Min första mod... Enkel men lite nytänkande ;)

Permalänk
Medlem

Jäkligt nice! Är inte en stor fan av windowmods, men det där gillar jag!

Permalänk
Avstängd

Smulan: snyggt sågat, vem sågade i chassit?
Ser jädrans proffsigt ut!

Visa signatur

386 SX @ 25mhz(kan trycka på en knapp så blir det 50mhz), 4mb ram(skall beställa 4mb till när jag får pengar), 40mb ibm hårddisk @ 80mb, pcspeaker(skall köpa ett soundblaster när jag får pengar), 14" färgskärm, grafikkort som kan visa 256 färger. kan spela day of the tentacle utan att det hackar.

Permalänk
Medlem

grymmt !!
Fast jag tycker du kunde fixa till kablarna lite

Visa signatur

|< #1 Fisken i valnötslådan kände lusten att suga tomater på arbetet >|
|< #2 Bögens lutfisk suger torrt i skafferiet >|

Permalänk

Det där var ngt nytt måste jag säga....coolt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trickykid
Smulan: snyggt sågat, vem sågade i chassit?
Ser jädrans proffsigt ut!

Det var en riktigt sjuk kille som sågade

Visa signatur

AMD 64 3500+ Venice S939 + Zalman CNPS7700-CU | MSI K8N NEO2 Platinum nForce3 | 4X 512mb Corsair Value PC3200 | HIS Radeon X850XT PE ICEQ II | 19" TFT - Hyundai L90D+
Min burk

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SmulaN
Det var en riktigt sjuk kille som sågade

Då kanske man har en aning

Visa signatur

386 SX @ 25mhz(kan trycka på en knapp så blir det 50mhz), 4mb ram(skall beställa 4mb till när jag får pengar), 40mb ibm hårddisk @ 80mb, pcspeaker(skall köpa ett soundblaster när jag får pengar), 14" färgskärm, grafikkort som kan visa 256 färger. kan spela day of the tentacle utan att det hackar.

Permalänk
Medlem

fan, bra ide!
om jag hade nån burk att sätta glas i skulle jag sno din ide

Visa signatur

Star Citizen #75162

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Znurf
fan, bra ide!
om jag hade nån burk att sätta glas i skulle jag sno din ide

Gör det, idéer är gratis Säg bara vem som gjorde det först...

Visa signatur

AMD 64 3500+ Venice S939 + Zalman CNPS7700-CU | MSI K8N NEO2 Platinum nForce3 | 4X 512mb Corsair Value PC3200 | HIS Radeon X850XT PE ICEQ II | 19" TFT - Hyundai L90D+
Min burk

Permalänk
Medlem

Tufft!

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

Gillar inte CS fläktgallret =( men annars NICE 2k

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag har redan börjat såga på min dusch

Permalänk
Medlem

nice nice
keep it up

Visa signatur

flest prylar när man dör vinner!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ryden
Gillar inte CS fläktgallret =( men annars NICE 2k

Jag gillar CS-gallret... Jag spelar cs www.s-44.net

Visa signatur

Min burk

Permalänk
Medlem

ser myket bra ut
om du har möjlighet, testa med att sätt in lila leds eller en ccfl på sidan/golvet som lyser mot fönstret ?
har liknande projekt på gång, men med frostade sidor på fönstret.

Permalänk
Medlem

mycket snyggt anser jag!

Permalänk

grannt!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Goffy
Jag har en ide snart jag tänkte genomföra angående med uv effekter..

Istället för att köpa såna där uv känsliga fläktar så tänkte jag måla mina fläktblad med antingen blå eller gul färg jag beställt.

Tror det kan bli rätt snygg effekt i mörkret tillsamman med uv rör..

Nån som vet en länk man kan kika på nåt liknande?

Har ingen länk men det har gjorts förut, kolla Dubbelropel-tråden eller vad den heter.. Elite har gjort det har jag för mig.

Visa signatur

Swec @ 2001 / Chalmerist - Javisst!
'Den som har flest prylar när han dör vinner!'

Permalänk

Fy vad snyggt.. sista bilden fick mig tänka på aliens mörkt fuktigt och blå bakgrundsljus... snyggt helt enkelt

Vi skulle nog skaffa en forums "patent" på den , så att ingen kommer och påstår att dom var först

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Great job!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Smulan: Vad använde du för att göra fönster i lådan? Dremel eller? Ska såga lite i lådan jag också snart och tyckte du fick så fina kanter Och sen slutresultatet vart riktigt coolt!

Visa signatur

Dator: Dell Inspiron 9300 | Pentium M 740 | 256MB Geforce 6800Go | 1024MB DDR2 | 17" WUXGA (1920 x 1200)
Tillbehör: Logitech Z-5300 | Logitech UltraX Flat Keyboard | Logitech MX500 | fUNC surface 1030
Mobil: Sony Ericsson P1i

Permalänk
Hedersmedlem

Läcker vattenkylningen?

Lustigt att ingen tänkt på det förut. I stort sett alla kör ju med vanlig genomskinlig plexi. Men det här ser ju bra mycket snyggare ut.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

Snyggt! Vilken bra idé det var konstigt att man inte har sett det tidigare.

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

Jag har sett sånt "klistermärke" ´någonstans som man kan klistra på dushkabinen om man har vanligt klarglas och vill ha det lite mer skyddat. Jag måste kolla upp det. Det vore ball å bara klistra på den vanliga windowmodden.

Visa signatur

Second is the first loser...

Permalänk
Medlem

Otroligt snyggt..

Jag tycker personligen plexiglassida brukar vara väldigt fult...men det här var ju riktigt snyggt!!

Hade du bitar över sa du ? ..

Visa signatur

Abit IC7-MAX3 : Intel P4-C 3,0 @ 3,7: Corsair TWINX1024 3200LL @ 2-2-6-2 : Powercolor 9800 pro @ 445 / 400 : 2x Maxtor sata 120GB : WD raptor 36GB : Lian-Li PC65 : Antec True Power 380W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av deTe
Smulan: Vad använde du för att göra fönster i lådan? Dremel eller? Ska såga lite i lådan jag också snart och tyckte du fick så fina kanter Och sen slutresultatet vart riktigt coolt!

Sticksag och en jakla massa filande med metall-filar fran biltema. (Sorry for bumpandet men jag ar pa semester i Spanien nu och har inte mojlighet att kolla forumet jamt!

Silent Assassin: Patenten later bra Nu vet ni iaf vem som grundade "dusch-modden"!

Gecko: Haller pa och ska skicka glas till en annan medforumit. Men som jag sa till honom - kolla forst hos nan saljare i din stad som saljer duschar o grejer. Han har sakert nat gammalt sprucket du kan fa ta av! Borde ga att losa om man tar sig tid, annars far du hora av dig igen den 10 augusti nar jag kommer hem!

Adios so lange! Nu ska jag ga och ata en bit mat med flickan har i Fuengirola pa Spanska sydkusten!

Visa signatur

Min burk

Permalänk
Medlem

hatar fönster för det ser så svensson ut på nå sätt men det där är ju mer konstnärligt grymt coolt då man annar va som finns innanför (iof samma anledning man har den i duschen)

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk
Medlem

det där var grymt.. som fan..

Permalänk
Medlem

hehe jag hittade några remsor av nåt liknande sån där här hemma...
jag tyckte att det skulle bli fult så jag skippade det
men tydligen så har ju du lyckats riktigt bra...
Snyggt

Permalänk

Häftigt...

Visa signatur

7

Permalänk
Medlem

känns som om Mamma kommer skrika när hon vaknar
VA F*N VEM HAR SÅGAT I DUSCHEN?

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.