if young metro don't trust you
Hjälp mig att förstå ocker begagnatmarknaden.
Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!
Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb
Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?
”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”
"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."
"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
Det var High noon.
:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::
In the real world, size matters. And the big guy always win.
Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.
here we go!
CPU: 9800X3D
Moderkort: MSI Gaming Plus X670E
GPU: Powercolor RX 9070 XT Hellhound
here we go!
In the real world, size matters. And the big guy always win.
Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.