Kan man få sms på laptop och läsplatta från nån som inte har Iphone?

Permalänk

Kan man få sms på laptop och läsplatta från nån som inte har Iphone?

Finns det nån app för ens Ipad där man kan få sina sms som kommer till ens Iphone från personer som inte har Iphone?

För det är väl så att bara dom som också har Iphone/Ipad kommer till ens Iphone/Ipad.

Vore också smidigt om dom även kunde komma till min MacBoor Air.

Permalänk
Medlem
Skrivet av coconutconfetti:

Finns det nån app för ens Ipad där man kan få sina sms som kommer till ens Iphone från personer som inte har Iphone?

För det är väl så att bara dom som också har Iphone/Ipad kommer till ens Iphone/Ipad.

Vore också smidigt om dom även kunde komma till min MacBoor Air.

Numera fungerar vanliga meddelande-appen så? Jag får i varje fall sms i både min ipad och iphone från personer som inte har iphones.

Permalänk
Medlem

Har du en iPhone så kan du visa alla meddelanden (både Messages och SMS) på din iPad eller Macbook. Även SMS vidarebefordras.

Visa signatur

Sakura gaming: Ryzen 5 5600X, 16GB 3600MHz CL16, RTX 3080, X570 Aorus Elite, 1TB MP600, NH-D15 Chromax, H510, Varmilo VA88M Sakura
Arbetshäst: Macbook Pro 14" M2 Max
Golden oldies: ThinkPad 600, ThinkPad T400, ThinkPad T400s x2, iMac 27" 2010 & 2017, Mac Pro 2010, Mac mini 2011 & 2021, Mac Pro 2012, Macbook Air 13" 2013, Macbook Pro Retina 15" 2013, 2017 & 2019

Permalänk

Jaha, man fixar det i SMS-koppling. Tack!

Permalänk

Man måste vara uppkopplat till internet för att få sms på sin laptop och platta eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av coconutconfetti:

Man måste vara uppkopplat till internet för att få sms på sin laptop och platta eller?

Ja, hur ska dom annars komma in? Ren SMS funkar ju bara till en enhet.