Epsons toner tystnar år 2026

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Om du går till mitt första inlägg så undrade jag kort och gott ”vad skriver folk ens ut?”

Vad har det med förståelsen att göra? Jag undrar vad man skriver ut - medan du är en av de som övertolkar frågan och faktiskt inte förstår den. Men nu gör du säkert det. Men jag tar det igen; vad skriver folk ens ut?

Shit alltså, tagga ner.

Om du tittar riktigt noga kan du se att jag faktiskt både svarade på din fråga, och uttryckte en simpel undran i gengäld. Det var kanske inte helt lätt att förstå. Men nu gör du säkert det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finkelzvin:

Om du tittar riktigt noga kan du se att jag faktiskt både svarade på din fråga, och uttryckte en simpel undran i gengäld. Det var kanske inte helt lätt att förstå. Men nu gör du säkert det.

Hahahaha ditt troll

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Har just bytt från bläckstråle till färglaser. Oj va mycket snabbare lasern påbörjar utskriften

Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)