2 st. 27” 4K UHD LG UltraFine 27UP850-W

Permalänk
Skribent

2 st. 27” 4K UHD LG UltraFine 27UP850-W

Tjena SweClockers!

Säljer två stycken LG UltraFine 27UP850-W, riktigt trevliga skärmar för bild- och videoredigering, eller bara rent allmänt för hemmakontoret. Köpte dessa av en bekant tidigare i år, men behovsbilden har ändrats lite och därmed låter jag dessa gå vidare till någon annan som kan tänkas ha nytta av dem.

Båda skärmarna i är mycket fint skick, inga döda pixlar eller annat strul. Medföljer original nätadapter för respektive skärm, samt två USB Type-C kablar som kan överföra både bild och laddning.

Specfikationer:

• 27” 4K UHD (3840 x 2160p)

• IPS, 60 Hertz och matt anti-reflex

• VESA DisplayHDR 400

• 95% täckning av DCI-P3

• USB-C DP med 96W PD

• 2 st. HDMI, 1 st. Displayport

• USB 3.0-hub och hörslursutgång

• Höj- och sänkbart stativ med tilt

• AMD FreeSync

• Anti-flicker och färgkalibrerad

Pris:
Jag önskar 2 000 kr styck för skärmarna som utgångsbud.
Vid köp av båda samtidigt kan jag skicka med stativ som har två gasdrivna armar.

Låter budgivningen löpa tills på torsdag 26/09. Förebehåller mig rätten av avsluta tidigare om det kommer in något pang-bud eller bytesförslag jag känner mig nöjd med direkt.

Skärmpanelerna kan skickas (se uppdatering nedan), vid upphämtning av hela ekipaget finns det tillgängligt hos mig i Gävle. Här kan de även testas på plats utan något köptvång. Intressant bytesobjekt är 34" Ultrawide-skärm med IPS/OLED, pengar åt båda håll är även aktuellt.

UPPDATERING:
Jag har gått igenom det packmaterial som finns och kan lösa med säker frakt för skärmarna om det intresset finns. Dock blir det i så fall utan både originalstativen eller de gasarmar jag tänkte skicka med vid köp av båda; alltså endast panelerna (skärmarna) och tillhörande kablage. Fraktkostnaden för att skicka panelerna och kablar blir 215 kronor.

Frågor? Funderingar?
Skicka gärna ett PM eller tagga mig i kommentarfältet (@Yatagarasu)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skribent
Skrivet av Dunderil:

2 000 kr + frakt

Bud noterat!

Fotnot:
Jag kanske borde varit tydligare i annonsen, men skickar först och främst vid köp av båda skärmarna. Det kan möjligen ändras om det finns två köpare (en skärm vardera), där ena köparen kan hämta och den andra behöver ha den fraktad. Har bara paketeringsmaterial för att lösa en skepplast så att säga

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Bud noterat!

Fotnot:
Jag kanske borde varit tydligare i annonsen, men skickar först och främst vid köp av båda skärmarna. Det kan möjligen ändras om det finns två köpare (en skärm vardera), där ena köparen kan hämta och den andra behöver ha den fraktad. Har bara paketeringsmaterial för att lösa en skepplast så att säga

Förstår, det är nog smidigast med hämt på allt ändå. Drar tillbaka budet så slipper det bli nån huggsax.

De där två borde du kunna få sålt på marketplace/blocket lokalt, säkerligen någon student som skulle bli glad över en/båda.

Allt gott!

Permalänk
Medlem

Köper gärna en av skärmarna om du fraktar!

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Hämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skribent

Ena skärmen är såld. En finns fortfarande kvar för upphämtning eller att skicka!

Visa signatur

Permalänk
Skribent

Annonsen är avslutad

Visa signatur