Bilder på ditt senaste inköp (2024) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

En födelsedagspresent till mig själv, grattis!

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Avstängd

grattis till mig 6 lax, ska stoppa in ett rtx 5070

Permalänk
Medlem

Kändes impulsivt till en början, men vilken bra grej!

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Vart en fyndvara Yamaha R-N803 D
Riktigt härlig ljud.

Permalänk
Medlem

Lite olika saker i en, min julklapp till mig själv var nog främst Cosori Dual basket en uppgradering av min gamla Philips XXL. En spray flaska för olivolja och en reparation av ett macro objektiv.

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av roosterx:

<Uppladdad bildlänk>

Lite olika saker i en, min julklapp till mig själv var nog främst Cosori Dual basket en uppgradering av min gamla Philips XXL. En spray flaska för olivolja och en reparation av ett macro objektiv.

@roosterx

Nice, vart hittar man sådan spray till olja?

Permalänk
Medlem

Kördes hem tryggt och säkert.

Visa signatur

Zalman i3 Neo (Asus TUF Gaming B650-E Wifi/R5 7600/32GB ram/Intel Arc B580 12gb/2TB M.2 SSD)
Acer Aspire XC-780 (Pentium G4560/8GB ram/Nvidia GTX 1050 2GB/500GB SSD)
Acer spin 513 Chromebook (ARM Qualcomm processor/4GB ram/64 GB lagring)
Raspberry pi 400
(Retrodatorer av div slag, Atari, Amiga, C64, IBM mm…)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

Vart en fyndvara Yamaha R-N803 D
Riktigt härlig ljud.

<Uppladdad bildlänk>

Jag har samma, Den e grymm Vad kör du för högtalare då ?
Jag har KEF Q950 som låter sagolikt med denna Yamaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

@roosterx

Nice, vart hittar man sådan spray till olja?

Ser du fått rekommendation på Amazon, tittade där själv och efter ha läst några recensioner på olika produkt kände jag att jag köper lokalt istället. Det blev Elgiganten och kostade 99:-

Visa signatur

Main: Acer X32FP Fortress II Ryzen 5900X ROG Strix B550-F Wifi II RTX 3080 Ducky Shine 6 SH HD650 O2 amp + DAC Audioengine 2+ Samsung 970 Evo Plus 1TB + Kingston FURY Renegade 2TB
Server: Lian Li PC-V354B X11SCH Xeon E-2176G 64GB ECC RAM LSI 9207-8i
Media: Sony KD-65XF9005 Sony HT-ZF9 nVidia Shield TV pro 2019
nVidia Shield TV pro 2015 SSD Yamaha HS-5

Permalänk
Medlem

Ingen som ville ge mig den här hörlursförstärkaren i julklapp så jag fick köpa den till mig själv Hittade ett skyltex till ett förmånligt pris.

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | MPB14 M4 Pro

Permalänk
Medlem

Fick bli ett skärmstativ och nytt headset idag
Andersson MRM-M2000 - Monitor Arm Motion Dual
Logitech G733 Lightspeed Headset

Visa signatur

TUF GAMING B650-PLUS WIF|Ryzen 7 7800x3d|RTX 4080 Super 16G |DDR5 32GB |2x Kingston FURY M.2 SSD | NZXT Kraken 240|NZXT H6 Flow RGB |Dell 32" Alienware AW3225QF OLED 4K

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av gbgjocke:

Jag har samma, Den e grymm Vad kör du för högtalare då ?
Jag har KEF Q950 som låter sagolikt med denna Yamaha

@gbgjocke
Jag har ett par Klipsch RF-82 samt ett par Dali Concept 1
Har även en yamaha 10" aktiv sub jag ska ansluta framöver.

Jag har en onkyo 9070 med tillhörande cd och nätverksspelare jag tänkt att göra mig av med nu då jag har lite ont om plats.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av thethieme:

<Uppladdad bildlänk>
Ingen som ville ge mig den här hörlursförstärkaren i julklapp så jag fick köpa den till mig själv Hittade ett skyltex till ett förmånligt pris.

@thethieme

Det va en små dyr liten pryl.
Men finns som refurbed för 9690kr iFi Audio Pro iDSD Signature

Permalänk
Medlem

Julskinka (med grovmald senap) måste vara något av det godaste att ha på frukostmackan. Så när lokala Hemköp hade dessa för 39,90/kilot kunde jag inte låta bli att köpa allt de hade kvar. Imorgon tar jag fram skivmaskinen så kan jag frysa in i lagom paket och njuta hela större delen av vintern

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

@thethieme

Det va en små dyr liten pryl.
Men finns som refurbed för 9690kr iFi Audio Pro iDSD Signature

9690kr är ett otroligt bra pris för en Pro iDSD Signature med tanke på att ordinarie pris är runt 40000 Vart hittade du det?

För att vara tydlig så är det jag köpte en Pro iCAN Signature som inte är riktigt så dyr.

Visa signatur

5950x | 64GB | RTX 4090 | MPB14 M4 Pro

Permalänk
Medlem

Elgiganten hade bra rabatt på ett G815, var tvungen att ha numpad. Mitt förra 915 TKL ligger på tradera.

Sen en Samsung S24 Ultra med 512gb som jag är nöjd med!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Nytt tangentbord, ett Wobkey Crush80 reboot Pro

Den verkar riktigt trevlig att skriva på! Blev du nöjd, och var köptes den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael07:

Den verkar riktigt trevlig att skriva på! Blev du nöjd, och var köptes den?

Ja jag är verkligen jättenöjd! Tangentbordet är av en grym kvalite och är riktigt trevligt att skriva på.
Kör mitt helt stock och känner verkligen noll anledning att ändra något.
Jag köpte mitt på Wobkeys egna hemsida, https://www.wobkey.com/

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av downup:

Elgiganten hade bra rabatt på ett G815, var tvungen att ha numpad. Mitt förra 915 TKL ligger på tradera.

Sen en Samsung S24 Ultra med 512gb som jag är nöjd med!

<Uppladdad bildlänk>

Hur mycket betalade du för telefonen? Det sägs ju att s25 ultra släpps nu i Januari.

Permalänk
Medlem

Har redan en ps5 (standard). Blir nog den får ligga kvar i kartongen oöppnad..hoppas på ett litet värdeökning i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zogez:

<Uppladdad bildlänk>

Har redan en ps5 (standard). Blir nog den får ligga kvar i kartongen oöppnad..hoppas på ett litet värdeökning i framtiden.

Sjukt snyggt med den färgen , får verkligen en att tänka tillbaka till ps1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Hur mycket betalade du för telefonen? Det sägs ju att s25 ultra släpps nu i Januari.

9000 kr, köpte av jobbarkompis som tyckte den var för klumpig, han själv hade vunnit den på tradera för 11500 kr (Oöppnad)
Just nu ligger den på 15000 kr som ny.

Permalänk
Medlem

Mellandagen Stadium i Luleå..

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon343854:

@gbgjocke
Jag har ett par Klipsch RF-82 samt ett par Dali Concept 1
Har även en yamaha 10" aktiv sub jag ska ansluta framöver.

Jag har en onkyo 9070 med tillhörande cd och nätverksspelare jag tänkt att göra mig av med nu då jag har lite ont om plats.

Okej. Ja jag kör en liten Dali 10 SUB till mitt

Permalänk
Medlem
Skrivet av thethieme:

9690kr är ett otroligt bra pris för en Pro iDSD Signature med tanke på att ordinarie pris är runt 40000 Vart hittade du det?

För att vara tydlig så är det jag köpte en Pro iCAN Signature som inte är riktigt så dyr.

Riktigt trevlig förstärkare 👌

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 |
Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro |

Permalänk
Medlem

Bidde lite RGB

Inhandlat ett moderkort plus nytt chassi. Kunde inte låta bli RGB-tåget med

Permalänk
Medlem

Besökte Von Lidl och inhandlade en massagekudde. Bra första intryck, minskad stelhet till följd av s.k. "tech-neck" som jag misstänker att man lider lite av. Rekommenderas, finns i butikerna nån vecka till för 375 spänn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kezzo:

<Uppladdad bildlänk>

Ny mejsel 🙂

Rätt färger också.
Vad blev totalkostnaden och hur lång tid tog det från beställning till ankomst?

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

En iPod Touch 7 TH som julklapp till mig. Ska användas som musikspelare. Stöder fortfarande Spotify.

Permalänk
Avstängd

leksak till grabben