Varför är Sweclockers så mysigt?

Permalänk
Medlem

Varför är Sweclockers så mysigt?

Av någon anledning går jag in på den här hemsidan oftare än någon annan.

Visa signatur

:)

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av MrQueQue:

Av någon anledning går jag in på den här hemsidan oftare än någon annan.

Den är en avancerad formel bestående av ett otal olika variabler men de två största är lök och våfflor

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrQueQue:

Av någon anledning går jag in på den här hemsidan oftare än någon annan.

Det är en haven för nördar att nörda ned sig utan att bli dömda för det. Istället uppmuntrar man varandras nördighet. WE ARE ALL KINGS!

Visa signatur

Intel i5 13600K- RTX 3060 - 32 GB Corsair Vengeance 3000 MHz DDR4

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Den är en avancerad formel bestående av ett otal olika variabler men de två största är lök och våfflor

Ja lök är gott i mycket och våfflor är väldigt gott för sig, men lök och våfflor låter inte som någon trevlig kombo?

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Mathrohas:

Ja lök är gott i mycket och våfflor är väldigt gott för sig, men lök och våfflor låter inte som någon trevlig kombo?

Om vi sträcker det till rödlök så är det en väldigt beprövad och god kombo!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Viking

Jag föredrar det nog med chips.

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem

hjortron skare va på 😉

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Medlem

Åfan den har jag aldrig hört talas om! Jag lär prova någon gång.

Edit: Gräddfil, dill, kaviar och rödlök?

Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem

Det är en snäll sida att surfa på utseendemässigt. Reklamen sätter sig inte påträngande där nere i svalget.

Rätt bra modererat så forumet känns (mer eller mindre) på vuxennivå. Det dyker samtidigt upp lite kittlande ämnen som man vill stå delaktig i. Nah men Swec är ett seriösare generalforum på en bred front, för vårt land.

Strax tickar röda mattan mot ett 20års medlemskap. Pfft... Vad hände med tiden...

Permalänk
Medlem

jo tiden har tickat på snabbt 😕

Visa signatur

In science we trust!

Permalänk
Bussovi_ by XHI
Skrivet av NordhNet:

Den är en avancerad formel bestående av ett otal olika variabler men de två största är lök och våfflor

Men främst pga all god kebab!

Visa signatur

Halo kompis!

Permalänk
Medlem

Ett ord: Riskokare

Permalänk
Medlem

Forum som hålls samman av gemensamma intressen tenderar att vara accepterande och mysiga.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av NordhNet:

Den är en avancerad formel bestående av ett otal olika variabler men de två största är lök och våfflor

Kaviar på pepparkakor är ochså en märklig men god kombo.

Permalänk
Medlem

Va in på Flashback en kort stund för att kolla lite men det är bara dårar där.
Här är det mysigt

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av Bussović:

Men främst pga all god kebab!

Som ligger under vad? Jo LÖKEN! ❤️

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sunix:

Va in på Flashback en kort stund för att kolla lite men det är bara dårar där.
Här är det mysigt

Det är många sjuka och hatiska människor på flashback.
Att de mår dåligt försöker de skylla på nån annan (eller gärna nån folkgrupp)

Jag tycker redaktionerna och moderatorerna här på Sweclockers gör ett toppenjobb!

Det är en bra nivå tycker jag.

Sen sist men inte minst så har vi många både duktiga och roliga medlemmar.

En medlem som jag följer är lite som Kalle Anka. Man vet aldrig vad han ska hitta på den här gången och han hamnar ofta i konstiga situationer (som han ibland skapat själv).

Det finns även mycket kunskap och diskussioner om andra ämnen, vilket är kul.

På marknaden har jag väl bara varit med om två dåliga erfarenheter. En person som aldrig kom. En annan som packade väldigt slarvigt.

Om jag ska klaga på något så tycker jag "Vem köpte vad" trådarna och allting är lite onödiga. Men måste ju hitta något att klaga på.

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk

För att vi alla har något gemensamt, intresset för teknik och utveckling. Dessutom är forumet en Safe Haven för oss alla som vi fly flickvänner, fruar ,föräldrar, chefer, skolan m.m .Önskar att jag personligen kunde vara mer teknisk lagd för att kunna hjälpa andra som stöter på problem med sina datorer men väljer hellre att avstå och låta riktigt kunniga medlemmar att ta initiativet

Permalänk
Sötast

Vi har nog varit här för länge helt enkelt! Är ju en del av en själv vid detta laget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av morotis:

Det är en haven för nördar att nörda ned sig utan att bli dömda för det. Istället uppmuntrar man varandras nördighet. WE ARE ALL KINGS!

...but we will be conquerors!

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Inaktiv

Flashback är inte där alla tjallare, goolare, flera nöter med liten veke brukar hålla till, där ensam rätt i klubben med tunga lirare, gjort par bryt, få låta som ett miljard rån o få låta as häftig, fast va stenad på amfetamin helt kokta bollen, som alltid är till slut handlar om en tönt sak, som paket rysk salami på ICA, för polisen är ju lätt viket dröm jobb för dom hitta lätt info är ju ständig jack pott med info !!!

Permalänk
Medlem

Varför jag klickar in här flera gånger om dagen är för att "Nytt i forumet" uppdateras ju konstant och om jag ser någon intressant tråd där jag antingen kan hjälpa till eller att det handlar om ett intressant ämne så det är värt att läsa på lite. Sen får man ju mycket teknikintresserade nyheter dagligen

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Inaktiv

Roligt hur folk kan ha så olika syn på samma sak.

Permalänk
Medlem

Skriver "swec.com" i adressfältet säkert hundra gånger om dagen... Bara är så
Jag kan inte vara den enda som gör de

Visa signatur

GTX 260 SC | GTX 280 SLI | GTX 280 Tri SLi | GTX 590 Quad SLi | GTX 980 ti | RTX 2080 Ti Strix OC | RTX 3090 Strix OC | RTX 4090 Strix OC
The Way It's Meant to be Played|NVIDIA

ASUS MAXIMUS Z790 APEX Encore | i9-14900KS (delidded/direct-die) | 2x24GB G.Skill 8000 M-die | Corsair AX1600i | Samsung 990 PRO 4TB | Corsair 7000D Airflow | 15x Corsair ML Pros (8x ML120 Pro, 7x ML140 Pro) | Rads 360+360+420 | LG C3 48" 120Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av dbxxx:

Skriver "swec.com" i adressfältet säkert hundra gånger om dagen... Bara är så
Jag kan inte vara den enda som gör de

Menar du att du stänger det mellan besöken?

Permalänk
Medlem

SweC har ju varit en del av hela ens vuxna liv. Så det känns naturligt att sitta här

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Skrivet av anon42512:

Väldigt mysiga inlägg, dessa.

Haha, nej, men.. jag har lässvårigheter och jag försökte läsa dess inlägg.. trodde först jag höll på att få en stroke då jag inte fick ihop orden i skallen alls..

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Inaktiv

Bara det att det raderas inlägg i tråden utan att nån säger nåt visar ju hur mysigt det är 😁

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av anon42512:

Bara det att det raderas inlägg i tråden utan att nån säger nåt visar ju hur mysigt det är 😁

Ninjor är ju mysiga

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Jag hänger bara på Swec, älskar detta ställe. ❤️