Permalänk
Medlem

Är du som startat Facebook gruppen? Exakt hur och vart går insamlade pengar?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500 RGB SE / Systemdisk Samsung 980 PRO SSD: Samsung 850 PRO 250GB / SSD: Samsung 850 EVO 250GB / SSD: Crucial MX300 1TB / CPU: Ryzen 7 3800X @ 4,2 Ghz / Kylning: Noctua NH-D15S push/pull / GPU: MSI 3080Ti SUPRIM X / PSU: Corsair RM1200i / MB: ASUS X470-f Gaming / RAM: HyperX Fury 2x16GB 3600 mhz / OS: W10 / Mus: Logitech G903 / TB: Logitech G915 TKL Wireless / Ljud: Sound BlasterX Pro-Gaming AE-9, Blue Yeti , Sennheiser HD660S, Skärm: Acer Predator X34P @3440x1440 UltraWide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valonen:

Är du som startat Facebook gruppen? Exakt hur och vart går insamlade pengar?

Hej! Nej jag har inte startat gruppen. Pengarna går till en organisation som åker till Ukraina med förnödenheter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joyride:

Du är så välkommen 🙂 februari siktar jag på att ha nästa träff/insamling!

Vi skall ha nästa Brain Drain LAN i slutet av Februari, skulle vi kunna göra något tillsammans?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Vi skall ha nästa Brain Drain LAN i slutet av Februari, skulle vi kunna göra något tillsammans?

Kanske det 🙂 målet är ju att fler ska göra samma sak 🙂

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef

Superkul projekt, det här! Ser fram emot att följa i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenrisulvfan:

Den här tråden får ju min första dator att känna sig ny:
<Uppladdad bildlänk>

Hade en likadan som första PC! Lödde på en dx4 100mhz istället för 33mhz som va orginal o jäklar vad det gick undan! =D

Visa signatur

MSI MAG B550M Mortar, Ryzen 7 3800X, Cooler Master MasterLiquid ML240L, Corsair LPX 32GB (4x8GB) 3200MHz cl16, Sapphire rx580 4gb, Samsung 990 Pro 1TB + Seagate FireCuda 520 SSD 2TB, Corsair RM750x v2, Fractal Design Define C, LG UltraGear 27GP850

Permalänk
Avstängd

wow, vilken guld hörna. Grymma bilder