SweClockers drop!

Siimuliize - Komponenter skänkes

Permalänk
Medlem

Siimuliize - Komponenter skänkes

Jag sänker bort lite fläktar, moderkort och ett Samsung 970 pro 512gb då det blev lite delar över från sonens och frugans bygge.

Allt fungerar som det ska och kommer skickas eller hämtas hos mig i Stockholm i bulk form. Det vill säga ingen original förpackning finns till vederbörande komponent. Detta är även ett paket deal! Man kan ej välja enskild komponent utan man tar allt!

Kan skicka men står ej för frakt. Alt avhämtning hos mig i bostaden.

Läs hela annonsen här

§11 /Mod
Permalänk
Administrativ avgift

Tar det! + frakt skrev även i tävlingen varför, polaren som vägrar uppgradera från 120GB. Kan även se om någon som jag känner i stockholm kan hämta

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Hämtar gärna idag ifall det passar

Permalänk
Medlem

@Siimuliize

Riktigt najs med att du väljer att skänka bort detta. Positiva karma poäng för det!

Visa signatur

Dator: MSI X570 Tomahawk, AMD 5600x, 64 GB RAM, 2xNVMe, 2xSATA SSD, 10 GBit NIC, Grafik Nvidia 3060 12 GB RAM
Skärm: Dell U4025QW 40" ultrawide Bärbar dator: MBA M1
Synology DS1821+ (10Gbit) - Dockers, VM, Surveillance Station 11 kameror
DS3612xs (10Gbit) - Backup sparas till denna från ovan
Skrev jag något vettig? "Tumme up":a så vet jag att det fanns nytta i min post.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Siimuliize:

Kul om du var med och tävla! Men då så detta gick ju fort! Paketet är ditt! Du skrev först och var först så inga konstigheter.

du har PM

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

du har PM

👊😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kawasa:

Hämtar gärna idag ifall det passar

Andra94 var först 🤗

Permalänk
Medlem

Åh det hade man inte tackat nej till nu när sonen är såpass gammal att han kanske ska börja med en egen maskin 🤗

Permalänk
Medlem
Skrivet av andra94:

Tar det! + frakt skrev även i tävlingen varför, polaren som vägrar uppgradera från 120GB. Kan även se om någon som jag känner i stockholm kan hämta

Om du kanske inte behöver alla 8st fläktar så tar jag gärna 3st för mitt chassi, betalar då såklart frakten. Du lär ju kunna använda samma paket som du får allt i för att skicka direkt när du hämtar ut det så tror inte det lär bli något krångel med det från din sida.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tollen:

Åh det hade man inte tackat nej till nu när sonen är såpass gammal att han kanske ska börja med en egen maskin 🤗

Sorry! 🤗 Andra94 var snabb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Siimuliize:

Sorry! 🤗 Andra94 var snabb

Lugnt, bara glad att se folk med hjärta idag 🤗

Permalänk
Medlem

Vilken fin sak av dig!

delar borttagna /Mod
Permalänk
Medlem

Äh typiskt att man är sen. Grattis till vinnaren

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97M-Plus | 16gb ram | Asus Strix 970 | Phanteks PH-TC12DX | Samsung 850 Evo 250gb | Corsair Force GS 120gb | Fractal Design Integra M 650w | Fractal Design Define Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snorlena:

Äh typiskt att man är sen. Grattis till vinnaren

Det gick undan 🤗

Permalänk
Medlem

Fint gjort!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillthebill:

Fint gjort!

Tack! Synd bara att det inte blev en tävling som tänkt. Nu vart det istället först till kvarn.

Permalänk
Moderator
Brons i quiz

*Tråd rensad i enlighet med §11*

§11: Om du har synpunkter på ett enskilt modereringsfall får du gärna kontakta oss via kontaktformuläret. Skriv inte om det i forumet. Mer allmänna synpunkter på forumet eller webbplatsen i övrigt går det däremot bra att lämna genom att skapa en tråd i forumdelen Feedback.

Modereringsärenden är enbart mellan oss moderatorer och medlemmen som ärendet angår. Har man förslag på förbättringar eller saklig kritik till SweClockers så finns det möjlighet att kontakta oss eller skapa en tråd i Feedback till SweClockers.

/Vzano, Moderator

Visa signatur

Citera om du vill ha svar!
Tycker du om sidospår? :D Besök The Wiki Game
Har du fråga angående modereringen? PM till Moderatorerna eller Kontaktformulär