Fractal Design Define 7 Compact, Asus ROG Strix B550-F, Noctua NH-D15, Scythe FUMA 2, Corsair RM750X, 8TB HDD

Permalänk

Fractal Design Define 7 Compact, Asus ROG Strix B550-F, Noctua NH-D15, Scythe FUMA 2, Corsair RM750X, 8TB HDD

Säljer av lite grejer som inte används längre.

Fractal Design Define 7 Compact (600kr)
Asus ROG Strix B550-F Gaming (900kr)
Corsair RM750X, 750w (500kr)
Noctua NH-D15 Chromax Black (500kr)
Scythe FUMA 2 (300kr)
2 st Seagate Barracuda Compute 4TB (500kr/st)

Kan hämtas i Hökmossen, Telefonplan. Har inga lådor till grejerna så prioriterar köp av allt i ett.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig överväga det, så är jag annars intresserad av Noctuan med frakt. Bara att skicka ett pm i så fall.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk

jag kollar om jag hittar en låda och lite bubbelplast så skickar jag den på torsdag om ingen vill köpa allt?

Permalänk
Medlem

Hur är skicket på moderkortet? Finns alla tillbehör med förutom kartong? Finns kvitto, hur gammalt är det och köpt från var?

Permalänk

Skicket är bra, det funkar, ser bra ut. Inte använd på några månader. Köpt på wehallen 2021-02-11, kvitto finns. Backplate finns, kan skicka med sata kablar om det är vad du menar med tillbehör?

Permalänk
Medlem

Nja, jag har sata kablar men tänkte mer på det andra grejerna som brukar följa med, handbok, M2 skruv och liknande. Inget av det är vidare viktigt och jag har ett B450-f nu, jag bara undrade om jag får ett löst moderkort eller om jag får det som vanligtvis ligger i kartong oxå. Har du möjlighet att posta kortet eller är det helt uteslutet?

Permalänk

Det blir ju klurigt att skicka utan kartong eller om det inte sitter monterat. Kan försöka hitta en passande låda o bubbelplast. Beror lite på vilka risker du vill ta

Permalänk
Medlem

Vill inte ta några risker överhuvudtaget egentligen, men att köpa beggade grejer är fullt utav risker dock, och jag har inte bestämt mej till 100% för att köpa det heller, jag bara utforskar olika möjligheter. Du behöver inte leta efter något nu, jag bara undrade om du var öppen för det. Har du någon pendelstation i närheten där man ev kan möta upp?

Permalänk

Precis och det jag kan erbjuda är att skicka det i bubbeplast och hyffsat passande låda. Närmaste pendel är årstaberg, skulle kunna funka för mig.

Permalänk
Medlem

Bjuder 800:- för bägge kylarna.

Visa signatur

/Johan

Permalänk

Annonsen är avslutad

Permalänk
Medlem

Allt sålt?

Visa signatur

/Johan

Permalänk

jepp, sorry att jag inte nämnde det, allt sålt!