Veckans fråga: Vilken färg har din musmatta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyklonen:

Sensorn vet ingen skillnad, men om man tror att man blir bättre fyller väl mattan en viss funktion.

Kanten kan man dock aldrig bli av med om inte mattan är oändlig i horisontalplanet, och det blir svårt i ett verkligt universum.

Man skaver inte underarmen mot en bra musmatta som Saturn Pro. Det måste ha varit åratal sedan du använde en professionell gamingmatta.
Det är framförallt glidet som är viktigt och det finns samma musmatt men med olika snabbhet tex och musfötter är lika viktigt.
Jag tror en musmatta är onödig för dig men att den inte skulle fylla någon funktion idag stämmer inte. Det finns olika skill och nivåer när det gäller tracking, något som alla inte kommer upp i och man märker stor skillnad mellan olika musmattor och musfötter när man kör ett aimprogram.

Visa signatur

Ryzen 5600x, RTX 2080, Acer XN253Q 240Hz, MSI G241 IPS 1080p 144Hz, Varmilo VA88M (MX Brown), WLmouse Beast X Max

Permalänk
Medlem

Trodde vi var många fler med en röd Artisan

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Den var svart en gång i tiden i vart fall ... Nu är den mer åt hållet mörkgrå med ljusare områden. Är nog dags att ge den en omgång!

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Windows 11)
Serverdesktop: AMD 5600G, 96 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Jag kör en Carbon från Genesis. Använt i ca två och och den har hållt bra. Rekommenderas varmt 👍
https://www.maxgaming.se/sv/musmattor/carbon-500-ultra-wave-m...

Skrev fel
Permalänk
Medlem

Har flera olika, men den jag använder mest nuförtiden är svart. Ska byta nästa gång jag spelar bara för detta och då blir det nog en blågrå matta med ett röd/gul/blå/grönt motiv i hörnet.