Efterlängtade Stalker 2: Heart of Chornobyl släpps 5 september

Permalänk
Medlem

Försenat igen....
Nu är det 20 nov 2024 som gäller.
Detta är nog det mest efterlängtade spelet någonsin för mig, har väntat massor av år nu. Hoppas inte det dröjer ännu mer nu bara. Jag tar hellre några buggar än inget spel alls vid det här laget. Buggar hör ändå till när det kommer till stalker.

Permalänk
Hedersmedlem

Hoppas att de fått miljön lika levande och oförutsägbar som jag minns den från de tidigare spelen. Det var ju det som gjorde att man stod ut med att spelet var buggigare än en skål med skalbaggar, att världen kändes som att den hände på riktigt oavsett om jag var där eller inte.

A-life var verkligen före sin tid och jag hade hellre sett mer utveckling på det området än raytracing och allt annat ytligt vi begåvats med sedan dess.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Ninns ni denna "bed bug", där Crab svävar in mot sängen, liggandes ned.
Nästan så man hoppas på någon liknande harnlös bug i stalker 2, bara för gamla minnens skull. Bara det inte håller på och kraschar eller hindrar framsteg osv...

https://youtu.be/WpjmtjBgpgE?feature=shared