Köpte en UGREEN NASync DXP4800 Plus och 2x6TB diskar på Prime Days, sedan när jag satt upp allt så drog jag ner hela skiten i backen och allt var mer eller mindre helt förstört. Försäkringsbolaget ville ha reparationsunderlag så jag frågade Amazon om hjälp. Det slutade med att de tog tillbaka allt och återbetalade mig hela kostnaden, detta var inget jag ens frågade om, utan ville bara ha hjälp så jag kunde ta det på drulle. Har nu beställt nytt för att bygga egen NAS.
De var även väldigt hjälpliga när en säljare försökte blåsa mig på "nya" diskar som hade använts i 12000/14350 timmar. De eldade nog en hel del i rumpan på han för han försökte bryta mot deras policy om retur också.
Enda jag har att klaga på är att de är ganska dåliga att packa ibland. Endera kommer det vadderat som att de fraktar en bebis eller så har det inget alls och bara flyger omkring. Airmee har en tendens att kasta omkring paketen verkar det som, de kommer alltid med någon buckla och senast fick min Story of Seasons: Grand Bazaar Limitied Edition till Switch 2 en ful buckla på kartongen för att det flugit omkring så mycket.