/Blocket.

3090 kortet har inte långa köar.

Uppenbarligen tillräckligt långa. eller att folk är så fokuserade på 3080 att dom inte inser att dom får ett bättre kort för samma pengar. Okunskap kan nog spela roll om en förälder vill ge sitt barn ett 3080 och helt enkelt inte vet mer än att det är ett sådant han måste få tag i.

Skrivet av CaptainHorse:

Lade order på lanseringdagen och har i princip väntat på just det kortet pga introduktionspriset. Men ja, vissa verkar otroligt desperata och pengar är inget hinder. Tyvärr så blir det kanske på detta viset vid varje större lansering i framtiden. Scalpers och brist på utbud. Detta leder dock kanske till ett större utbud på dessa produkter i framtiden.

Ja nu har det varit extremt dåligt utbud så det kanske blir bättre men i början, kanske första månaden så komemr det nog även i framtiden vara så att scalpers skor en kort period på detta.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

https://partner.getgifted.com/se/#mobileAppForceOpenInBrowser

ett tips om du vill få ner priset något. jag använde det, blev 8600kr istället för 9500kr för mitt amp holo på webhallen som jag beställde 2/12 och fick idag 12/12. bara 5% nu och inte 10% som det var under black week men kan ändå ge en vettig rabatt. nackdelen är att pengarna är fast i presentkort naturligtvis, men något att fundera på i alla fall. kan beställa ett av korten som faktiskt kommer inom vettig tid med lite rabatt så blir det mer rimligt.

Tack för tipset, uppskattas!
Kommer förmodligen använda det till att köpa ett 3070 om inget mer händer nästa vecka heller. Tänker att 3070 måste väl ändå gå att få tag på enklare än 3080. Eller kanske också beställa ett Amp Yolo, är det ett bra kort förresten, är du nöjd med det, ljud, temp osv okej?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettlebell:

Tack för tipset, uppskattas!
Kommer förmodligen använda det till att köpa ett 3070 om inget mer händer nästa vecka heller. Tänker att 3070 måste väl ändå gå att få tag på enklare än 3080. Eller kanske också beställa ett Amp Yolo, är det ett bra kort förresten, är du nöjd med det, ljud, temp osv okej?

det sitter kvar i lådan och jag får hålla mig så gott jag kan. måste vänta på att få hem lite mer vattenkylningsslang för att få in kortet. vad jag har läst mig till så är kylaren inte så bra som gaming x trio och asus tuf, verkar vara temps runt 77c och "tyst" (vad det nu innebär jämförelsevis vet jag inte). för min del så är det viktigare med leveranstid, garanti (zotac verkar tillåta kylarbyte) och tillgång på vattenblock än hur bra kylaren är, men kanske inte är det bästa kortet för alla. samtidigt är det nog inte dåligt heller, men inte det bästa helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Fick till min stora glädje idag se att beställningen på Asus 3080 EK gick från status "saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum" till "leverans från lagret till butiken i Sickla, lev datum Måndag 2020-12-14"
till att nu ikväll igen vara "saknas i lager. Vi har i dagsläget inte ett bekräftat leveransdatum."
Förvirrad!! vad är det som händer?? får väl helt enkelt se om det kommer något kort på Måndag...

Permalänk
Skrivet av jorgen69:

Har du 3080 varianten?
Butiken klassade mitt som DOA, så nu sitter jag utan kort.

Gick inte att styra fläktarna heller.

Ja 3080, din verkade isåfall ha mer problem för jag fick bra score på time spy över 17000 men i vissa spel som modern warfare ser jag att mitt i7 9700k (4.9ghz) hoppar till 100% medans suprim x 3080 ligger vid 20%, detta händer i flera spel utan anledning.
edit: spelar på 3440x1440p med 32gb 3600mhz ram med 1200w så något är ju fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bossman02:

Ja 3080, din verkade isåfall ha mer problem för jag fick bra score på time spy över 17000 men i vissa spel som modern warfare ser jag att mitt i7 9700k (4.9ghz) hoppar till 100% medans suprim x 3080 ligger vid 20%, detta händer i flera spel utan anledning.
edit: spelar på 3440x1440p med 32gb 3600mhz ram med 1200w så något är ju fel?

Var likadant för mig innan jag såg att den körde PCI-e X2.
För mig gick inte kortet upp i prestanda när det behövdes och varierade hela tiden.

MSI har nog brustit i kontrollen av deras kort innan utskick, så nu blir det inga fler MSI för min del.
Väntar på Asus 3080/3090 och är utan grafikkort men det kommer förhoppningsvis inom rimlig tid.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk

Har någon fått hem ett Suprim X 3070? Får ett hem hit på måndag men verkar ju vara mycket fel låter det som?

Visa signatur

GPU Gigabyte GeForce RTX 3070 AORUS Master @ 2.08GHz RAM 32GB Corsair Vengenace LPX 3600MHz CL18
CPU Intel Core i9 10850K @ 5.0GHz MOBO MSI MEG Z490 Unify

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lillsmurfen:

Har någon fått hem ett Suprim X 3070? Får ett hem hit på måndag men verkar ju vara mycket fel låter det som?

Jag fick ett Måndags ex och behöver inte vara fel på alla korten.

Visa signatur

13900K - NH D15 - Maximus Z790 Hero - 32gb G-Skill 7200Mhz - Intel 900P 480Gb -Kingston Renegade 2Tb -Samsung 980 PRO 2TB - Samsung 980 PRO 1TB - Gigabyte RTX 4090 GAMING OC - AX 1600i - Phanteks P600s -Alienware AW3423DW - Beyerdynamic T5 MK III - Creative Sound Blaster GC7 - ROG Strix SCAR 16 (2023) - G634JZ-NM015W.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lillsmurfen:

Har någon fått hem ett Suprim X 3070? Får ett hem hit på måndag men verkar ju vara mycket fel låter det som?

Fick mitt suprim x 3070 igår och det funkar prima, mycket nöjd än så länge. Letar desperat efter 3080 dock.

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettlebell:

980 TI låter som lyx! Här sitter jag med ett GTX 770 2gb och har väntat på 3080 ända sen releasedagen.

Jag sålde mitt 1070 och satt med inbyggd grafik och GeForce NOW innan jag fick mitt kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av kettlebell:

Att de ska börja ta mer betalt för minimal prestandavinst har de redan misslyckats med en gång, gällande 2000 serien, där de sålde väldigt få 2080 och 2080ti kort. Det misslyckandet ledde till att de nu faktiskt började gå tillbaka till 1080ti priser lite grann med riktig prestandaökning (ändå den ökningen vi borde fått redan vid 2000 serien egentligen) och det ihop med att alla sitter hemma mer nu under Corona pandemin ledde till att det ser ut och låter som att efterfrågan är hög, speciellt om man bara läser såna här trådar med trånande människor.

Beviset är inte stort för att så många fler skulle vilja ha dessa kort än vid 1000 seriens release till exempel, scalpers är inte heller problemet. Problemet är egentligen att det finns löjligt få kort. Folk har beställt kort vid releasedagen och haft köplats nummer 60 osv och ännu inte fått kortet, det betyder att mindre än 60 grafikkort kort har skickats ut på snart 4 månaders tid. AMD skickade inte ens ut några kort överhuvudtaget till många butiker. Vid alla andra release brukar det finnas massvis med kort och alla butiker har dem i hyllorna. Det är knappast stor efterfrågan eller scalpers som är problemet, utan tillverkningen från Nvidia. Skulle det bli mycket dyrare priser vid nästa generation för väldigt lite prestanda ökning kommer det bara sluta upp som vid 2080 igen där det blir en flopp, en del som väsnas mycket över det, fanboys som köper upp det dyrt men sedan så visar det sig det var väldigt få som faktiskt såldes eller används idag.

I en utopi skulle ju alla resurser beta av kort i den mån de blivit beställda. Men nu ligger det stora köer på ett fåtal kort, medan det tillverkas kort av alla modeller, utom vissa (tittar på dig Zotac Trinity 3080 non-OC). Så egentligen finns det inte löjligt få 3080, det finns löjligt få utav de modeller som har stora köer. Detta gör att folk som beställt haltvimme efter lansering inte fått, men personer som beställde i onsdags fick ett kort i fredags. Bara för att de valde något utan kö.

Permalänk
Skrivet av wargreymon:

Jag sålde mitt 1070 och satt med inbyggd grafik och GeForce NOW innan jag fick mitt kort

Bara nyfiken, Hur många kort har du lyckats köpa?

Visa signatur

Dynamic O11, RMx1000, MSI 570X Unify, Ryzen 5900X, Sapphire 7900XTX Nitro+, Vengeance LPX 3600/64GB, 970 EVO 1TB/A2000 1TB/870 QVO 1TB/1TB 2.5"/3TB 3.5" + 5TB 2.5" USB3.0, Arctic Freezer II 360/6st P12 120mm/2st P8 80mm, MSI MAG342CQR+AOC 27G2U, Logitech G502 och G613 Lightspeed. MSI GT72 Dominator Pro 2QE.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheEMan73:

Bara nyfiken, Hur många kort har du lyckats köpa?

1? Nog för att jag köpt ett 3070 till min kompis i julklapp.

Permalänk
Skrivet av garb0rq10:

Tänkte uppdatera med min köplats hos inet.
Beställde TUF non-OC 21/9 och valde att byta till OC 11/11.

Har plats 154 just nu.

Tror ni jag ska räkna bort att få det 2020?

Plats 154? Kan inte vara möjligt.. Jag beställde mitt Tuf oc 21/9 och hade plats 149 den 8/12...
(Mitt är oxå hos Inet)

Visa signatur

𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥 𝐜𝐨𝐫𝐞 𝐢𝟕 𝟖𝟕𝟎𝟎𝐤 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞 𝐥𝐚𝐤𝐞 𝟓𝐆𝐡𝐳 | 𝐃𝐞𝐞𝐩𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐚𝐢𝐧 𝟑𝟔𝟎 𝐞𝐱 𝐫𝐠𝐛 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧 | 𝐌𝐬𝐢 𝐳𝟑𝟕𝟎 𝐬𝐥𝐢 𝐩𝐥𝐮𝐬 | 𝐜𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐚𝐧𝐜𝐞 𝟐𝟒𝐆𝐛 𝟑𝟐𝟎𝟎𝐌𝐡𝐳 | 𝐀𝐬𝐮𝐬 𝐓𝐮𝐟 𝟑𝟎𝟖𝟎 𝐎𝐂 | 𝐌.𝟐 𝟐𝟒𝟎𝐆𝐛 𝐤𝐢𝐧𝐠𝐬𝐭𝐨𝐧, 𝐬𝐬𝐝 𝟏𝟑𝟒𝟎𝐆𝐛 𝐚𝐧𝐝 𝟐𝟓𝟎𝟎𝐆𝐛 𝐡𝐝𝐝 | 𝐂𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐑𝐌 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬™ 𝐑𝐌𝟖𝟓𝟎 𝟖𝟎 𝐏𝐋𝐔𝐒 𝐆𝐨𝐥𝐝 | 𝐂𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐜𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝟓𝟕𝟎𝐱 𝐫𝐠𝐛 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBM_Hoffman:

Plats 154? Kan inte vara möjligt.. Jag beställde mitt Tuf oc 21/9 och hade plats 149 den 8/12...
(Mitt är oxå hos Inet)

De fick gå före i kön ett tag läste jag i tidigare inlägg här. De som ville byta från non oc till tuf oc alltså. Sedan tror jag folk klagade och de fick inte gå före i kön längre. Nåt sånt.

Permalänk

Har inet nått kö system man kan se? Beställde för några dagar sen en EVGA 3080 xc3 black som ska vara inne 4:e jan, men jag förväntar mig inte att den landar hos mig då.

Permalänk
Skrivet av kettlebell:

De fick gå före i kön ett tag läste jag i tidigare inlägg här. De som ville byta från non oc till tuf oc alltså. Sedan tror jag folk klagade och de fick inte gå före i kön längre. Nåt sånt.

Det låter ju helt idiotiskt tbh Byter man så ska man ju hamna sist
Menar andra ska ju inte straffas för att folk inte kan bestämma sig

Visa signatur

𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥 𝐜𝐨𝐫𝐞 𝐢𝟕 𝟖𝟕𝟎𝟎𝐤 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞 𝐥𝐚𝐤𝐞 𝟓𝐆𝐡𝐳 | 𝐃𝐞𝐞𝐩𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐚𝐢𝐧 𝟑𝟔𝟎 𝐞𝐱 𝐫𝐠𝐛 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧 | 𝐌𝐬𝐢 𝐳𝟑𝟕𝟎 𝐬𝐥𝐢 𝐩𝐥𝐮𝐬 | 𝐜𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐚𝐧𝐜𝐞 𝟐𝟒𝐆𝐛 𝟑𝟐𝟎𝟎𝐌𝐡𝐳 | 𝐀𝐬𝐮𝐬 𝐓𝐮𝐟 𝟑𝟎𝟖𝟎 𝐎𝐂 | 𝐌.𝟐 𝟐𝟒𝟎𝐆𝐛 𝐤𝐢𝐧𝐠𝐬𝐭𝐨𝐧, 𝐬𝐬𝐝 𝟏𝟑𝟒𝟎𝐆𝐛 𝐚𝐧𝐝 𝟐𝟓𝟎𝟎𝐆𝐛 𝐡𝐝𝐝 | 𝐂𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐑𝐌 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬™ 𝐑𝐌𝟖𝟓𝟎 𝟖𝟎 𝐏𝐋𝐔𝐒 𝐆𝐨𝐥𝐝 | 𝐂𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐜𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝟓𝟕𝟎𝐱 𝐫𝐠𝐛 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBM_Hoffman:

Det låter ju helt idiotiskt tbh Byter man så ska man ju hamna sist
Menar andra ska ju inte straffas för att folk inte kan bestämma sig

Det är år 2020.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DBM_Hoffman:

Plats 154? Kan inte vara möjligt.. Jag beställde mitt Tuf oc 21/9 och hade plats 149 den 8/12...
(Mitt är oxå hos Inet)

Usch... Hemskt att läsa hur många som faktiskt beställde kortet och hur lång kön fortfarande är. Jag har en beställning från inet också men två veckor senare

Permalänk
Skrivet av kettlebell:

Det är år 2020.

Det är väll skitsamma vilket år det är? Ett kösystem ska alltid följas, annars kan man ju lika gärna bara köra först till kvarn på alla kort när dom kommer in i lager

Skrivet av dalaklas:

Usch... Hemskt att läsa hur många som faktiskt beställde kortet och hur lång kön fortfarande är. Jag har en beställning från inet också men två veckor senare

Lider med dig, tror nog inte att jag kommer få mitt kort innan 2020 är slut

Visa signatur

𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥 𝐜𝐨𝐫𝐞 𝐢𝟕 𝟖𝟕𝟎𝟎𝐤 𝐜𝐨𝐟𝐟𝐞 𝐥𝐚𝐤𝐞 𝟓𝐆𝐡𝐳 | 𝐃𝐞𝐞𝐩𝐜𝐨𝐨𝐥 𝐜𝐚𝐩𝐭𝐚𝐢𝐧 𝟑𝟔𝟎 𝐞𝐱 𝐫𝐠𝐛 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧 | 𝐌𝐬𝐢 𝐳𝟑𝟕𝟎 𝐬𝐥𝐢 𝐩𝐥𝐮𝐬 | 𝐜𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐯𝐞𝐧𝐠𝐞𝐚𝐧𝐜𝐞 𝟐𝟒𝐆𝐛 𝟑𝟐𝟎𝟎𝐌𝐡𝐳 | 𝐀𝐬𝐮𝐬 𝐓𝐮𝐟 𝟑𝟎𝟖𝟎 𝐎𝐂 | 𝐌.𝟐 𝟐𝟒𝟎𝐆𝐛 𝐤𝐢𝐧𝐠𝐬𝐭𝐨𝐧, 𝐬𝐬𝐝 𝟏𝟑𝟒𝟎𝐆𝐛 𝐚𝐧𝐝 𝟐𝟓𝟎𝟎𝐆𝐛 𝐡𝐝𝐝 | 𝐂𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐑𝐌 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬™ 𝐑𝐌𝟖𝟓𝟎 𝟖𝟎 𝐏𝐋𝐔𝐒 𝐆𝐨𝐥𝐝 | 𝐂𝐨𝐫𝐬𝐚𝐢𝐫 𝐜𝐫𝐲𝐬𝐭𝐚𝐥 𝟓𝟕𝟎𝐱 𝐫𝐠𝐛 𝐭𝐞𝐦𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞

Permalänk
Skrivet av dalaklas:

Usch... Hemskt att läsa hur många som faktiskt beställde kortet och hur lång kön fortfarande är. Jag har en beställning från inet också men två veckor senare

Och jag funderar på köpa ett för att placera mig i kö på ett TUF Gaming OC.. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta