PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Jaha tror mina amazon kamrater att vi får besked den här månaden?😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av wthnds:

Jag tro faktiskt inte det... kanske låter negativ men tro amazon har fu*kat upp helt och hållet. Dem skulle inte haft bokningen öppen från första början och tro att dem är lågt prioriterade.... dem uppmuntra ju nästan att man ska avboka när man fråga hur läget ser ut. Men jag bli gärna motbevisad😊

Permalänk
Medlem
Skrivet av wthnds:

Jag tippar på att Amazon skickar i April/Maj!

Permalänk
Medlem
Skrivet av wthnds:

Amazon hade drop idag till uk.
Jag har avbrytas order men verkligen hoppas att blir något för er.

Permalänk
Skrivet av Oheman:

Är det någon som fått en Ps5 skickad från Inet? Har kollat med deras kundtjänst flera gånger, men svaret är att dom skickar ut ps5 för maj 2020......något dom sagt sedan december... skulle valt MM!

Det finns åtminstone över 100 recensioner på SE hos Inet så nog har de skickat en del. Själv beställde jag inte förrän den 16:e juni, så jag får snällt vänta ett tag till.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Skrivet av Sebbenyao:

En dryg jobbhelg, blev precis bra mycket bättre! Även jag fick ett sms ifrån inet, där min Ps5a nu har skickats! Beställdes 12/6-20!
Skäms även lite att säga det, men fick även installerat mitt 3080 rog strix förra helgen!

Beställde du varianten med skivläsare? I så fall kanske jag får mitt ex hyfsat snart då, jag beställde 4 dagar efter dig.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Loggade in på Discshop och såg att min konsol skickats iväg, underbart efter alla misslyckade försök på elgigantens utlottningar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon2110:

Kompisen är lycklig och har hämtat ut sin från Ombudet. Det var en SE. Hur fasiken hon kan ha sån tur. Boka slattarna som fanns kvar från den förra lottningen av SE och sen vinner på det. Fan. Jag ska gå och köpa en lott :/

Jag fick också en SE från förra utlottningen som hämtades nyss. Ville ha en SE, så körde på det, även om antalet var mindre än DE 😋

Permalänk
Medlem

Hämtade min PS5 från NoN idag (grattis frakt), en dag tidigare än planerat. Jäkten är äntligen slut!
Tack alla för stödet och hjälpen, och lycka till, till dem som är fortfarande på jakt!

Nu är det bara att spela!

Visa signatur

LG CX 65"
Denon AVR 5.1
PS5

Permalänk

Enligt WH så väntar de en leverans av DE i slutet på februari.

Permalänk
Medlem

Idag kom äntligen konsolen från EG 🎉🎉

Visa signatur

A lie is just a great story that someone ruined with the truth.

Permalänk
Skrivet av Role_Model:

Beställde du varianten med skivläsare? I så fall kanske jag får mitt ex hyfsat snart då, jag beställde 4 dagar efter dig.

Beställde också den 16:e Juni, får hoppas att det dyker upp ett mejl snart

Permalänk
Medlem
Skrivet av Warus:

Jag fick också en SE från förra utlottningen som hämtades nyss. Ville ha en SE, så körde på det, även om antalet var mindre än DE 😋

Skrivet av MjW:

Hämtade min PS5 från NoN idag (grattis frakt), en dag tidigare än planerat. Jäkten är äntligen slut!
Tack alla för stödet och hjälpen, och lycka till, till dem som är fortfarande på jakt!

Nu är det bara att spela!

Skrivet av CEB:

Idag kom äntligen konsolen från EG 🎉🎉

Ååh, jag är så avundsjuk, men grattis! Hur är era första intryck av konsolen? Och vad var det som fick er sugna på att köpa en PS5:a till att börja med? Motsvarar den förväntningarna?

Permalänk
Medlem

Snart 3 maj.... Har gått ner 5kg i väntan haha

Permalänk
Medlem
Skrivet av Applier:

Ååh, jag är så avundsjuk, men grattis! Hur är era första intryck av konsolen? Och vad var det som fick er sugna på att köpa en PS5:a till att börja med? Motsvarar den förväntningarna?

Kontrollen är wow, speciellt med Astro's Playroom.
Jag hade bara en launch PS4, så det blev en uppgradering på alla sätt och viss.
Bättre grafik och prestanda på PS4 spel. Jag var SÅ trött på min PS4s dåliga framerates och laddningstider.

Sedan har jag två PS5 spel som inte testat än, AC Valhalla och Spiderman. Jag fick dem i julklapp. lol

Visa signatur

LG CX 65"
Denon AVR 5.1
PS5

Permalänk
Medlem

Samma här. Hade en PS4 first gen så blev ett ordentligt lyft. Handkontrollen är helt otrolig måste jag säga!

Vill passa på att tipsa alla om att Spiderman säljs på dustin för 399:-, skynda fynda

Skrivet av MjW:

Bättre grafik och prestanda på PS4 spel. Jag var SÅ trött på min PS4s dåliga framerates och laddningstider.

Sedan har jag två PS5 spel som inte testat än, AC Valhalla och Spiderman. Jag fick dem i julklapp. lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av alive:

Samma här. Hade en PS4 first gen så blev ett ordentligt lyft. Handkontrollen är helt otrolig måste jag säga!

Vill passa på att tipsa alla om att Spiderman säljs på dustin för 399:-, skynda fynda

Fan, nackdelen med att ha DE...

Visa signatur

A lie is just a great story that someone ruined with the truth.

Permalänk

Ps5

Någon som vill ha ett ps5 till inköps pris? Fick just bekräftelse att jag får en. Men har en sedan tidigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Någon som vill ha ett ps5 till inköps pris? Fick just bekräftelse att jag får en. Men har en sedan tidigare.

Gärna!
Skickar pm

Permalänk
Medlem

Går det att ta över det direkt från butiken??

Skrivet av argentha89:

Permalänk
Skrivet av argentha89:

Ja tack jag köper

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Skrev ett pm till dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Tjena, ny här på forumet !

Fan vad trevligt att se att det finns ordentligt folk där ute, och inte någon som ser chansen att tjäna några tusen kronor extra utan vill hjälpa en hungrig gamer

Hatten av för dig !

Permalänk

Oj

Ok det var många som skrev. Jag väljer ut en strax. Skriver direkt pm till den personen.

Permalänk
Skrivet av argentha89:

Blir fylld av glädje av att se att det fortfarande finns personer som du. all kredd till dig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Ok det var många som skrev. Jag väljer ut en strax. Skriver direkt pm till den personen.

Ifall du inte redan valt en person, så är jag också gärna med i den listan

Permalänk
Skrivet av MjW:

Håller verkligen med om kontrollen, riktigt trevlig.
Har lirat lite fifa, tycker den gör sig riktigt bra där också.
Är lite sugen på att köpa AC så du får gärna berätta hur det är när du har testat

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Sen på bollen, men om chansen finns så räcker jag upp handen i desperation!

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Är det en SE som kan postas så gärna! Står såklart för eventuell frakt.

Visa signatur

i5-13600KF, Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Windforce v2, 32GB (2x16), B760-I Gaming, NR200P
Samsung Odyssey OLED, 32:9 @5120x1440 / LG CX 65” @4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av argentha89:

Finns den i Göteborg? Kan hämta isf