Tjena SweClockers!
Säljer två stycken LG UltraFine 27UP850-W, riktigt trevliga skärmar för bild- och videoredigering, eller bara rent allmänt för hemmakontoret. Köpte dessa av en bekant tidigare i år, men behovsbilden har ändrats lite och därmed låter jag dessa gå vidare till någon annan som kan tänkas ha nytta av dem.
Båda skärmarna i är mycket fint skick, inga döda pixlar eller annat strul. Medföljer original nätadapter för respektive skärm, samt två USB Type-C kablar som kan överföra både bild och laddning.
Specfikationer:
27” 4K UHD (3840 x 2160p)
IPS, 60 Hertz och matt anti-reflex
VESA DisplayHDR 400
95% täckning av DCI-P3
USB-C DP med 96W PD
2 st. HDMI, 1 st. Displayport
USB 3.0-hub och hörslursutgång
Höj- och sänkbart stativ med tilt
AMD FreeSync
Anti-flicker och färgkalibrerad
Pris:
Jag önskar 2 000 kr styck för skärmarna som utgångsbud.
Vid köp av båda samtidigt kan jag skicka med stativ som har två gasdrivna armar.
Låter budgivningen löpa tills på torsdag 26/09. Förebehåller mig rätten av avsluta tidigare om det kommer in något pang-bud eller bytesförslag jag känner mig nöjd med direkt.
Skärmpanelerna kan skickas (se uppdatering nedan), vid upphämtning av hela ekipaget finns det tillgängligt hos mig i Gävle. Här kan de även testas på plats utan något köptvång. Intressant bytesobjekt är 34" Ultrawide-skärm med IPS/OLED, pengar åt båda håll är även aktuellt.
UPPDATERING:
Jag har gått igenom det packmaterial som finns och kan lösa med säker frakt för skärmarna om det intresset finns. Dock blir det i så fall utan både originalstativen eller de gasarmar jag tänkte skicka med vid köp av båda; alltså endast panelerna (skärmarna) och tillhörande kablage. Fraktkostnaden för att skicka panelerna och kablar blir 215 kronor.
Frågor? Funderingar?
Skicka gärna ett PM eller tagga mig i kommentarfältet (@Yatagarasu)
Läs hela annonsen här