Sony XR-85X95L Bravia XR Mini-LED

Permalänk
Medlem

Sony XR-85X95L Bravia XR Mini-LED

Säljer en Sony XR-85X95L Bravia XR Mini-LED inköpt den 4,juli denna månad. Vädligt ren panel utan banding/DSE samt hittills inte sett blooming en ända gång oavsett SDR eller HDR film/spel. TV,n är för stor för mig och jag får lätt migrän så den måste bort. Kvitto samt emballage finns. Transport fixar ni själva och tv,n Hämtas hos mig i Upplands Väsby stockholm. Se till att ha bärhjälp (190 cm lång tv som väger 54 kg)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av wizaga:

Säljer en Sony XR-85X95L Bravia XR Mini-LED inköpt den 4,juli denna månad. Vädligt ren panel utan banding/DSE samt hittills inte sett blooming en ända gång oavsett SDR eller HDR film/spel. TV,n är för stor för mig och jag får lätt migrän så den måste bort. Kvitto samt emballage finns. Transport fixar ni själva och tv,n Hämtas hos mig i Upplands Väsby stockholm. Se till att ha bärhjälp (190 cm lång tv som väger 54 kg)

Läs hela annonsen här

Inte spekulant men migränen kan bero på t.ex om du kör hdr eller för ”poppiga” färginställningar å för hög ljusstyrka.
Jag får samma sak när jag kör hdr på min alienware 38” nämligen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Inte spekulant men migränen kan bero på t.ex om du kör hdr eller för ”poppiga” färginställningar å för hög ljusstyrka.
Jag får samma sak när jag kör hdr på min alienware 38” nämligen.

Får migfrän oavsett SDR eller HDR. Tror det är storleken som är största problemet, alldrig klarat av att tex. Gå på bio etc. Pga migränen. Måste helt enkelt byta ner mig till en 65 tummare från det avståndet jag sitter

Permalänk
Medlem
Skrivet av wizaga:

Får migfrän oavsett SDR eller HDR. Tror det är storleken som är största problemet, alldrig klarat av att tex. Gå på bio etc. Pga migränen. Måste helt enkelt byta ner mig till en 65 tummare från det avståndet jag sitter

ah, okaj, segt :/

Permalänk
Medlem

4 juli... nyttja öppet köp och returnera till butik?

Visa signatur

Ryzen 2700 - be quiet Dark Rock 4
MSI B450 Gaming Pro Carbon AC WiFi - G.Skill TridentZ 16GB 3200c14
MSI Ventus OC 2070S @ 0,750V - Samsung C27HG70 Curved 1440p 144hz
Fractal Design Define R6 Vit TG - Corsair rm750x v2
SSD Samsung 860 EVO @ 500GB - SSD Intel 660p @ 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Savage_Gray:

4 juli... nyttja öppet köp och returnera till butik?

Jag vet, men den är för tung och stor för att hantera och packa. Så säljer hellre och slipper ryggskott (igen) vet att jag förlorar en hel del på det men det är det värt

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad