Permalänk
Medlem
Skrivet av blackis:

Ryktet säger att det är 3st studios som jobbar med nya BF. EA Dice, Ripple Effect, Ridgeline Games. Sen undrar man vad dom menar med detta, ” EA says the next #Battlefield will be a "reimagination" as a trully connected ecosystem. Via Q1 2024 Earnings Conference Call

https://twitter.com/bfbulletin/status/1686488813009272833?s=6...

Uttalandet som skedde i början av augusti skrämmer mig lite och jag undrar om dom försöker uppfinna hjulet ytterligare en gång.

Gissningsvis så tror jag på att det släpps okt/nov 2024. Sen finns det massor av inlägg på bla twitter (X) som bekräftar att man jobbat ett bra tag med spelet. Man kan titta på gamla jobbannonser där dom sökt folk som ska jobba med Singelplayer mode m.m.

Så hoppas jag på att det ska vara ett bra spel från första början när det väl släpps. Gör ingenting om det dröjer längre än okt/nov 2024.

Ridgeline Games gör ett nytt Battlefield singel-player, möööööööööööjligt Bad Company.
Bad Company 2 singel-player är riktigt underhållande

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk

Vilka är taggade att köra om dessa modes igen? Jag är sugen på Levithian Shutdown:) Gillade den starkt trots lite dåliga lag som oftast drabbar mig själv. Kommer blir intressant med 12vs12 med. Blir att kötta ännu mer, kanske en DOZER raid om alla är samlade på samma plats

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Vilka är taggade att köra om dessa modes igen? Jag är sugen på Levithian Shutdown:) Gillade den starkt trots lite dåliga lag som oftast drabbar mig själv. Kommer blir intressant med 12vs12 med. Blir att kötta ännu mer, kanske en DOZER raid om alla är samlade på samma plats

CONTROL! Told you....

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Medlem

Wow... finns ju cq 64p nu, mycket bättre än 128... skulle tom vilja ha 32p
Kommer detta va kvar nu permanent , eller kommer det försvinna igen, som allt annat man tyckt va bra?

Permalänk
Skrivet av IceKey:

CONTROL! Told you....

Det visade sig att gnäll hjälpte. Jag tackade de på Twitter, men alla andar bara skriker om massa annat. Kan inte folk vara nöjda med det lilla vi får när vi ber om det. De kanske också ändrar sin inställning och folk för en gångs skull tackar för något. Kan fan inte vara lätt att jobba på DICE.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Det visade sig att gnäll hjälpte. Jag tackade de på Twitter, men alla andar bara skriker om massa annat. Kan inte folk vara nöjda med det lilla vi får när vi ber om det. De kanske också ändrar sin inställning och folk för en gångs skull tackar för något. Kan fan inte vara lätt att jobba på DICE.

Så är det, mycket gnäll på ett svenskt forum hjälper inte i den stora massan Många influenser som gnäller om exakt allt och den stora massan gillar det på tuben tex.

Dessa tjänar pengar på att gnälla och får mängder utav likes, men det är det många som inte riktigt förstår

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk

jag stör mig som fan att så fort man bara touchar ett träd så flyger hela jävla helikoptern åt helvete. den ändrar riktning och störtdyker. omöjligt att få den att flyga plant igen

och där hände det igen......... VAFAN

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HickeHiskelig:

jag stör mig som fan att så fort man bara touchar ett träd så flyger hela jävla helikoptern åt helvete. den ändrar riktning och störtdyker. omöjligt att få den att flyga plant igen

och där hände det igen......... VAFAN

Hur tror du det hade gått om du hade touchar ett träd i verkligheten? Visst... Det är ett spel, men ändå

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Skrivet av IceKey:

Hur tror du det hade gått om du hade touchar ett träd i verkligheten? Visst... Det är ett spel, men ändå

köra rätt in i en byggnad går bra, men ett träd ja då jävlar

Visa signatur

är alla stockholmare inkompetenta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HickeHiskelig:

köra rätt in i en byggnad går bra, men ett träd ja då jävlar

Hahaha ja, jag säger ju det..

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Medlem

Let's play REDUX!

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk

Vad är era flesta kills i Rush XL. Har kört några banor och detta är mitt bästa hittills.

Kommer att bli en intressant montage lol om det fortsätter så här.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Vad är era flesta kills i Rush XL. Har kört några banor och detta är mitt bästa hittills. <Uppladdad bildlänk>

Kommer att bli en intressant montage lol om det fortsätter så här.

Damn son, inte illa pinkat! Jag vill helst inte svara på den frågan

Visa signatur

AMD Ryzen5 5600X || RTX 3060 TI || 16 GB RAM || LG 27GL83A-B

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Vad är era flesta kills i Rush XL. Har kört några banor och detta är mitt bästa hittills. <Uppladdad bildlänk>

Kommer att bli en intressant montage lol om det fortsätter så här.

1: Rundan startade med bottar, alt droppade många så bottar joinar (vilket händer ofta) då är det enkla kills.
2: Du spelar med Falck = springer runt och selfheal hela tiden
3: Du har troligtvis ett gäng anmälningar mot dig efter den rundan
4: Varför är din Kills och K/D ratio som en berg och dalbana ?

Visa signatur

Intel i5 12600K | 128 GB DDR4 3600 Mhz
ASUS TUF Z690-PLUS D4 | ASUS TUF VG32VQ 32" 1440p
XFX 6900 XT Merc 319 Black Limited
HP ProLiant DL380p Gen8 | HP MicroServer Gen 8 |
Mikrotik 10 GbE Networking

Permalänk
Skrivet av IceKey:

1: Rundan startade med bottar, alt droppade många så bottar joinar (vilket händer ofta) då är det enkla kills.
2: Du spelar med Falck = springer runt och selfheal hela tiden
3: Du har troligtvis ett gäng anmälningar mot dig efter den rundan
4: Varför är din Kills och K/D ratio som en berg och dalbana ?

<Uppladdad bildlänk>

Jag vet inte. Spelar aggressivt som fan så ibland har jag hög kd ibland inte. Var inga bots alls här. Hade en runda till med 157/40 på Discarded. Du har dock rätt i en sak att jag springer som en galning 😀 Folk på servern måste tro jag är galen.
Spearhead Rush XL banan t.ex passar inte min spelstil så det går skit. För öppet, svårt att röra mig som jag vill och då går KD ner som en sten. Sen kommer någon annan bana och då går den upp. Om jag visste hur skulle jag spela mer defensivt , men jag kan inte. Den mappen från bilden, vi spelade defensive. Jag tryckte upp hela laget till spawn och campade de hela matchen. Upp högt, hoppa ner bakom de och sen döda 10-15 sen repeat. Blir många kills efter ett tag.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Kört en del rush xl under helgen. Det är ju skoj men jag har fan aldrig sett attackerande lag vara nära att vinna på orbital. Tycker de gjort gameplayspace lite väl smalt på många kartor, vilket minimerar flankingmöjligheter och ger därmed lite väl mkt fördel för defenders. Det blir enkelt att etablera och upprätthålla en frontlinje som ej går att gå runt.

Men kontrasten i att spela 128 rush vs vanlig breakthrough är uppskattad.

Visa signatur

Asus X470 gaming-f, 5800x, 7900xt, g.skill 32gb 3200 cl 14.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IceKey:

1: Rundan startade med bottar, alt droppade många så bottar joinar (vilket händer ofta) då är det enkla kills.
2: Du spelar med Falck = springer runt och selfheal hela tiden
3: Du har troligtvis ett gäng anmälningar mot dig efter den rundan
4: Varför är din Kills och K/D ratio som en berg och dalbana ?

<Uppladdad bildlänk>

Det är fullt möjligt att få så mycket kills utan bottar, jag har själv väldigt aggressiv spelstil som ovan och ofta fått runt 150 kills på 128 rush. I rush spelar jag ofta som Paik då man har spawn beacon, sen med c5, smoke och hennes scanner är en bra kombination för just det.

Min K/D ratio ser ut så med, tror den sidan mäter k/d per dag och inte genomsnittet, därför det ofta går upp och ner.

Permalänk
Medlem

Testade Rush XL i helgen, helvete vad tråkigt. Motsatt den upplevelse man vill ha av BF. Det var som en vägg, helt utan bredd för att möjliggöra flankningar. Att lyckas breacha väggen var kanske 1% sannolikt.

Efter 15min av hjärndött pangande ifrågasatte jag vad jag höll på med och stängde ner 😄 Håller mig till Conquest.

Permalänk
Skrivet av FierceBrosnan:

Kört en del rush xl under helgen. Det är ju skoj men jag har fan aldrig sett attackerande lag vara nära att vinna på orbital. Tycker de gjort gameplayspace lite väl smalt på många kartor, vilket minimerar flankingmöjligheter och ger därmed lite väl mkt fördel för defenders. Det blir enkelt att etablera och upprätthålla en frontlinje som ej går att gå runt.

Men kontrasten i att spela 128 rush vs vanlig breakthrough är uppskattad.

Ja vissa banor är omöjliga, men jag har sett att man har vunnit. Det gäller att ha många bra spelare något som har alltid gällt när det kommer till RUSH i BF oavsett antal spelare. Attackers behöver vara bättre annars sitter man fast. Jag kommer ofta in i defenders spawn och håller de sysselsatt och det hade gått, men sen ser man när jag har dött att alla sitter i spawn och bara snipar. Sen är det svårare med fler spelare och så många olika sätt att spot folk på. Jag är inte fan av att man kan spotta folk i döds kameran. Då kommer hela laget efter dig, näst intill omöjligt att göra något på 128 spelare. 32 kan jag klara mig själv, de kan komma så länge ingen springer med den där noob shotgunen. Nästan alla banor favors defenders, tror attackers skulle behövt något mer fordon, hade varit bättre. Spearhead är svår med att slå sig igenom när de är innen i byggnaden. Du måstte komma runt de helt för att kunna ta den vilket vi har gjort många ggr, men inte lätt då många sitter långt utanför och väntar på att du ska komma runt. Vad det gäller modet så gillar jag den, har inte kört den tidigare så det är gött. Däremot rubberbanding, yeezes. Ibland så kan jag ta ett steg framåt och sen blir det 2 bakåt. Kan varken heala mig eller kasta ammo. Blinkar hela skärmen, men hitregen funkar ändå. Kan var det som gör att jag är svår att döda ibland:)

Skrivet av Solanum95:

Det är fullt möjligt att få så mycket kills utan bottar, jag har själv väldigt aggressiv spelstil som ovan och ofta fått runt 150 kills på 128 rush. I rush spelar jag ofta som Paik då man har spawn beacon, sen med c5, smoke och hennes scanner är en bra kombination för just det.

Min K/D ratio ser ut så med, tror den sidan mäter k/d per dag och inte genomsnittet, därför det ofta går upp och ner.

Jag älskar PAIK i den där kompetetive mode, men hon dör så enkelt. Varken armor eller health. Kör jag henne så blir det snabba vapen med laser. Du vet att de alla ser dig när du använder WH så det gör det skit ändå. Spelar du mot bra spelare kommre de veta exakt att du är i närheten och var du kommer ifrån.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Jag älskar PAIK i den där kompetetive mode, men hon dör så enkelt. Varken armor eller health. Kör jag henne så blir det snabba vapen med laser. Du vet att de alla ser dig när du använder WH så det gör det skit ändå. Spelar du mot bra spelare kommre de veta exakt att du är i närheten och var du kommer ifrån.

Jo det är sant, men kör mest henne för att kunna använda spawn beacon. Om man lyckas ta sig fram och placera ut den nära fienden så är det guld värt, saknar när man kunde ha beacon med alla specialists 😝 Ja jag vet att man avslöjar sin position, det är det som är nackdelen men tycker ändå det kan vara värt det ibland, framför allt i smoke.

På senare tid så har servrarna laggat en hel del på rush 128 då alla är samlade på samma ställe, hände väldigt sällan förr men nu är det mer eller mindre hela tiden. Är ospelbart då så sjukt irriterande. Har net stats så det visas vid problem och då är det ”SFT” (Server Frame Time) som ligger runt 20-30ms. Märker ni andra av det med?

Permalänk
Skrivet av Solanum95:

Jo det är sant, men kör mest henne för att kunna använda spawn beacon. Om man lyckas ta sig fram och placera ut den nära fienden så är det guld värt, saknar när man kunde ha beacon med alla specialists 😝 Ja jag vet att man avslöjar sin position, det är det som är nackdelen men tycker ändå det kan vara värt det ibland, framför allt i smoke.

På senare tid så har servrarna laggat en hel del på rush 128 då alla är samlade på samma ställe, hände väldigt sällan förr men nu är det mer eller mindre hela tiden. Är ospelbart då så sjukt irriterande. Har net stats så det visas vid problem och då är det ”SFT” (Server Frame Time) som ligger runt 20-30ms. Märker ni andra av det med?

Ja det är helt ospelbart. Rött/Gult hela tiden och blinkar.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Ja vissa banor är omöjliga, men jag har sett att man har vunnit. Det gäller att ha många bra spelare något som har alltid gällt när det kommer till RUSH i BF oavsett antal spelare. Attackers behöver vara bättre annars sitter man fast. Jag kommer ofta in i defenders spawn och håller de sysselsatt och det hade gått, men sen ser man när jag har dött att alla sitter i spawn och bara snipar. Sen är det svårare med fler spelare och så många olika sätt att spot folk på. Jag är inte fan av att man kan spotta folk i döds kameran. Då kommer hela laget efter dig, näst intill omöjligt att göra något på 128 spelare. 32 kan jag klara mig själv, de kan komma så länge ingen springer med den där noob shotgunen. Nästan alla banor favors defenders, tror attackers skulle behövt något mer fordon, hade varit bättre. Spearhead är svår med att slå sig igenom när de är innen i byggnaden. Du måstte komma runt de helt för att kunna ta den vilket vi har gjort många ggr, men inte lätt då många sitter långt utanför och väntar på att du ska komma runt. Vad det gäller modet så gillar jag den, har inte kört den tidigare så det är gött. Däremot rubberbanding, yeezes. Ibland så kan jag ta ett steg framåt och sen blir det 2 bakåt. Kan varken heala mig eller kasta ammo. Blinkar hela skärmen, men hitregen funkar ändå. Kan var det som gör att jag är svår att döda ibland:)

Jag älskar PAIK i den där kompetetive mode, men hon dör så enkelt. Varken armor eller health. Kör jag henne så blir det snabba vapen med laser. Du vet att de alla ser dig när du använder WH så det gör det skit ändå. Spelar du mot bra spelare kommre de veta exakt att du är i närheten och var du kommer ifrån.

Du måste hamna i en squad där alla spelar objective och e synkade för att ha impact men på orbital räcker inte ens det. Fattar ej varför de gjort gameplayspace så smalt där. Finns knappt skydd för attackers att avancera via heller , speciellt i fas två. Men jag hoppas de justerar de banor som behövs justeras. De lär ju ha bra metrics att titta på och heatmappen för orbital lär vara ganska talande för var den faller kort. övriga banor tycker jag fungerar ok. Det är svårt som attacker, ibland lite väl svårt men inte omöjligt som i orbital.

Visa signatur

Asus X470 gaming-f, 5800x, 7900xt, g.skill 32gb 3200 cl 14.

Permalänk
Skrivet av FierceBrosnan:

Du måste hamna i en squad där alla spelar objective och e synkade för att ha impact men på orbital räcker inte ens det. Fattar ej varför de gjort gameplayspace så smalt där. Finns knappt skydd för attackers att avancera via heller , speciellt i fas två. Men jag hoppas de justerar de banor som behövs justeras. De lär ju ha bra metrics att titta på och heatmappen för orbital lär vara ganska talande för var den faller kort. övriga banor tycker jag fungerar ok. Det är svårt som attacker, ibland lite väl svårt men inte omöjligt som i orbital.

Smoke Smoke är din vän. Vi tog Orbital lätt igår. Sista flaggorna är svåra, men lyckas ni ta över taket då kan man bara attackera de som är under från ovan, de har ingen chans då. Utan taket kan jag hålla med dig att det är omöjligt

Gällande att spela objective så såg jag en grej igår, vet inte om jag har fattat det fel, men spelar man objektive hela tiden får man på sin bild så att man kan lägga PTFO tag och då kan man bilda sq med folk som har samma. Det tar tid dock att få den tagen.
Jag joinade en SQ som hette så och de körde på mycket mer, no camping SQUAD heter PTFO i SQ managment.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pvt_Rinzler:

Smoke Smoke är din vän. Vi tog Orbital lätt igår. Sista flaggorna är svåra, men lyckas ni ta över taket då kan man bara attackera de som är under från ovan, de har ingen chans då. Utan taket kan jag hålla med dig att det är omöjligt

Gällande att spela objective så såg jag en grej igår, vet inte om jag har fattat det fel, men spelar man objektive hela tiden får man på sin bild så att man kan lägga PTFO tag och då kan man bilda sq med folk som har samma. Det tar tid dock att få den tagen.
Jag joinade en SQ som hette så och de körde på mycket mer, no camping SQUAD heter PTFO i SQ managment.

Min upplevelse är tyvärr att folk använder smoke men avancerar ej och folk ger upp efter 3-4 min om ingen mcom förstörts inom det tidsspannet. Så överlag har jag ej tagit Rush XL på samma allvar (förutom om en har tur att hamna i en bra squad) som i BT där bra individer har mer impact på matchens gång.

Visa signatur

Asus X470 gaming-f, 5800x, 7900xt, g.skill 32gb 3200 cl 14.

Permalänk
Skrivet av FierceBrosnan:

Min upplevelse är tyvärr att folk använder smoke men avancerar ej och folk ger upp efter 3-4 min om ingen mcom förstörts inom det tidsspannet. Så överlag har jag ej tagit Rush XL på samma allvar (förutom om en har tur att hamna i en bra squad) som i BT där bra individer har mer impact på matchens gång.

Jag kan hålla med dig, ingen avancerar ahah. Upplever samma sak, men om jag pushar och kommer lite längre så får de andra mod att följa efter och det är kul att se när det är så många spelare. Man kollar till vänster och höger och ser hur alla bara rusar, fin känsla.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk

Lite kills från Rush

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Hittar inte Rush XL längre. Är den borta?

Permalänk
Skrivet av Lorault:

Hittar inte Rush XL längre. Är den borta?

Var slut från tisdagen.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED

Permalänk
Medlem

Segt att det är borta men hann låsa upp alla resterande vapen jag ej hade från s03-s05 tack vare det på relativt kort tid :). Jag hoppas de låter 128spelare BT få en kort comeback. Det funkar inte lika bra som 64p BT men kan ändå sakna kaoset märkte jag nu när jag spelat 128p rush.

Visa signatur

Asus X470 gaming-f, 5800x, 7900xt, g.skill 32gb 3200 cl 14.

Permalänk
Skrivet av FierceBrosnan:

Segt att det är borta men hann låsa upp alla resterande vapen jag ej hade från s03-s05 tack vare det på relativt kort tid :). Jag hoppas de låter 128spelare BT få en kort comeback. Det funkar inte lika bra som 64p BT men kan ändå sakna kaoset märkte jag nu när jag spelat 128p rush.

Nu tar vi lite pause från BF och kör Starfield. Jäkligt snyggt hos mig.

Visa signatur

http://battlelog.battlefield.com/bf4/user/xR_III666III_I/
YT https://www.youtube.com/user/IIIRef/videos
Intel Core I7 12700K Corsair 32GB 3600MHz ASUS PRIME Z690-P D4
ZOTAC 4080 GTX EVGA 1000w, Samsung G8 OLED