ROG Strix LC 360 RGB, ROG Chakram, P30 Pro, Penrose, Ticwatch 3 Pro

Permalänk
Medlem

ROG Strix LC 360 RGB, ROG Chakram, P30 Pro, Penrose, Ticwatch 3 Pro

Hej på er!

Försöker göra mig av med lite grejer som blivit liggandes:

1) Asus ROG Strix LC 360 RGB
Har suttit i datorn och gjort ett bra jobb av att hålla CPU'n i sjyssta temps fram till förra veckan, då den byttes ut mot en liknande EK-variant. Mest bara för att jag var sugen på att byta... Komplett med alla tillbehör i originalkartongen. Elektroniskt kvitto från Webhallen finns, inköpt 2020-12.
Pris: 1200kr

2) Asus ROG Chakram
Nyskick, har testat den några dagar men kom fram till att det inte var "min" mus riktigt. Inköpt 2021-01 från Webhallen, kartongen med alla tillbehör och elektroniskt kvitto finns.
Pris: 700kr

3) Audeze Penrose headset
Riktigt bra ljud till såväl spel som musik. Införskaffad vid release från HiFiklubben (december 2020), kvitto finns. Nyskick i kartong med alla tillbehör.
Pris: 2000kr

4) Huawei P30 Pro 128Gb Breathing Crystal
Drygt två år gammal, bra begagnad skick. Finns några mindre märken på skärmen och kanterna, har alltid suttit i flip-cover Huawei fodral (som på bild) men på slutet utan extra skärmskydd. Bra skick på batteriet. Kommer i originalkartongen med laddare och oanvända hörlurar.
Pris: 1800kr

5) Mobvoi Ticwatch Pro 3
Bytte till denna från en Fenix 5x då jag var ute efter mindre sport och mera smart. Trevlig klocka, men bytte ut den mot nya Galaxy Watch Classic pga mobilbyte till Samsung. Tyvärr två mindre repor på skärmen, annars fint skick. Tredjeparts metallarmband medföljer, originalarmbandet nästintill oanvänd. Kommer i originalkartong med tillbehör, elektroniskt kvitto finns (Komplett), köpt 2021-01.
Pris: 1500kr

6) Ipad Air 2 WiFi, 64Gb
Dotterns gamla iPad. Den har stundtals problem med missfärgade delar på skärmen, försökte få med det på bilden. Ibland ser det normalt ut, ibland blir det såhär. Inga försök till åtgärd har gjorts, har inte kollat upp om det finns något att göra annat än byta skärm? Skärmen i övrigt i fint skick, några repor och slitage finns på baksidan/kanterna. Kommer i originalkartongen med laddare och minst en röd flipfodral (ej Apple), men tror det finns några fler.
Pris: 500kr

Säljer om jag vill, när jag vill, till vem jag vill osv. Inga problem att skicka något, fraktkostnaderna tillkommer i så fall och betalning sker via Swish i förväg. Kan annars hämtas på plats i Uppsala/Knivsta enligt ök. Fler bilder kan fixas på begäran.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Inga vägar förbi Stockholm? Är intresserad av iPaden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Inga vägar förbi Stockholm? Är intresserad av iPaden.

Tyvärr inte, men kan skicka den som brev skicka lätt och stå för frakten om det låter acceptabelt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Tyvärr inte, men kan skicka den som brev skicka lätt och stå för frakten om det låter acceptabelt?

Kanske, har du något att packa i så skärmen kommer fram i ett stycke?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Kanske, har du något att packa i så skärmen kommer fram i ett stycke?

Originalkartongen finns (med på bilden), kan nog packa ner den i en större kartong i sin tur med plast och skydd emellan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dryad:

Originalkartongen finns (med på bilden), kan nog packa ner den i en större kartong i sin tur med plast och skydd emellan.

Ok, låter bra. Kan du skicka några fler bilder på skärmen?

Permalänk
Medlem

Börjar med bud 1000kr för klockan om det är ok.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edgar:

Ok, låter bra. Kan du skicka några fler bilder på skärmen?

Fixar det imorgon 👍

Skrivet av myschli:

Börjar med bud 1000kr för klockan om det är ok.

Noterat, men tveksamt jag säljer den till det priset.

Permalänk
Medlem

Ok. Jag börjar med ett bud på 1000:- för Huawei P30 pro.

Permalänk
Medlem
Skrivet av roberto99:

Ok. Jag börjar med ett bud på 1000:- för Huawei P30 pro.

Men snälla.... jag skriver ju ett startpris? Kanske kan tänka mig gå ner något men bjuda så långt under betraktar jag som rena skambud. Det förväntar man sig på Blocket, men verkar blivit vardag här med.

Bud ej noterat.

Permalänk
Medlem

1800 kr + frakt för p30 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qside:

1800 kr + frakt för p30 pro

Noterat, skickar PM

Permalänk
Medlem

*P30 Pro Såld*