Garderobsrensning blandade grejer
Hej på er!
Gick inte att lyfta annonsen och redigera så jag lägger ut den på nytt helt enkelt. Svalt med intresse vid förra försöket så jag har sänkt priserna, hoppas det hjälper. Eller så är grejerna helt enkelt ointressanta
1) Asus ROG Strix LC 360 RGB
Har suttit i datorn och gjort ett bra jobb av att hålla CPU'n i sjyssta temps fram till förra veckan, då den byttes ut mot en liknande EK-variant. Mest bara för att jag var sugen på att byta... Komplett med alla tillbehör i originalkartongen. Elektroniskt kvitto från Webhallen finns, inköpt 2020-12.
Riktpris/startbud: 1200kr
2) Asus ROG Chakram
Nyskick, har testat den några dagar men kom fram till att det inte var "min" mus riktigt. Inköpt 2021-01 från Webhallen, kartongen med alla tillbehör och elektroniskt kvitto finns.
Riktpris: 700kr
3) Audio-Technica ATH-ANC40BT noise cancelling wireless lurar
Trevliga lurar men med ett antal år på nacken - de flesta av de har de dock legat i kartongen. Kommer i originalkartongen med förvaringspåse osv. Kuddarna som sitter på kan medföjla om så önskas, övriga hittar jag inte i kartongen men kan hända att jag kan leta fram dem. Räkna inte med det för säkerhets skull.
Riktpris: 400kr ?
4) Huawei P30 Pro 128Gb Breathing Crystal
Drygt två år gammal, bra begagnad skick. Finns några märken på skärmen och kanterna, har alltid suttit i flip-cover Huawei fodral (som på bild) men på slutet utan extra skärmskydd. Batteriskicket är bra med hänsyn till åldern. Kommer i originalkartongen med laddare och oanvända hörlurar.
Riktpris/startbud: 1800kr
5) Xiaomi Redmi Note 8T 64Gb Moonlight White
Dotterns förra mobil - hon hade den i drygt ett halvår men valde att kliva tillbaka till mörka sidan (ajfoon). Har legat orörd sedan dess.... Fint skick, har haft skärmskydd på hela tiden (sitter ett glasskydd på nu med några mindre skador högst upp på själva skyddsglaset). Kommer med några fodral i varierande skick. Inköpt 2019-12 från Mistore, orderbekräftelse/elektroniskt kvitto finns.
Riktpris/startbud: 800kr
6) Mobvoi Ticwatch Pro 3
Bytte till denna från en Fenix 5x då jag var ute efter mindre sport och mera smart. Trevlig klocka, men bytte ut den mot nya Galaxy Watch Classic pga mobilbyte till Samsung. Tyvärr två mindre repor på skärmen, annars fint skick. Tredjeparts metallarmband medföljer, originalarmbandet nästintill oanvänd. Kommer i originalkartong med tillbehör, elektroniskt kvitto finns (Komplett), köpt 2021-01.
Riktpris/startbud: 1500kr
Ipad Air 2 WiFi, 64Gb
Dotterns gamla iPad. Den har stundtals problem med missfärgade delar på skärmen, försökte få med det på bilden. Ibland ser det normalt ut, ibland blir det såhär. Inga försök till åtgärd har gjorts, har inte kollat upp om det finns något att göra annat än byta skärm? Skärmen i övrigt i fint skick, några repor och slitage finns på baksidan/kanterna. Kommer i originalkartongen med laddare och minst en röd flipfodral (ej Apple), men tror det finns några fler.
Riktpris/startbud: 750kr
Det var väl det jag orkade slänga upp nu... Fler bilder kan fixas på begäran.
Säljer om jag vill, när jag vill, till vem jag vill osv. Inga problem att skicka något, fraktkostnaderna tillkommer i så fall och betalning sker via Swish i förväg. Kan annars hämtas på plats i Uppsala/Knivsta enligt ök.