När Mega Man ersatte dansband – så föddes Moderskeppet

Permalänk
Melding Plague

När Mega Man ersatte dansband – så föddes Moderskeppet

Vi åkte med raggare, bokade ett fartyg och fyllde det med hårdvara. Resten är nördhistoria.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Trevlig resa till alla som åker! 😊

Visa signatur

🎮 MSI GeForce RTX 5090 32GB Suprim Liquid SOC • AMD Ryzen 7 9800X3D • Define 7 • ASUS ROG Strix B650E-F ⌨ 64GB DDR5 6000MHZ 💿 8TB NVMe
🖥️ Acer Predator 43" CG437KP 120hz 🖥️ 2 x LG 43" 43UN700

📹 Mitt skrivbord 🎬 Mitt biorum

Permalänk
99:e percentilen

Kul att den här bilden alltjämt dyker upp här och var! Denna artikel var sannerligen en träffsäker beskrivning av den unika oas som är Moderskeppet. Vi ses i oktober!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Alling:

https://cdn.sweclockers.com/artikel/bild/124606?l=eyJyZXNvdXJjZSI6IlwvYXJ0aWtlbFwvYmlsZFwvMTI0NjA2IiwiZmlsdGVycyI6WyJ0PWFydGljbGVGdWxsIl0sInBhcmFtcyI6eyJjYWNoZUJ1c3RlciI6IjIwMjEwNTAxIn0sImtleSI6ImIxZTQyZjYzNWNlZGJiMjhjNmI2NGRkYzg2MDYxMzUwIn0%3D

Kul att den här bilden alltjämt dyker upp här och var! Denna artikel var sannerligen en träffsäker beskrivning av den unika oas som är Moderskeppet. Vi ses i oktober!

Det är ju tre stiliga herrar!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Svensexan blev på första Moderskeppet. Och tror inte det kunde bli mer lyckat! Kul koncept och folk som man faktiskt kan relatera till ens lagar 8 problem!

Så båt två och tre var självklart! Och schlättagruppen blir större för var år.
Dock pga jobbkrock kan jag inte åka iår, lite tråkigt. Men jag tror nog båten går ändå

Har du inte provat, så gör det!

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini