Sommarstädning
Säljer lite av det jag uppgraderar, köpt för mkt av osv. Bilderna hamnade i fel ordning och Sweclockers sida verkar inte uppdatera ordningen, så missa inte att bläddra igenom dem.
AMD Ryzen 7 3700X 3.6 GHz 36MB
Köpt för 1 år sedan. Använd till film och surf, inget spelande pga inte haft någon spel-gpu. Säljes pga ska byta ner mig till en med integrerad grafik. Levereras i originalkartong med oanvänd kylare. Prisidé kanske bud från 1750kr.
Grafikkort MSI GeForce GT 710. Behöver inte det när jag byter cpu. 250kr. Köpt samtidigt så det är också bara använt i ett år. Perfekt för kontorsarbete / film för det är energisnålt och behöver inga fläktar. Klarar hdmi och 4K osv.
RetroFlag Hårddiskfodral NES. Oanvänd. 250kr. Plug and play, inga drivrutiner behövs. Lämplig för 7 mm 2,5 tum SATA HDD / SSD. Överföringshastighet på upp till 5 Gbps (400MB ~ 480MB/s) när den är ansluten till en USB 3.0-port. Passar även till retroflag basenhet.
Steelseries Aerox 3 (trådad). Också oöppnad. 550kr. Syns ej på bild.
Kingston Nucleum USB-C hub oanvänd i förpackning. 350kr. Sju portar från en och samma USB-C-anslutning. 4K HDMI-output. Strömförsörjning så att du kan ladda anslutna enheter. Liten och lätt så att du enkelt kan ta den med dig. Utrustad med SD- och microSD-kortplatser.
Corsair Dual 2.5" SSD to 3.5" drive bay bracket Oanvänd i förpackning. Tar två st 2.5" diskar. 50kr.
Deltaco Monteringsram för 2.5" hårddisk i 3.5"-plats. 35kr.
Deltaco Antistat Handledsband. Oöppnad. 35kr.
Corsair MM100 gamingmusmatta i förpackning. Oanvänd. 50kr.
Raspberry Pi Official Power Supply USB-C (vit). Oanvänd. Till Raspberry Pi 4. 100kr.
Amazfit Band 5. Aktivitetsarmband. Testat gränssnittet och appen men inget för mig. 100kr.
Case Logic väskor för ca 200 CD/DVD. 2st a 50kr st.
Rapoo bakgrundsbelyst trådlöst mekaniskt tangentbord. Passar både PC och Mac. Kan anslutas med medföljande USB-kabel eller med medföljande trådlös adapter. Ingen bluetooth behövs pga adaptern så det går att använda till terminaler typ linux / raspberry pi utan bluetooth också. Tangentbordet är rent och fräscht pga knappt använt. Sambon gillar inte att det låter. 250kr.
Har fler grejer som jag kanske inte hinner lista. Får se om jag hinner uppdatera annonsen innan den låses.
Kan hämtas i Bromma/Sundbyberg eller i närheten, alternativt skickas mot frakt med schenker eller postnord spårbart eller liknande.