Köpes: Samsung Ultra (S22 - S24)

Permalänk
Medlem

Köpes: Samsung Ultra (S22 - S24)

Börjar bli dags att byta ut min trotjänsare, Samsung S10. Då den fortfarande presterar bra, så är det ingen stress eller panik att byta.

Det jag spanar efter, är en Samsung Galaxy Ultra, av generation S22, S23 eller kanske en S24. Oavsett vilken generation det är, så önskas förstås ett gott skick. Ev tillbehör kan vara av intresse likaså.
Alla erbjudanden och skick på mobil är välkomna för diskussion.

Om du har en tanke på att snart byta ut din Ultra, men först om någon månad, så är detta också intressant

Kommentera förslag nedan eller skicka ett PM, så tar vi det därifrån. Annonsen släcks först när affär är genomförd, så annons uppe = köpintresse finns kvar!

Kan åka en bra bit för rätt telefon/affär, men annars bör säljare kunna skicka.

"Priset" i annonsen är enbart ett ungefärligt köppris. Skick och generation påverkar summan åt båda håll.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en s22 256 gb samt s25 ultra 512GB

Permalänk
Medlem

Tjena.

Jag har en S24 Ultra som inte kommer användas snart då jag fått jobb telefon och jag har ingen lust att släpa omkring på två telefoner.

Ingen aning om vad dom går för begagnade. Den har inga repor, skador över huvud taget då jag är väldigt pedant med mina prylar.
Finns i småland.

Permalänk
Medlem

Glömde skriva att det är modellen SM-928B/DS .

Permalänk
Medlem

Har en S23 Ultra 512GB, fint skick. Något märke på skärmen. Haft skal sedan dag 1 och skärmskyddet drog jag av för 4mån sedan.
Bra batteritid. Kartong, kvitto samt tillbehör finns.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad