Flyttstädning de luxe 2025 edition - musmattor, keycaps, wooting switches, diverse
Hej!
Dags att flytta - och har råkat samla på mig en drös med "high end" gamingmusmattor, samt ett gäng tangentbordsprylar och lite diverse.
Allting är i väldigt gott skick, vissa saker knappt använda.
Kan ha lite svårt att skicka musmattorna då jag inte har kartonger till allt, och storleken gör att det blir ganska dyrt att skicka. Men om man köper flera stycken tror jag det är möjligt att ordna frakt. Får diskutera om någon är intresserad av att köpa flera musmattor.
I övrigt går det bra att skicka resterande produkter.
Börjar med musmattorna:
InfinityMice Infinite Control v2 square soft - 500x500mm, mjuk "poron"-liknande bas.
Väldigt skönt material för huden, med långsamt kontrollerat glid, jättefin för CS2, Valorant och liknande spel. Inte använd mycket.
Önskar 100kr. Nypris ca 500kr.
Lamzu Energon Pro - 500x500mm, xsoft bas. Också väldigt skönt material för huden, men snabbare glid. Fungerar jättebra för alla typer av spel egentligen. Poron-material bas.
Önskar 100kr. Nypris runt 500kr om jag minns rätt.
Freefall SV Base Control+ v2 - 450x450mm, firm base. Lite mer sträv yta men väldigt bra för precisa kontrollerade rörelser. Snabbare glid. Också väldigt lite använd, men ändå en av mina favoriter. Väldigt jämn prestanda då den är aningen hård till yta och bas.
Önskar 200kr. Nypris 550kr.
Freefall SV Base HAUS edition - 450x450mm, firm base. En mer smooth yta med lite annan känsla på glidet. Knappt använd, men riktigt trevlig överlag.
Önskar 200kr. Nypris 550kr.
X-raypad Aqua Control PRO - 500x500mm, MID PU-bas. Ganska lik Artisan Hien. Den har en sträv yta med ganska snabbt glid. En annan av mina favoriter.
Önskar 100kr. Nypris 350kr då jag köpte men vill minnas ordinarie är närmare 600-700kr.
Kurosun Shogun XL - mid/soft bas, 560x480mm storlek. "Control"-matta, med lite snabbare glid än Infinite Control v2. Väldigt bekväm och med lite roligare design. Riktigt bra musmatta som kan vara min favorit när det kommer till "control"-ytor, av alla jag någonsin testat. Slutsåld i XL och väldigt eftertraktad.
Önskar 300kr. Nypris 799kr.
Sist ut är Matrova custom musmatta - BalanceX, PU mid bas, 600x500mm storlek.
En specialbeställd musmatta från det mindre kända märket Matrova. Denna musmatta är i princip likadan som TangDao SR, som är väldigt lik Artisan Zero, men jag gillar denna bättre än båda. Storleken gör den perfekt för låg sensitivity, och glidet är fantastiskt. Väldigt underskattad produkt. Ingen logo, helt svart.
Önskar 200kr, nypris ca 500kr allt som allt.
Köp samtliga för 920kr, inkl. frakt
-------
Näst ut är keycaps och switches (Hall Effect, fungerar på Wooting tangentbord), samt ett Wooting 80HE case i "frost" färgen.
Ghost Judges WOB double-shot PBT. Typ som KBDfans WoB, fast billigare.
Tjockt PBT-material. Väldigt tydliga legends. Riktigt prisvärda.
Köpte för 300kr ish? ANSI och ISO-support.
Önskar 100kr.
RG Keycaps "GMK Dots" kopior i PBT.
Ett roligare set som också är i tjockt PBT-material. Gillar detta starkt men har för många keycaps som det är... Endast ANSI.
Köptes för ca 300kr detta också.
Önskar 100kr.
Sedan switches:
Lekker L45 v2 - wooting default 80HE switches. Gjorda av tillverkaren "Graingold", ofantligt mycket bättre än Lekker v1 som jag inte alls gillade. Gillar dessa starkt men kör själv med Lekker L60 v2 då 45g var lite för lätt för min smak, jag skriver för tungt.
90-pack, nypris ca 500kr.
Önskar 200kr.
Owlab Ti HE 50g - 90 pack.
Använda i en halv dag ungefär. För lätt fjäder för min smak. Förstår varför dessa kallas för "bästa HE-brytarna i världen", känns riktigt högkvalitativa och otroligt stabila/smooth.
Köpte för ca 600kr. Kompatibla med Wooting 60HE/80HE också. Som nya.
Önskar 200kr.
Wooting 80HE "frost" case - typ oanvänt. Satte mitt 80HE i ett KBDfans GT-80 ganska direkt. Notera: inget daughterboard följer med.
Önskar 100kr. Tror nytt kostar det väl runt 300kr.
---
Kommer även ha ett ASUS AP201 chassi (mesh, svart) och 3st Noctua A12x25 (gen 1) fläktar till salu under nästa vecka. Har byggt om datorn nyligen men väntar på ett par delar till den.
---
Hoppas jag fick med allt - känn er välkomna att ställa frågor här eller i PM, hur ni vill
Det som är överstrykt är sålt.
#sweclockers.com