Microsoft släpper Windows XP-foppatofflor

Permalänk
Melding Plague

Microsoft släpper Windows XP-foppatofflor

Anställda har första tjing på tofflorna, som är en del av företagets 50-årsfirande.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Oj, bara tusen kronor för ett par foppatofflor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sysop:

Oj, bara tusen kronor för ett par foppatofflor?

Frågan är om det ingår Windows nyckel

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI

Permalänk
Medlem

Men varför är det inte en blåskärm istället?! Hade väl varit mer passande

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Patrik356b:

Frågan är om det ingår Windows nyckel

Skulle inte förvåna mig. Men det kan bli en WinXP nyckeln...

Permalänk
Medlem

Möjligtvis det bästa Microsoft har släppt på flera decennier!

Permalänk
Hedersmedlem

Svårt att avgöra om de kommer passa mig, kan jag få se dem på en svettig Steve Ballmer?

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Musikälskare

Flådiga, dom hade man velat spatsera runt i

Hade passat bra tillsammans med lite Windows 11 glass

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Riktigt fula måste jag tyvärr säga. Är det många som vill betala MS 1000 kr för dessa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Syltmunken:

Riktigt fula måste jag tyvärr säga. Är det många som vill betala MS 1000 kr för dessa?

Kan tänka mig att några köper för de hoppas de ska bli värdefulla i framtiden, samlare är ju lite udda så de går nog lura någon sådana att betala många tusenlappar om 10-20 år.
Men det är nog bättre att lägga pengarna på något sparande i 10-20 år.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Varför inte ASM-koden till den första BASIC-tolken som gjordes till Altair 8800 datorn?

Eller slogan "Ingen dator behöver rmer än 640 Kb RAM"

Visa signatur

Allmänt dataintresserad gubbe – Driver bloggen https://linux.se
Mina datorer genom livet: Sinclair ZX81, ZX Spectrum, C64, Atari 520STM,Portfolio, PC1, Amiga 500, 1200,CBM 8032 och massor av PC allt från 8088,Nec V30 till Intel Core i9. och även några Macar har avverkas ifrån SE/30 till framåt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av klein:

Eller slogan "Ingen dator behöver rmer än 640 Kb RAM"

Inte en slogan, och ingen har sagt det. Sluta sprid lögner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KplSteiner:

Inte en slogan, och ingen har sagt det. Sluta sprid lögner.

Njae, det sades säkert av någon annan (A) och någon annan (B) i tidigt skede mindes fel eller missuppfattades vem som sa det från början och så började ryktet gå...

Eller tror du det är ett fall av Mandela-effekten?

Visa signatur

Byt namn på Nvidia till NvidAI